ارور Comcast Cable Communication, LLC در آیفون چیست + راه حل

رفع ارور Comcast Cable Communication

ارور Comcast Cable Communication, LLC will automatically configure your iPhone یکی از عجیب‌ترین ارور هایی است که برخی از کاربران سری آیفون های اپل آن را گزارش کرده‌اند. در این مقاله در رابطه با ارور Comcast Cable Communication, LLC و نحوه برطرف کردن آن صحبت خواهیم کرد. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با ارور Comcast Cable Communication, LLC در آیفون

برخی از ارور ها یا پیغام های خطایی که در آیفون های اپل ایجاد می‌شوند بسیار عجیب و آزاردهنده هستند. یکی از این پیغام های خطا، ارور Comcast Cable Communication, LLC است. آیفونی که این ارور را ارائه می‌کند، پیامی با مضمون زیر دارد:

Comcast Cable Communication, LLC will automatically configure your iPhone

زمانی که کاربر بعد از دیدن این ارور، گزینه Next را لمس کند به صفحه‌ای وارد می‌شود که پیامی با مضمون زیر داشته و از کاربر درخواست ارائه یوزرنیم و پسورد دارد:

Please enter your credentials to authenticate your device

اما دلیل به وجود آمدن این ارور چیست؟ در ادامه این مقاله در رابطه با ارور Comcast Cable Communication, LLC و نحوه برطرف کردن آن صحبت خواهیم کرد. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

تعمیرات اپل

رفع ارور Comcast Cable Communication, LLC در آیفون

دلیل نمایش ارور Comcast Cable Communication, LLC در آیفون چیست؟

دلیل دقیق نمایش ارور Comcast Cable Communication, LLC به طور قطع مشخص نیست، اما می‌دانیم که این ارور یک پیغام خطای جدی بوده و احتمالا با فعال بودن اکانت شرکت کامکست (Comcast) بر روی دستگاه ارتباط دارد. این مشکل عموما برای افرادی پیش می‌آید که آیفونی را از بازار سیاه خریداری کرده باشند. برخی از آیفون‌ها فقط برای استفاده شرکتی ارائه شده‌اند و برای دسترسی به خدمات آن‌ها باید یوزرنیم و پسورد شرکت مورد نظر وارد شود. به احتمال زیاد این مشکلی است که در آیفون شما منجر به بروز ارور Comcast Cable Communication, LLC شده است.

رفع ارور Comcast Cable Communication, LLC در آیفون

اما در برخی موارد دیده شده که کاربر در ابتدا می‌توانسته از آیفون خود بدون هیچ مشکلی استفاده کند و پس از اینکه آن را ریستور یا فکتوری ریست (Factory Reset) می‌کند، ارور Comcast Cable Communication, LLC برایش نمایان می‌شود! خب دلیل بروز این مشکل با توجه به توضیحاتی که در پاراگراف قبل دادیم، کاملا مشخص است. اکانت کامکست تا پیش از اینکه شما دستگاه را ریستور یا فکتوری ریست کنید در آن فعال بوده است، بنابراین شما می‌توانستید بدون مشکل از آن استفاده کنید، اما به محض اینکه دستگاه را فکتوری ریست یا ریستور کردید، لازم می‌شود تا بار دیگر اکانت کامکست را در آن فعال نمایید. اینجاست که ارور Comcast Cable Communication, LLC will automatically configure your iPhone را مشاهده خواهید کرد و باید رمز عبور و یوزرنیم دستگاه را وارد کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات ایفون

رفع ارور Comcast Cable Communication, LLC در آیفون

اگر آیفون شما هم ارور مذکور را ارائه می‌کند، احتمالا دستگاه توسط شرکت کامکست برای استفاده شرکتی و خاص تنظیم شده و محدودیت‌هایی بر روی آن اعمال شده‌اند. شاید یکی از کارکنان این شرکت، آیفون مذکور را دزدیده و وارد بازار سیاه کرده باشد. بسیاری از افراد متخصص عقیده دارند که آیفون این چنینی دردسرهایی زیادی را به همراه خواهد داشت و بهترین اقدام در صورت مشاهده ارور Comcast Cable Communication, LLC، پس دادن آیفون  دریافت وجه پرداختی محسوب می‌شود. در مواردی دیده شده که در سایت‌هایی همچون سواپ‌پا آیفونی با این مشکل با قیمت بسیار پایین‌تر نسبت به قیمت واقعی دستگاه فروخته شده است. نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم، این نکته است که در اغلب موارد این مشکل در آیفون 6 و آیفون 6 اس اپل پدیدار می‌شود.

تعمیرات اپل

مقابله و برطرف کردن ارور Comcast Cable Communication, LLC will automatically configure your iPhone

پیش از هر چیز توصیه می‌کنیم که به هیچ وجه از مراکز فروش غیرقابل اعتماد آیفون نخرید! اگر از یک فرد ناشناس آیفونی خریداری کنید و با ارور مذکور مواجه شوید و راه حل هایی که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم هم نتوانند منجر به رفع مشکل شما شوند، پولی که برای آیفون داده‌اید هدر می‌رود! بنابراین در قدم اول همیشه سعی کنید که آیفون و یا هر گوشی دیگری را از یک منبع قابل اعتماد خریداری نمایید.

اما اگر کار از کار گذشته و ارور Comcast Cable Communication, LLC در آیفونتان نمایان شده است، راه حل هایی پیش رویتان قرار دارند که باید تک تک بر روی دستگاه تست و بررسی شوند. برای مثال اگر بتوانید فردی که آیفونتان از وی خریداری شده را بیابید، احتمال دارد که او یوزرنیم و پسورد مورد نیازی برای ارائه در صفحه Please enter your credentials to authenticate your device را داشته باشد. اما اگر این آپشن را هم نداشتید، راه حل های دیگری پیش رویتان قرار دارند که اشاره به تک تک آن‌ها در این مقاله کار نسبتا دشواری بوده و باعث طولانی و پیچیده شده آن می‌شود.

بنابراین اگر تمایل به رفع ارور Comcast Cable Communication, LLC از آیفون خود دارید، فقط کافیست که تماسی با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک برقرار کنید و مسئله را برای آن‌ها شرح دهید. کارشناسان ما با توجه به شرایط شما و پرسیدن چند سوال کلیدی، راه حل های پیش رویتان را به ترتیب اولویت برایتان شرح می‌دهند و در نهایت مشکل شما برطرف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به صحبت کرد رابطه با ارور Comcast Cable Communication, LLC در آیفون و نحوه برطرف کردن آن پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

 

بیشتر بخوانید:

شیشه آیفون ایکس

ال سی دی A20s

قطعات سامسونگ A10e

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments