دانلود ۱۱ برنامه پیش بینی زلزله و زمین لرزه برای موبایل

دانلود 11 برنامه پیش بینی زلزله و زمین لرزه برای موبایل

اگر به دنبال اپلیکیشنی هستید که با نصب آن در گوشی بتوانید اطلاعات جامعی در رابطه با زمین لرزه ها به دست آورده و به پیش بینی زلزله ها بپردازید، این مقاله اختصاصی شما را راهنمایی خواهد کرد. در این مقاله قصد داریم به معرفی 11 برنامه پیش بینی زلزله و زمین لرزه برای موبایل پرداخته و لینک دانلود آن ها را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با برنامه پیش بینی زلزله و اطلاعات زمین لرزه ها

زلزله یکی از بلاهای طبیعی است که می‌توان جان افراد زیادی را بگیرد. شناخت بهتر این عامل طبیعی و پیش بینی آن می‌تواند منجر شود تا بتوانید همیشه برابر وقوع آن آماده باشید و حتی جان خود و سایر افرادی که می‌شناسید را نجات دهید. اما آیا پیش بینی زلزله امکانپذیر است؟ ما به صورت دقیق در مورد امکان پیش بینی زلزله اطلاعات دقیقی نداریم، اما می‌دانیم اپلیکیشن هایی وجود دارند که قابلیت پیش بینی زلزله را ارائه می‌کنند!

بیشتر بخوانید: شرکت تعمیرات موبایل

بنابراین تصمیم گرفتیم در یک مقاله اختصاصی چند نمونه از بهترین این دسته برنامه ها را خدمتتان معرفی کنیم. اغلب برنامه هایی که معرفی می‌شوند صرف برای پیش بینی زلزله تهیه نشده‌اند و حاوی بانک اطلاعاتی جامعی در مورد زلزله های مختلف هم می‌شوند. چنانچه در رابطه با هر یک از برنامه های نام برده شده سوالی داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

دانلود برنامه پیش بینی زلزله و زمین لرزه: اپلیکیشن لرزه نگار

دانلود 11 برنامه پیش بینی زلزله و زمین لرزه برای موبایل

برنامه لرزه نگار یکی از محدود برنامه های فارسی است که کیفیت بسیار عالی در قبال نمایش اطلاعات و جزئیات زمین لرزه ها دارد. در این برنامه اطلاعات تمام زلزله های داخلی از سال 1386 تا به امروز ضمیمه شده‌اند. این برنامه یک بخش اختصاصی با نام “هشدار لحظه‌ای وقوع زلزله” دارد که به نوعی می‌توان از آن به منظور پیش بینی زلزله استفاده کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه لرزه نگار به مطالعه مقاله معرفی و دانلود برنامه لرزه نگار ؛ اطلاع از وقوع زمین لرزه بپردازید. این برنامه به صورت رایگان برای سیستم عامل اندروید منتشر شده و شامل نسخه سازگار با iOS نمی‌شود.

دانلود برنامه لرزه نگار از کافه بازار

تعمیرات موبایلدانلود برنامه پیش بینی زلزله و زمین لرزه: اپلیکیشن MyShake

دانلود 11 برنامه پیش بینی زلزله و زمین لرزه برای موبایل

برنامه MyShake توسط دانشگاه برکلی کالیفرنیا در سال 2016 طراحی شده و یکی از بهترین اپلیکیشن هایی است که می‌توانید از آن به منظور پیش بینی زلزله و دستیابی به اطلاعات دقیق زمین لرزه های مختلف در دنیا استفاده کنید. این اپلیکیشن از یک قابلیت جالب بهره می‌برد که به موجب آن می‌تواند پس از محاسبه امکان وقوع زلزله در یک منطقه خاص برای کاربرانش در آن منطقه نوتیفیکیشن یا پیغام هشدار ارسال کند. پس اگر به دنبال یک برنامه پیش بینی زلزله باکیفیت هستید، برنامه MyShake یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود. این برنامه به صورت رایگان برای اندروید منتشر شده و شامل نسخه سازگار با iOS نمی‌شود.

دانلود برنامه MyShake از گوگل پلی استور

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل تهران

دانلود برنامه پیش بینی زلزله و زمین لرزه: اپلیکیشن Earthquake Alert

دانلود 11 برنامه پیش بینی زلزله و زمین لرزه برای موبایل

اپلیکیشن Earthquake Alert هم از دیگر برنامه های موبایلی است که می‌توانید از آن برای پیش بینی زلزله و دستیابی به اطلاعات زمین لرزه های گوناگون استفاده کنید. متاسفانه این برنامه هم نسخه سازگار با iOS ندارد و فقط برای کاربران دستگاه های اندرویدی قابل استفاده خواهد بود. اپلیکیشن مذکور هم قابلیت ارسال نوتیفیکیشن یا پیغام هشدار برای کاربران مناطقی که در خطر وقوع زلزله قرار دارند را ارائه می‌کند. ضمنا برای دانلود این برنامه نیازی به پرداخت هزینه ندارید.

دانلود برنامه Earthquake Alert از گوگل پلی استور

دانلود برنامه پیش بینی زلزله و زمین لرزه: اپلیکیشن MyQuake

دانلود 11 برنامه پیش بینی زلزله و زمین لرزه برای موبایل

برخلاف سایر اپلیکیشن هایی که پیش از این معرفی شدند، برنامه MyQuake فقط برای سیستم عامل iOS منتشر شده و کیفیت عملکرد بسیار عالی دارد. این اپلیکیشن اطلاعات بسیار دقیق و جامعی از زلزله های مختلف را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و رابط کاربری عالی دارد. بنابراین اگر به دنبال یک برنامه خوب به منظور دستیابی به اطلاعات جامع زمین لرزه ها در سراسر دنیا هستید، برنامه MyQuake می‌تواند یکی از بهترین انتخاب های پیش رویتان باشد.

دانلود برنامه MyQuake از اپ استور

تعمیرات اپل

دانلود برنامه پیش بینی زلزله و زمین لرزه: اپلیکیشن My Earthquake Alerts & Feed

دانلود 11 برنامه پیش بینی زلزله و زمین لرزه برای موبایل

برنامه My Earthquake Alerts & Feed شامل نسخه های سازگار با اندروید و iOS می‌شود، بنابراین هر دو دسته از کاربران مذکور قادر به استفاده از این اپلیکیشن خواهند بود. برنامه مذکور علاوه بر بانک اطلاعاتی جامعی که در مرد زلزله ها و گسل های مختلف ارائه می‌کند، قابلیت پیش بینی زلزله و هشداردهی به کاربران را هم به همراه دارد. رابط کاربری برنامه بسیار مطلوب طراحی شده و برای دانلود آن نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای نخواهید داشت.

دانلود برنامه My Earthquake Alerts & Feed از گوگل پلی استور

دانلود برنامه My Earthquake Alerts & Feed از اپ استور

بیشتر بخوانید: نمایندگی موبایل سامسونگ در تهران

دانلود برنامه پیش بینی زلزله و زمین لرزه: اپلیکیشن Earthquake Monitor

دانلود 11 برنامه پیش بینی زلزله و زمین لرزه برای موبایل

برنامه پیش بینی زلزله بعدی که توصیه می‌کنیم از آن استفاده کنید، برنامه Earthquake Monitor نام دارد. این برنامه فقط برای سیستم عامل iOS منتشر شده و امکان هشداردهی برای وقوع زمین لرزه را ارائه می‌کند. برنامه مذکور اطلاعات دقیقی در مورد زلزله های سراسر دنیا در اختیارتان قرار می‌دهد و رابط کاربری بسیار خوبی دارد. در این برنامه تمام زمین لرزه های با بزرگی 3 ریشتر و بیشتر ثبت می‌شوند.

دانلود برنامه Earthquake Monitor از اپ استور

دانلود برنامه پیش بینی زلزله و زمین لرزه: اپلیکیشن eWeather HD

دانلود 11 برنامه پیش بینی زلزله و زمین لرزه برای موبایل

برنامه eWeather HD در اصل یک اپلیکیشن جالب و کارآمد برای نمایش وضعیت آب و هوای مناطق مختلف دنیاست، اما اطلاعاتی که توسط آن ارائه می‌شوند بسیار جامع تر از آن چیزی خواهند بود که تصور می‌کنید. این برنامه علاوه بر قابلیت پیش بینی وضعیت آب و هوا از ارائه اطلاعات مربوط به زلزله و پیش بینی آن هم پشتیبانی به عمل می‌آورد. خوشبختانه برنامه eWeather HD شامل دو نسخه سازگار با اندروید و iOS می‌شود. لازم به اشاره است که برنامه مذکور رابط کاربری نسبتا پیچیده‌ای دارد.

دانلود برنامه eWeather HD از گوگل پلی استور

دانلود برنامه eWeather HD از اپ استور

تعمیرات موبایلدانلود برنامه پیش بینی زلزله و زمین لرزه: اپلیکیشن Earthquake Tsunami Pro

دانلود 11 برنامه پیش بینی زلزله و زمین لرزه برای موبایل

یکی دیگر از بهترین برنامه های پیش بینی زلزله و ارائه کننده اطلاعات جامع زمین لرزه ها، اپلیکیشن Earthquake Tsunami Pro نام دارد که به صورت رایگان برای دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده است. این برنامه علاوه بر ارائه اطلاعات و ریسک وقوع زمین لرزه در مناطق مختلف دنیا، ریسک وقوع سونامی را هم نمایش می‌دهد. برنامه Earthquake Tsunami Pro از قابلیت هشداردهی به کاربران برای وقوع زلزله و سونامی هم پشتیبانی می‌کند.

دانلود برنامه Earthquake Tsunami Pro از گوگل پلی استور

دانلود برنامه Earthquake Tsunami Pro از اپ استور

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون XS Max اپل در موبایل کمک

دانلود برنامه پیش بینی زلزله و زمین لرزه: اپلیکیشن Earthquake Lite

دانلود 11 برنامه پیش بینی زلزله و زمین لرزه برای موبایل

برنامه پیش بینی زلزله و زمین لرزه Earthquake Lite هم یکی دیگر از بهترین گزینه های پیش رویتان محسوب می‌شود. بانک اطلاعاتی این اپلیکیشن توسط 18 سورس مختلف آپدیت می‌شوند، بنابراین به احتمال زیاد شما حین استفاده از این اپلیکیشن هیچ خبری را از دست نخواهید داد. برنامه مذکور از قابلیت هشداردهی برای زلزله های بزرگ تر از 4 ریشتر پشتیبانی می‌کند و رابط کاربری خوبی دارد. این برنامه به صورت رایگان برای دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده است.

دانلود برنامه Earthquake Lite از اپ استور

دانلود برنامه پیش بینی زلزله و زمین لرزه: اپلیکیشن Earthquake Alert by Earthquick

دانلود 11 برنامه پیش بینی زلزله و زمین لرزه برای موبایل

اپلیکیشن Earthquake Alert by Earthquick به صورت اختصاصی برای سیستم عامل iOS منتشر شده و شامل نسخه سازگار با اندروید نمی‌شود. رابط کاربری این برنامه بسیار ساده طراحی شده و اپلیکیشن از امکان ارائه نوتیفیکیشن یا هشدار برای وقوع زلزله های احتمالی پشتیبانی می‌کند. بنابراین Earthquake Alert by Earthquick به نوعی یک برنامه پیش بینی زلزله و زمین لرزه است. جالب است بدانید که این برنامه توانسته از اغلب کاربرانش رتبه 5 ستاره را دریافت کند.

دانلود برنامه Earthquake Alert by Earthquick از اپ استور

دانلود برنامه پیش بینی زلزله و زمین لرزه: اپلیکیشن Earthquake+ | Alert,Map & Info

دانلود 11 برنامه پیش بینی زلزله و زمین لرزه برای موبایل

اپلیکیشن Earthquake+ | Alert,Map & Info شاید رابط کاربری چندان غنی نداشته باشد، اما اطلاعاتی که ارائه می‌کند جامع و قابل اعتماد محسوب می‌شوند. این برنامه که برای سیستم عامل iOS منتشر شده قابلیت نمایش جزئیات زلزله های مختلف را داراست و می‌تواند در ازای وقوع زمین لرزه های مختلف در نزدیکی شما سریعا هشداردهی داشته باشد و بدین ترتیب به طور غیرمستقیم به پیش بینی زلزله بپردازید. خوشبختانه برنامه Earthquake+ | Alert,Map & Info به صورت رایگان منتشر شده است.

دانلود برنامه Earthquake+ | Alert,Map & Info از اپ استور

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی A10

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی 11 برنامه پیش بینی زلزله و زمین لرزه برای موبایل پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از برنامه های نام برده شده سوالی داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

 

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون SE 2020

قیمت قاب پشت آیفون ایکس

قیمت تاچ ال سی دی iPhone SE 2020

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments