امکان تغییر سرعت پخش ویدیو های یوتیوب

تغییر سرعت پخش ویدیو های یوتیوب

گوگل آپدیت جدیدی را برای نسخه iOS برنامه یوتیوب منتشر کرده که به موجب آن امکان تغییر سرعت پخش ویدیو های یوتیوب در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در این مقاله قصد داریم در مورد قابلیت تغییر سرعت پخش ویدیو های یوتیوب و نحوه انجام آن صحبت کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با تغییر سرعت پخش ویدیو های یوتیوب

مدت‌هاست که کاربران از طریق مرورگر دستگاه های خود می‌توانند در حین تماشای ویدیو های یوتیوب، سرعت پخش ویدیو را تغییر دهند. برای مثال شما می‌توانید سرعت پخش یک ویدیو را افزایش دهید یا با کاهش سرعت پخش آن یک ویدیوی اسلوموشن (صحنه آهسته) را مشاهده نمایید. متاسفانه تا پیش از این، قابلیت مذکور در اپلیکیشن یوتیوب قابل استفاده نبود یعنی کاربران با استفاده از برنامه یوتیوب در گوشی خود قادر به تغییر سرعت پخش ویدیو ها نبودند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

 

اما هم اکنون و به موجب آپدیتی که گوگل برای نسخه iOS اپلیکیشن یوتیوب منتشر کرد، امکان تغییر سرعت پخش ویدیو های یوتیوب از طریق اپلیکیشن آن فراهم شده است. متاسفانه این قابلیت هنوز در نسخه اندروید برنامه یوتیوب فعال نشده، اما پیش‌بینی می‌کنیم به زودی برای آن هم منتشر شود. در ادامه مقاله بیشتر در مورد قابلیت تغییر سرعت پخش ویدیو های یوتیوب صحبت و نحوه استفاده از آن را به شما آموزش می‌دهیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش ها و مراحل شرح داده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

تعمیرات موبایل

تغییر سرعت پخش ویدیو های یوتیوب در آیفون و آیپد

همانطور که اشاره داشتیم، آپدیت جدید برنامه یوتیوب (YouTube 12.3) قابلیت تغییر سرعت پخش ویدیو ها را برای کاربران نسخه آی او اسی این اپلیکیشن به ارمغان آورده است. بنابراین برای استفاده از این قابلیت باید در قدم اول اپلیکیشن یوتیوب آیفون یا آیپدتان را آپدیت کنید. برای مشاهده ورژن برنامه یوتیوب کافیست که آیکون پروفایل را از گوشه سمت راست و بالای صفحه لمس و سپس گزینه Settings را انتخاب کنید. در انتهای صفحه گزینه Version وجود دارد و نسخه برنامه را نمایش می‌دهد.

تغییر سرعت پخش ویدیو های یوتیوب

حال تصور کنید که بعد از آپدیت یوتیوب قصد داریم از قابلیت تغییر سرعت پخش ویدیو های یوتیوب استفاده کنیم. برای انجام این کار باید مراحل زیر را طی کنید:

  • برنامه یوتیوب را در آیفون یا آیپدتان اجرا کنید.
  • ویدیوی مورد نظرتان را یافته و اجرا کنید.

تغییر سرعت پخش ویدیو های یوتیوب

  • آیکون سه نقطه موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید. از این آیکون را مشاهده نکردید، ویدیو را به حالت فول اسکرین در آورید. سپس این آیکون نمایان می‌شود.
  • حالا یکی از گزینه های موجود را انتخاب کنید. در حالت پیش فرض گزینه Normal برای ویدیو انتخاب شده که سرعت پخش عادی آن را به همراه دارد. با انتخاب گزینه هایی مثل 1.25، 1.5 و غیره به ترتیب سرعت پخش ویدیو بالا و بالاتر می‌رود. بدیعی است که با انتخاب گزینه های 0.78، 0.5 و غیره به ترتیب سرعت پخش ویدیو پایین و پایین تر می‌آید.

پس به همین سادگی به استفاده از نسخه آی او اسی برنامه یوتیوب می‌توانید سرعت پخش ویدیو های آن را تغییر دهیم. متاسفانه این قابلیت هنوز برای نسخه اندرویدی برنامه یوتیوب ارائه نشده، اما انتظار داریم که به زودی این امر صورت پذیر و نسخه اندرویدی برنامه مذکور هم به قابلیت تغییر سرعت پخش ویدیو های یوتیوب مجهز شود. کاربران نسخه اندرویدی برنامه یوتیوب در حال حاضر می‌توانند برای تغییر سرعت پخش ویدیو ها از مرورگر گوشی و سایت یوتیوب استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به صحبت در رابطه با نحوه تغییر سرعت پخش ویدیو های یوتیوب پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش ها و مراحل شرح داده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات Note 10

ال سی دی سامسونگ Note 20

قیمت تاچ ال سی دی Samsung Note 10

تعمیرات موبایل

منبع idownloadblog

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments