معرفی و دانلود برنامه فرمول های ریاضی پایه دبیرستان

برنامه فرمول های ریاضی پایه دبیرستان

برنامه فرمول‌ های ریاضی پایه دبیرستان جزو برنامه های کاربردی در زمینه ریاضیات به حساب می‌آید و کاربران می‌توانند با استفاده از این برنامه به تمامی فرمول‌های ریاضی دسترسی داشته باشند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه فرمول های ریاضی پایه دبیرستان بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن فرمول های ریاضی پایه دبیرستان

امکان دسترسی آسان به تمام فرمول‌های ریاضی توسط برنامه فرمول های ریاضی پایه دبیرستان فراهم آمده است. فرمول‌های ریاضی در این اپلیکیشن به صورت دسته‌بندی شده قرار گرفته‌اند. همچنین در صورت تمایل کاربر می‌تواند فرمول‌های مورد نظر خود را به برنامه اضافه کند.

در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی اپلیکیشن فرمول های ریاضی پایه دبیرستان بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل پایتخت

بررسی و معرفی برنامه فرمول های ریاضی پایه دبیرستان

پس از اجرای برنامه فرمول های ریاضی پایه دبیرستان، دسته‌بندی انواع فرمول‌ها برای شما نمایان می‌شود. با انتخاب هر یک از آن‌ها، به فرمول‌های‌ دسته‌بندی مورد نظر دسترسی خواهید داست.

برنامه فرمول های ریاضی پایه دبیرستان

با لمس آیکون به شکل ستاره می‌توانید فرمول مورد نظر را به لیست علاقه‌مندی‌های خود اضافه کنید. بدین ترتیب امکان دسترسی سریع و آسان به فرمول‌ها فراهم می‌آید. با لمس آیکون به شکل چراغ می‌توانید مثال مربوط به فرمول را مشاهده نمایید.

برنامه فرمول های ریاضی پایه دبیرستان

بیشتر بخوانید: خدمات اپل

در صفحه اصلی با لمس آیکون به شکل ذره بین می‌توانید به جستجو فرمول مورد نظر خود بپردازید.

برنامه فرمول های ریاضی پایه دبیرستان

در نهایت در صورت تمایل به اضافه کردن فرمول‌های خود به این برنامه، آیکون به شکل دوربین را لمس کنید. پس از آن می‌توانید از طریق لمس آیکون به شکل مداد به فرمول‌های خود دسترسی داشته باشید.

برنامه فرمول های ریاضی پایه دبیرستان

 بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ در نمایندگی موبایل سامسونگ 

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه فرمول های ریاضی پایه دبیرستان پرداختیم. کاربران می‌توانند با استفاده از این برنامه به مفیدترین و پرکاربردترین فرمول‌های ریاضی دسترسی داشته باشند. به منظور دانلود برنامه فرمول های ریاضی پایه دبیرستان می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید.چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • دسته‌بندی فرمول‌ها
  • افزودن فرمول‌ها به لیست علاقه‌مندی‌ها
  • افزودن فرمول به برنامه
  • قابلیت جستجو

نقاط ضعف:

  • فرمول‌ها می‌توانست جامع‌تر باشند

بیشتر بخوانید:

iPhone 6s گلس

iPhone 6 Plus گلس

قطعات گوشی آیفون 8

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments