بررسی و دانلود برنامه آی گپ (iGap) ؛ یک پیام رسان امن و سریع

برنامه آی گپ (iGap)

اگر به دنبال یک پیام رسان با امنیت بالا هستید، برنامه آی گپ (iGap) یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان محسوب می‌شود. این برنامه یک پیام رسان ایرانی است که توسط آن قادر به ارسال پیام و یا برقراری تماس رایگان با دوستان و آشنایان خود خواهید بود. در این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه آی گپ (iGap) پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

 مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن آی گپ یا iGap

به طور قطع امنیت بالا یکی از اصلی ترین ویژگی ها و نقاط قوت یک پیام رسان محسوب می‌شود. از این رو پیام رسان هایی نظیر تلگرام از محبوبیت بسیاری در میان کاربران ایرانی برخوردارند. با این وجود در حال حاضر به دلیل عدم امکان استفاده از تلگرام در ایران، کاربران به دنبال برنامه های پیام رسان جایگزینی هستند که قابلیت های مشابه با تلگرام را ارائه دهد و از امنیت بالایی نیز برخوردار باشد. اپلیکیشن آی گپ (iGap) از این دسته برنامه ها به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

برنامه پیام رسان آی گپ (iGap) از الگوریتم های رمز نگاری قدرتمند جهت رمزگذاری اطلاعات استفاده می‌کند و از امنیت بالایی برخوردار است. در ادامه این مقاله قصد داریم به نقد و بررسی دقیق برنامه آی گپ (iGap) بپردازیم. به منظور دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از آیکون ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با اپلیکیشن iGap (آی گپ) سوالی داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با ما همراه باشید.

هزینه و سازگاری برنامه آی گپ (iGap)

برنامه آی گپ (iGap) با پلتفرم های اندروید، آی او اس، ویندوز و لینوکس سازگاری دارد. علاوه بر آن، پیام رسان آی گپ (iGap) شامل یک نسخه تحت وب هم می‌شود. بنابراین در صورت دسترسی به اینترنت می‌توانید به راحتی از طریق مرورگر وارد اکانت خود شده و به تمامی اطلاعات خود دسترسی داشته باشید. از دیگر نقاط قوت برنامه آی گپ (iGap) می‌توان به رایگان بودن آن اشاره کرد. برنامه مذکور به صورت کاملا رایگان منتشر شده و برای دانلود و یا استفاده از قابلیت های آن نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت.

رابط و تجربه کاربری برنامه آی گپ (iGap)

برنامه iGap (آی گپ) شامل مجموع جامع و متنوعی از امکانات می‌شود. با این وجود از طراحی ساده و نه چندان دلچسب برخوردار است. از آنجایی که این پیام رسان توسط برنامه نویسان ایرانی طراحی و منتشر شده، از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند. بنابراین کاربران ایرانی در هنگام استفاده از این برنامه هیچ گونه مشکلی نخواهند داشت و به راحتی قادر به برقراری ارتباط توسط برنامه مذکور خواهند بود.

با اجرای برنامه آی گپ (iGap) قادر به مطالعه سیاست گذاری حریم خصوصی این برنامه خواهید بود. این برنامه توضیحات کاملی در رابطه با هر یک از قابلیت ها و امنیت آن‌ها در اختیار کاربران خود قرار داده است. حال به منظور ساخت حساب کاربری در پیام رسان آی گپ (iGap) نیاز است تا شماره تلفن خود را وارد کنید. پس از ساخت و ورود به حساب کاربری از شما خواسته می‌شود تا نام خود را وارد کرده و در صورت تمایل یک تصویر به پروفایل خود اضافه کنید.

برنامه آی گپ (iGap)

زبان برنامه آی گپ (iGap) به صورت پیش فرض انگلیسی است. در صورت تمایل به تغییر زبان آن به فارسی ابتدا آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت چپ صفحه را لمس نمایید. سپس از منوی نمایان شده گزینه Settings را انتخاب کنید. پس از آن با مراجعه به بخش Language قادر به انتخاب زبان مورد نظر خود خواهید بود. در حال حاضر اپلیکیشن آی گپ (iGap) از سه زبان انگلیسی، فارسی و عربی پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون

برنامه آی گپ (iGap)

با لمس آیکون به شکل به علاوه در گوشه پایین و سمت چپ صفحه می‌توانید به لیست مخاطبین خود دسترسی داشته باشید و نسبت به ایجاد گفتگو جدید اقدام نمایید. همچنین ساخت گروه و یا کانال نیز از طریق لمس آیکون به علاوه امکان پذیر است. برنامه پیام رسان آی گپ (iGap) امکان ایجاد گروه با حداکثر 5000 عوض را در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر آن شما می‌توانید با ایجاد کانال در این برنامه، اطلاعات و اخبار مختلف را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

برنامه آی گپ (iGap)

برنامه آی گپ (iGap) قابلیت هایی نظیر ویرایش پیام را هم در اختیار کاربران خود قرار داده است. همچنین این برنامه شامل مجموعه متنوعی از اموجی ها می‌شود. با این وجود برنامه مذکور از قابلیت ارسال استیکر پشتیبانی نمی‌کند که این موضوع یکی از نقاط ضعف برنامه به حساب می‌آید.

برنامه آی گپ (iGap) این امکان را فراهم می‌آورد تا کاربران بتوانند فایل های مورد نظر خود را بدون محدودیت در حجم ارسال نمایند. فایل هایی از جمله تصاویر، ویدیو، صوت و غیره قابل ارسال هستند. علاوه بر آن شما می‌توانید موقعیت مکانی و یا مخاطبان خود را نیز توسط این برنامه به اشتراک بگذارید.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ  

برنامه آی گپ (iGap)

با لمس آیکون به شکل سه نقطه در گوشه بالا و سمت چپ صفحه گفتگو قابلیت های ارائه شده توسط برنامه آی گپ (iGap) نمایان می‌شود. این برنامه قابلیت های نظیر جستجو، پاک کردن تاریخچه و بسیاری دیگر را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. از دیگر قابلیت های ارائه شده توسط برنامه آی گپ (iGap) می‌توان به امکان انتقال گفتگو دو نفره به گروه اشاره کرد.

برنامه آی گپ (iGap)

برقراری تماس صوتی از دیگر قابلیت های کاربردی برنامه آی گپ (iGap) به حساب می‌آید. بدین منظور تنها کافیست تا به صفحه گفتگو مخاطب مورد نظر مراجعه کرده و آیکون تماس موجود در گوشه بالا و سمت راست صفحه را لمس کنید. بر طبق بررسی های انجام شده تماس صوتی برنامه آی گپ (iGap) از کیفیت مطلوبی برخوردار است. خوشبختانه به منظور برقراری تماس نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت و این قابلیت به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربر قرار داده شده است.

ویژگی های جانبی برنامه آی گپ (iGap)

برنامه آی گپ (iGap) شامل یک منوی کشویی می‌شود و شما می‌توانید با مراجعه به این منو به برخی از امکانات برنامه مذکور دسترسی داشته باشید. با لمس آیکون سه خط موجود در گوشه بالا و سمت راست صفحه منوی برنامه مذکور نمایان خواهد شد. با لمس نام خود در قسمت فوقانی منو قادر به دسترسی به فضای ابری ارائه شده توسط این اپلیکیشن خواهید بود. شما می‌توانید با آپلود کردن فایل های مورد نظر خود در این فضای ابری در هر زمان و مکان به آن‌ها به راحتی دسترسی داشته باشید.

برنامه آی گپ (iGap)

قابلیت هایی دیگری نظیر ایجاد گفتگو، گروه و کانال هم از طریق منو قابل دسترسی هستند. برنامه پیام رسان آی گپ (iGap) شامل قابلیتی تحت عنوان بگرد و کشف کن نیز می‌شود که توسط آن می‌توانید با وارد کردن نام کاربری به جستجوی کاربران بپردازید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ایفون اپل

برنامه آی گپ (iGap)

با مراجعه به بخش تنظیمات می‌توانید نسبت به تغییر نام و نام کاربری خود اقدام نموده و اطلاعات تکمیلی نظیر جنسیت و یا ایمیل خود را وارد کنید. همچنین شما می‌توانید در این بخش بیو مورد نظر خود را تایپ کرده و به پروفایل خود اضافه نمایید. بدین ترتیب سایر کاربران با مراجعه به پروفایل شما قادر به مشاهده بیو خواهند بود.

برنامه آی گپ (iGap)

تنظیمات مربوط به اعلانات، صداها، امنیت و حریم خصوصی در بخش تنظیمات عمومی قابل دسترسی هستند. به عنوان مثال با مراجعه به بخش امنیت و حریم خصوصی می‌توانید یک رمز عبور جهت ورود به برنامه تعیین کرده و یا نسبت به فعال سازی تایید دو مرحله‌ای اقدام نمایید. تاریخ و زبان برنامه را هم می‌توانید در این بخش تغییر دهید.

برنامه آی گپ (iGap)

برنامه آی گپ (iGap) از قابلیت همگام سازی هم بهره می‌برد. این موضع بدان معناست که شما به پیام ها و اطلاعات اکانت خود در تمامی دستگاه ها دسترسی خواهید داشت. با مراجعه به بخش جلسات فعال قادر به مشاهده دستگاه هایی که در حال حاضر اکانت شما در آن‌ها فعال است، خواهید بود.

برنامه آی گپ (iGap) تنظیمات شخصی سازی متنوعی را هم در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. شما می‌توانید اندازه پیام متنی و تصویر پس زمینه صفحه گفتگو را مطابق نظر شخصی خود تغییر دهید. همچنین تغییر رنگ پوسته، اعلانات، آیکون ها و غیره نیز در این بخش امکان پذیر است.

برنامه آی گپ (iGap)

برنامه آی گپ (iGap) شامل قابلیتی تحت عنوان اطراف من هم می‌شود. با مراجعه به این بخش و فعال سازی موقعیت مکانی خود می‌توانید کاربرانی که در شعاع 5 کیلومتری شما قرار دارند و قابلیت اطراف من را فعال کرده‌اند، مشاهده کنید و از طریق پیام و یا تماس با آن‌ها ارتباط برقرار نمایید. در صورت تمایل به غیر فعال سازی این قابلیت آیکون به شکل سه نقطه را لمس کرده و گزینه غیر فعال کردن قابلیت اطراف من را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:  تعمیر گلس شکسته گوشی

برنامه آی گپ (iGap)

در نهایت با مراجعه به بخش تماس صوتی در منوی برنامه می‌توانید به تاریخچه تماس های خود دسترسی داشته باشید و یا با لمس آیکون تماس نسبت به برقراری تماس جدید با مخاطب مورد نظر خود اقدام نمایید.

ایده و وجه تمایز برنامه آی گپ (iGap) نسبت به سایر اپلیکیشن های مشابه

در واقع اپلیکیشن آی گپ (iGap) شباهت بسیاری به تلگرام دارد و اپلیکیشن های پیام رسان مشابه بسیاری نظیر آن منتشر شده‌اند. بنابراین پیام رسان آی گپ (iGap) را نمی‌توان یک ایده نو دانست. با این وجود از قابلیت هایی که این برنامه را نسبت به سایر پیام رسان های مشابه متمایز می‌سازد می‌توان به امنیت بالا و رمزگذاری اطلاعات، امکان برقراری تماس صوتی رایگان، سازگاری با پلتفرم های مختلف و ارائه نسخه تحت وب اشاره کرد.

نتیجه‌گیری

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به بررسی برنامه آی گپ (iGap) پرداختیم. اپلیکیشن آی گپ (iGap) یک پیام رسان امن و مطمئن محسوب می‌شود که تمامی اطلاعات آن توسط الگوریتم های قدرتمند رمزنگاری شده‌اند. این اپلیکیشن به صورت کاملا رایگان عرضه شده و با پلتفرم های اندروید، آی او اس، ویندوز و لینوکس سازگاری دارد. به منظور دانلود برنامه پیام رسان (iGap) از آیکون ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با برنامه مذکور سوالی داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت:

  • امنیت بالا و رمزگذاری اطلاعات با الگوریتم های قدرتمند
  • امکان برقراری تماس صوتی
  • رایگان بودن
  • همگام سازی اطلاعات حساب کاربری بر روی تمامی دستگاه ها
  • امکان ارسال فایل بدون محدودیت در حجم و نوع
  • امکان شخصی سازی محیط برنامه
  • امکان ایجاد گروه و کانال
  • ارائه نسخه تحت وب

نقاط ضعف:

  • رابط کاربری نه چندان دلچسب
  • عدم امکان ارسال استیکر

بیشتر بخوانید: 

قطعات گوشی iPhone 6s

دوربین اصلی آیفون SE

خرید موبایل

تعمیرات موبایل

دریافت برنامه آیگپ از بازار
نام دریافت برنامه آیگپ از بازار
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده روی خط مدیا

نظرات کاربران (10)

guest
10 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
مخمل خونه مادر بزرگه
مخمل خونه مادر بزرگه
1 سال گذشته

عا …. یعنی الان باور کنیم وزارت اطلاعات مستقیما تمام جیک و پوک ما رو شنود و کپی نمی کنه ….
ملت شوتن دیگه ….

ولی اله
ولی اله
1 سال گذشته

در تعجبم ، چطور میشه که آمریکا و انگلیس و اسرائیل و سرویس های جاسوسی میتونند پیام تو را ببینند ولی داخلی های خودمون نمیتونند ببینند ، مگر تو خائن یا جاسوس داخلی هستی؟

بنده خدا
بنده خدا
1 سال گذشته

مگه میخای جاسوسی کنی که میترسی اطلاعاتت بیوفته دست ماموران اطلاعاتی

کاتالوگونه
کاتالوگونه
4 سال گذشته

از بین سروش و ایتا و گپ و بله و آی گپ که من همشو تست کردم فقط آی گپ قابلیت تایید دو مرحله ای داره اگه دنبال یه پیامرسان ایرانی نسبتا امن برای جلوگیری از هک میگردید آی گپ بهترین گزینه هست.

علی
علی
5 سال گذشته

این برنامه اصلا تو پخش ویدیو های کانال های مختلف به درد نمی خوره.هر فایل باید چندین بار دانلود بشه تا شاید بتونه پخشش کنه

ليلا
ليلا
5 سال گذشته

این آی گپ رویایی که الان اینجا معرفی شده اصلا چیزی نیست که من دارم!کوچکترین امکاناتی نداره حتی صدا نداره!نمیدونم نسخه آی اُ اسش اینطوریه یا واسه همه همینه!

داوذکلهر
داوذکلهر
5 سال گذشته

روش سرچ مطلب در کانال ای گپ چه شکل هست الان فقط دسته بندی نشون میده ونمیشه مطلب خاص را سرچ کرد با کلید واژه این ضعف بزرگیه