بررسی و دانلود برنامه امید پرواز OmidParvaz؛خرید بلیط هواپیما

برنامه امید پرواز (OmidParvaz)

برنامه امید پرواز (OmidParvaz) یک اپلیکیشن کاربردی و مناسب جهت جستجو و خرید آنلاین بلیط هواپیما است. شما می‌توانید توسط این برنامه در هر ساعت از شبانه روز نسبت به خرید بلیط هواپیما اقدام نموده و در زمان خود صرفه جویی کنید. در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی برنامه امید پرواز (OmidParvaz.com) پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن امید پرواز (OmidParvaz)

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش استفاده از گوشی های هوشمند، انجام بسیاری از امور از جمله خرید و رزرو آنلاین بلیط هواپیما به راحتی توسط اپلیکیشن های موبایلی امکان پذیر هستند. برنامه امید پرواز (OmidParvaz) یکی از اپلیکیشن های کاربردی ارائه شده در این زمینه محسوب می‌شود که با استفاده از آن قادر به جستجو و خرید بلیط هواپیما در هر ساعت از شبانه روز خواهید بود.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

در ادامه این مقاله قصد داریم به نقد و بررسی دقیق اپلیکیشن OmidParvaz (امید پرواز) بپردازیم. به منظور دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از آیکون ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با اپلیکیشن امید پرواز (OmidParvaz) سوالی داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با ما همراه باشید.

هزینه و سازگاری برنامه امید پرواز (OmidParvaz)

برنامه امید پرواز (OmidParvaz) به صورت کاملا رایگان منتشر شده و به منظور دانلود این برنامه نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت. خوشبختانه برنامه مذکور برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس عرضه شده است. بنابراین کاربران دستگاه های اندرویدی و آی او اسی می‌توانند به راحتی از قابلیت های ارائه شده توسط برنامه OmidParvaz (امید پرواز) بر روی دستگاه های خود بهره‌مند شوند. علاوه بر آن، امکان جستجو و خرید بلیط هواپیما با مراجعه به وب سایت امید پرواز هم امکان پذیر است.

رابط و تجربه کاربری برنامه امید پرواز (OmidParvaz)

با نصب برنامه امید پرواز (OmidParvaz) بر روی گوشی های همراه خود می‌توانید به راحتی و بدون محدودیت مکانی و یا زمانی نسبت به جستجو و خرید بلیط پروازهای داخلی اقدام نموده و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. اپلیکیشن امید پرواز از یک رابط کاربری مطلوب بهره می‌برد و فرایند رزرو بلیط هواپیما توسط این برنامه بسیار آسان است. پس از اجرای برنامه OmidParvaz (امید پرواز) مستقیما به صفحه اصلی آن منتقل می‌شود. توجه داشته باشید به منظور جستجو پروازهای داخلی نیازی به ایجاد حساب کاربری و عضویت در برنامه نخواهید داشت و تنها جهت رزرو و خرید بلیط هواپیما ملزم به ایجاد حساب کاربری خواهید بود.

برنامه امید پرواز (OmidParvaz)

برنامه امید پرواز (OmidParvaz) تنها به منظور خرید بلیط پروازهای داخلی عرضه شده و شامل قابلیت رزرو پروازهای خارجی نمی‌شود. برنامه مذکور این امکان را فراهم می‌آورد تا کاربران بتوانند بلیط مورد نظر خود را به صورت یک طرفه و یا دو طرفه خریداری کنند. به منظور جستجوی پرواز نیاز است تا مبدا، مقصد و همچنین تاریخ پرواز را تعیین نمایید. سپس از شما خواسته می‌شود تا تعداد مسافرین بزرگسال، کودک و نوزاد را هم مشخص کنید.

بیشتر بخوانید: مرکز تعمیرات اپل تهران

برنامه امید پرواز (OmidParvaz)

پس از لمس گزینه جستجوی پروازها، لیستی از پروازهای سیستمی و چارتری مورد نظر به همراه قیمت و ظرفیت برای شما نمایان خواهد شد. برنامه امید پرواز (OmidParvaz) قابلیت مرتب سازی نتایج جستجو را در اختیار کاربران خود قرار داده است. شما می‌توانید با لمس گزینه موجود در گوشه پایین و سمت چپ صفحه نتایج جستجو را بر اساس زمان، قیمت و یا پروازهای موجود مرتب کنید. همچنین دسترسی به لیست پروازهای روز قبل و یا بعد از تاریخ مورد نظر نیز امکان پذیر خواهد بود.

برنامه امید پرواز (OmidParvaz)

با انتخاب هر یک از پروازهای موجود در لیست جزییاتی نظیر نوع هواپیما، شماره پرواز، و قیمت بلیط برای بزرگسال، کودک و نوزاد نمایان خواهد شد. در صورت تمایل به رزرو پرواز مورد نظر تنها کافیست تا گزینه خرید را لمس نمایید. توجه داشته باشید که جهت خرید بلیط توسط برنامه امید پرواز (OmidParvaz) نیاز به عضویت و ایجاد حساب کاربری خواهید داشت. به منظور تکمیل فرایند خرید بلیط از شما خواسته می‌شود تا اطلاعات مسافرین از جمله نام، نام خانوادگی، کد ملی و تاریخ تولد را وارد نمایید.

برنامه امید پرواز (OmidParvaz)

یکی از قابلیت های کاربردی برنامه امید پرواز (OmidParvaz) مربوط به ذخیره اطلاعات مسافرین در برنامه می‌شود. بدین ترتیب در دفعات بعدی خرید نیازی به وارد کردن مجدد اطلاعات مسافر نخواهید داشت و می‌توانید نام مسافر مورد نظر را به راحتی از لیست مسافرین قبلی انتخاب نمایید. پس از ثبت اطلاعات مسافرین، پیش فاکتور نمایش داده خواهد شد و شما می‌توانید با پرداخت هزینه نسبت به رزرو بلیط مورد نظر خود اقدام کنید. برنامه امید پرواز (OmidParvaz) امکان پرداخت هزینه به دو صورت آنلاین و اعتباری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

 بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ در نمایندگی سامسونگ  

برنامه امید پرواز (OmidParvaz)

 

ویژگی های جانبی برنامه امید پرواز (OmidParvaz)

برنامه امید پرواز (OmidParvaz) شامل یک منوی کشویی می‌شود که دسترسی به آن با لمس آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه امکان پذیر است. در این منو می‌توانید به لیست تراکنش ها و بلیت های خود دسترسی داشته باشید. منوی این برنامه شامل بخشی تحت عنوان افزایش اعتبار می‌شود. در صورتی که قصد پرداخت هزینه بلیط از طریق اعتبار خود را دارید، تنها کافیست تا به بخش مذکور مراجعه کرده و اعتبار حساب خود را به مبلغ دلخواه افزایش دهید. همچنین شما می‌توانید از طریق این منو، برنامه امید پرواز (OmidParvaz) را از طریق سایر اپلیکیشن ها با دوستان و آشنایان خود به اشتراک گذاشته و یا به شماره تماس پشتیبانی دسترسی داشته باشید.

برنامه امید پرواز (OmidParvaz)

 

ایده و وجه تمایز برنامه امید پرواز (OmidParvaz) نسبت به سایر اپلیکیشن های مشابه

از آنجایی که سایت ها و اپلیکیشن های متعددی در زمینه خرید و رزرو آنلاین بلیط هواپیما عرضه شده‌‌اند، برنامه امید پرواز (OmidParvaz) را نمی‌توان یک ایده نو دانست. با این وجود قابلیت هایی نظیر پشتیبانی 24 ساعته، امکان پرداخت اعتباری هزینه، مدیریت لیست مسافرین و نمایش لیست کامل پروازهای سیستمی و چارتری از وجه تمایز این برنامه نسبت به سایر اپلیکیشن های مشابه به شمار می‌روند.

نتیجه‌گیری

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به بررسی برنامه امید پرواز (OmidParvaz) پرداختیم. برنامه مذکور امکان خرید و رزرو آنلاین بلیط پروازهای داخلی از طریق گوشی همراه را برایتان فراهم می‌کند‌. این اپلیکیشن به صورت کاملا رایگان منتشر شده و با دو سیستم عامل اندروید و آی او اس سازگاری دارد. به منظور دانلود برنامه امید پرواز (OmidParvaz) از آیکون های ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با برنامه مذکور سوالی داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت:

  • جستجو و نمایش پروازهای سیستمی و چارتری
  • امکان پرداخت هزینه به دو صورت نقدی و اعتباری
  • امکان ذخیره اطلاعات مسافرین در برنامه
  • امکان دسترسی به لیست تراکنش ها و بلیط ها
  • امکان مرتب سازی نتایج جستجو بر اساس پرواز و قیمت
  • پشتیبانی 24 ساعته

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید: 

قطعات آیفون 6 پلاس

قیمت دوربین جلو آیفون 7

قیمت دوربین سلفی iPhone 7 Plus

تعمیرات موبایل

امید پرواز
نام امید پرواز
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده امیدپرواز

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments