اپلیکیشن پریزما (Prisma)

اپلیکیشن پریزما

اپلیکیشن پریزما (Prisma) چند وقتی است که برای سیستم عامل آی او اس عرضه شده و کاربران آیفون‌ها و آیپدهای اپل قادر به استفاده از آن هستند. چندی پیش نسخه بتا یا اولیه اپلیکیشن پریزما (Prisma) برای سیستم عامل اندروید هم منتشر شد و به تازگی شاهد ارائه نسخه رسمی آن برای این سیستم عامل هستیم. اپلیکیشن پریزما (Prisma) با تمام اپلیکیشن‌های ویرایش تصویری که تا کنون از آن‌ها استفاده کرده‌اید تفاوت دارد و ما آن را واسطی مابین هنرهای بصری و تکنولوژی مدرن می‌نامیم!

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

Prismaاپلیکیشن

اپلیکیشن پریزما (Prisma) هم اکنون از گوگل پلی استور (Google Play Store) دستگاه‌های اندرویدی و اپ استور (App Store) دستگاه‌های آی او اسی قابل دانلود است. این اپلیکیشن فوق‌العاده به طور رایگان توسط کاربر قابل دانلود و استفاده بوده و خوشبختانه هیچ تبلیغ درون برنامه‌ای را هم به همراه ندارد. اپلیکیشن پریزما (Prisma) در بین کاربران از محبوبیت فوق‌العاده‌ای برخوردار بوده و به شدت در حال رشد است. اگر از علاقمندان به فیلتر، روتوش و ادیت آنی تصاویر بوده و نسبت به خلق تصاویر هنر علاقمند هستید، توصیه می‌کنیم که حتما همین حالا نسبت به دانلود و نصب اپلیکیشن پریزما (Prisma) اقدام کنید.

دقت داشته باشید که اپلیکیشن پریزما (Prisma) در دستگاه‌های آی او اسی مجهز به سیستم عامل آی او اس 8 و بالاتر و همچنین در دستگاه‌های اندرویدی مجهز به اندروید 4.4 و بالاتر قابل نصب و استفاده است. اپلیکیشن پریزما (Prisma) از نظر عملکرد و قابلیت ویرایش تصاویر با تمام اپلیکیشن‌های پیشینی که از آن‌ها استفاده کردید تفاوت دارد.
این اپلیکیشن به منظور ویرایش تصاویر و ایجاد فیلترهای هنری از ترکیب منحصر به فرد شبکه‌های عصبی و هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) استفاده می‌کند. به منظور استفاده از اپلیکیشن پریزما (Prisma) و ویرایش تصاویر مورد نظرتان حتما باید به شبکه اینترنت متصل باشید، بنابراین اپلیکیشن پریزما (Prisma) یک اپلیکیشن آنلاین است. در صورتی که به اینترنت متصل نباشید امکان ویرایش و روتوش تصاویر وجود ندارد. همچنین به منظور ادیت و روتوش تصاویر مورد نظرتان اپلیکیشن پریزما (Prisma) باید به سرورهای اختصاصی خود متصل شود که این موضوع گاها به دلیل شلوغ بودن سرورهای اپلیکیشن می‌تواند آزاردهنده باشد.

اپلیکیشن Prisma

پس از اعمال افکت‌های مورد نظرتان به تصاویر می‌توانید آن‌ها را در حافظه دستگاه هوشمندتان ذخیره کنید. همچنین امکان اشتراک‌گذاری مستقیم تصاویر در شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام، فیسبوک، تلگرام و… هم از سوی اپلیکیشن پریزما (Prisma) ارائه می‌شود. اپلیکیشن پریزما (Prisma) به قدری کیفیت عملکرد بالایی داشته و منحصر به فرد عمل می‌کند که منبع Theverge.com مدعی شده این اپلیکیشن احتمالا به عنوان بهترین اپلیکیشن سال 2016 انتخاب می‌شود. شاید جالب باشد که بدانید اپلیکیشن پریزما (Prisma) توسط یک تیم توسعه دهنده کوچک روسی طراحی شده است.
با توجه به محبوبیتی که اینستاگرام در بین کاربران ایرانی پیدا کرده، بدون تردید اپلیکیشن پریزما (Prisma) به مرجعی کاربردی و پرطرفدار برای هر کاربر ایرانی تبدیل خواهد شد. اپلیکیشن پریزما (Prisma) کیفیت عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن فیلترها و افکت‌های کاملا متفاوت و هنری را به تصاویر مورد نظرتان اضافه می‌کند. اپلیکیشن پریزما (Prisma) تنها عکس مورد نظرتان را سیاه و سفید نکرده و یا تغییراتی در سایر رنگ‌های اصلی آن ایجاد نمی‌کند، بلکه از طریق هوش مصنوعی و با اتصال به سرورهای اختصاصی خود تصویر مورد نظرتان را به اثری هنری تبدیل می‌نماید. گفته شده که به منظور ویرایش و روتوش تصاویر در اپلیکیشن پریزما (Prisma) از سبک نقاشی‌ افراد مشهوری همچون پیکاسو (Picasso) و… استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید:  مرکز تخصصی تعمیرات ایفون

Prisma اپلیکیشن

همانطور که اشاره داشتیم به دلیل استقبال پرشوری که از اپلیکیشن پریزما (Prisma) به عمل آمده، ممکن است در اتصال به سرورهای این اپلیکیشن دچار مشکل شوید. برای کسب موفقیت در اتصال به سرورهای اپلیکیشن پریزما (Prisma) باید صبور باشید. بدون تردید تیم توسعه دهنده اپلیکیشن پریزما (Prisma) در آینده تدابیر دقیقی به منظور افزایش ظرفیت سرورهای خود در نظر می‌گیرد. ظاهرا تیم توسعه دهنده اپلیکیشن پریزما (Prisma) به سختی در تلاش است تا تعداد، تنوع و سبک‌ فیلترهای ارائه شده در این اپلیکیشن را افزایش دهد. همچنین گفته می‌شود که این تیم قصد دارد تا قابلیت ویرایش ویدئوهای کوتاه را به اپلیکیشن پریزما (Prisma) اضافه کند. ظاهرا در حال حاضر بیش از 33 فیلتر مختلف برای اپلیکیشن پریزما (Prisma) تعریف شده و در آینده شاهد گسترش تنوع آن‌ها خواهیم بود.
آقای الکسی موسیکوو (Alexey Moiseenkov) که 25 سال سن داشته و یکی از اعضای اصلی تیم توسعه دهنده اپلیکیشن پریزما (Prisma) محسوب می‌شود در مصاحبه‌ای بدین صورت عنوان داشته است:
“اپلیکیشن پریزما (Prisma) نسبت به سایر اپلیکیشن‌های ویرایش تصویر موجود تفاوت عملکرد محسوسی دارد. در این اپلیکیشن تنها به لایه‌گذاری، تغییر رنگ و اقدامات این چنینی به منظور ایجاد افکت و تغییر در تصاویر استفاده نمی‌شود. ما در اپلیکیشن پریزما (Prisma) از هوش مصنوعی و افکت‌هایی استفاده می‌کنیم که حالتی هنری به تصویر مورد نظر می‌دهند و مبنای تصویر را دچار تغییر می‌کنند. مردم تمایل دارند که با اشتراک‌گذاری تصاویر منحصر به فرد به توصیف خود بپردازند. اپلیکیشن پریزما (Prisma) در این راستا بسیار کارآمد عمل می‌کند. قصد داریم که بستری را فراهم کنیم تا افراد بتوانند ویدئوهای خود را با فیلترهای این چنینی ادغام نمایند. بدون تردید ساخت یک ویدئویی متحرک با افکت‌های اپلیکیشن پریزما (Prisma) به مراتب جالب‌تر از اضافه کردن این افکت‌ها به یک تصویر ساکن خواهد بود.”

بیشتر بخوانید: نمایندگی اپل واچ

Prisma پریزما

اگر تجربه استفاده از اپلیکیشن پریزما (Prisma) را داشته‌اید، لطفا نظر خود را در مورد این اپلیکیشن بیان کنید. از نظر ما اپلیکیشن پریزما (Prisma) به واقع پتانسیل لازم به منظور انتخاب شدن به عنوان بهترین اپلیکیشن سال را دارد، به همین دلیل ما این اپلیکیشن را واسطی مابین هنرهای بصری و تکنولوژی مدرن خطاب می‌کنیم. چنانچه در رابطه با عملکرد اپلیکیشن پریزما (Prisma) و یا هر موضوع دیگر مرتبط با آن سوالی داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های ضمیمه شده با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

نمونه عکس‌های Prisma که توسط کاربران ساخته شده است:

 اپلیکیشن Prisma

اپلیکیشن Prisma

بیشتر بخوانید:  نمایندگی اپل در تهران

اپلیکیشن Prisma

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

قیمت تاچ ال سی دی iPhone X

قطعات گوشی آیفون 11 پرو

قطعات گوشی نوت 20

تعمیرات موبایل

Prisma
نام Prisma
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Prisma Labs, Inc

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments