روش های اتک به سنگ شکن (Crusher) در Builder Base کلش اف کلنز

اتک به سنگ شکن

سنگ شکن یا همان Crusher یکی از قوی‌ترین ساختمان های دفاعی کلش اف کلنز (Clash of Clans) است که افراد زیادی در Builder Base (بیلدر بیس) برای از بین بردن یا مقابله با آن مشکل دارند. در این مقاله قصد داریم به روش های اتک به سنگ شکن (Crusher) در Builder Base کلش اف کلنز اشاره کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اتک به سنگ شکن کلش اف کلنز (Crusher) در بیلدر بیس (Builder Base)

یکی از قوی‌ترین و دردسرسازترین ساختمان های دفاعی در Builder Base کلش اف کلنز، سنگ شکن یا همان Crusher است. سنگ شکن به راحتی می‌تواند با یک حرکت تمام بربرها و آرچرهای موجود در اطراف خود را از بین ببرد. سنگ شکن (Crusher) حتی با هر ضربه بخش عظیمی از خون جاینت ها (Giant) را هم می‌گیرد و دمیج سنگینی به آن‌ها وارد می‌کند. ضربه اول کراشر (Crusher) می‌تواند چیزی در حدود 497 الی 731 دمیج را به همراه داشته باشد.

این موضوع سبب شده که از بین بردن سنگ شکن (Crusher) یا مقابله با آن در نبردهای Builder Base بازی کلش اف کلنز به یک معضل تبدیل شود. در این مقاله قصد داریم به آموزش روش های اتک به سنگ شکن (Crusher) در Builder Base (بیلدر بیس) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

اتک به سنگ شکن (Crusher) در Builder Base کلش اف کلنز

بیشتر بخوانید: تعمیرگاه تخصصی موبایل

چگونه سنگ شکن (Crusher) را در بیلدر بیس (Builder Base) از ببریم؟

برای از بین بردن یا بهتر بگوییم اتک به سنگ شکن (Crusher) در نبردهای Builder Base بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) باید استراتژی مناسبی انتخاب کنید. استراتژی که شما انتخاب می‌کنید، دقیقا مشخص می‌کند که تا چه اندازه قادر به اتک به سنگ شکن یا Crusher هستید. اگر در حمله خود و انتخاب سرباز هایتان دقت کافی را به خرج ندهید، مطمئن باشید که سنگ شکن دشمن یا یک حرکت نیروهایتان را نابود می‌کند. در ادامه به روش های مقابله با Crusher در بیلدر بیس (Builder Base) بازی کلش اف کلنز اشاره می‌کنیم.

از آرچر ها یا سرباز های دور زن استفاده کنید!

بهترین روش یا استراتژی که با استفاده از آن می‌توانید کراشر یا سنگ شکن (Crusher) را در Builder Base دشمن نابود کنید، مربوط به استفاده از سرباز های دور زن می‌شود. اگر سنگ شکن دشمن در اطراف مپ قرار داشته باشد و ساختمان دیگری در جلوی آن نباشد، احتمالا با پیاده کردن درست آرچر ها یا سرباز های دور زن خود می‌توانید مستقیما به آن اتک دهید و آن را نابود کنید.

اتک به سنگ شکن (Crusher) در Builder Base کلش اف کلنز

اما اگر در جلوی کراشر یا سنگ شکن (Crusher) ساختمان های دیگری هم وجود داشت، دیگر نمی‌توانید به همین سادگی از آرچر ها برای از بین بردن آن استفاده کنید. مخصوصا اگر Crusher در پشت دیوار قرار داشته باشد (که اغلب همین طور است) مسئله دشوارتر می‌شود. در این شرایط اگر آرچر ها را پیاده کنید، آن‌ها ابتدا به ساحتمان های جلویی اتک می‌دهند و حتی ممکن است در مراحل بعدی مسیر خود را از دست داده و کاملا منحرف شوند. بدیعی است که ساختمان های دفاعی همچون آرچر تاور، کنون (Cannon) و غیره آرچر هایتان را از بین می‌برند.

اگر با شرایط این چنینی مواجه شدید باید به فاصله و نوع ساحتمان های دفاعی که در اطراف سنگ شکن قرار دارند دقت کنید. اگر فقط ساختمان هایی همچون کنون یا دابل کنون در اطراف سنگ شکن قرار داشت، می‌توانید از نیروهای پرنده و دور زنی همچون بتا مینیون، بیبی دراگون و غیره استفاده کنید. کافیست که آن‌ها را در گوشه‌ای نزدیک به مکانی که Crusher واقع شده پیاده کنید و منتظر بمانید که بعد از نابود کردن ساختمان های اطراف کراشر به خود سنگ شکن (Crusher) برسند.

بیشتر بخوانید: نمایندگی رسمی تعمیرات آیفون با ضمانت

اتک به سنگ شکن (Crusher) در Builder Base کلش اف کلنز

اگر بیس دشمن به گونه‌ای چیده شده باشد که بعد از نابود کردن ساختمان های اطراف Crusher، سازه های دفاعی همچون آرچر تاور قادر به اتک دادن به سرباز های پرنده شما باشند، باید دقیقا قبل از رسیدن این سرباز ها به محدوده تحت پوشش تاور آرچر ها، یک جاینت را در آن بخش اضافه کنید. جاینت نقش تنک و پرت کننده حواس را ایفاء می‌کند. پس آرچر تاورهای دشمن به آن اتک می‌دهند و سرباز های پرنده شما به سنگ شکن (Crusher) رسیده و بدون هیچ مشکلی آن را نابود می‌کنند. در این استراتژی زمانبندی دقیق پیاده کردن جاینت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. شما بعد از چند بار تمرین و تکرار قادر به انجام این کار می‌شوید.

از ترکیب جاینت و آرچر ها هم می‌توانید برای از بین بردن سنگ شکن یا کراشر (Crusher) در Builder Base کلش اف کلنز استفاده کنید. بدین منظور باید با کمترین تلفات ممکن ساختمان های اطراف سنگ شکن که مانع از اتک دان آرچر ها به Crusher می‌شوند را از بین ببرید. برای انجام این کار می‌توانید از خود آرچر ها استفاده کنید. سپس قبل از اینکه آرچر ها به محدوده تحت پوشش ساختمان های دفاعی دشمن برسند، جاینت را پیاده کنید تا باز هم تنک شود. در این شرایط آرچر ها می‌توانند به سنگ شکن اتک داده آن را از بین ببرند. پیاده کردن این روش هم دقیقا مشابه با روشی است که از ترکیب سربازهای پرنده و جاینت به وجود آمده بود.

اتک به سنگ شکن (Crusher) در Builder Base کلش اف کلنز

اما در برخی شرایط ممکن است بیس دشمن چینشی شبیه به عکس فوق داشته باشد و ساختمان هایش در خارج از دیوار و بدون هیچ ترتیب خاصی چیده شده باشند و سنگ شکن (Crusher) هم در میان آن‌ها تعبیه شده باشد. در این نوع چینش ها از بین بردن Crusher به مراتب دشوار تر از شرایط دیگر است و بحث زمانبندی دقیق و پیاده سازی نیرو ها بیش از پیش حائز اهمیت می‌شود. قبل از هر چیز توصیه می‌کنیم که اگر با یک بیس این چنینی رو به رو شدید، به دنبال مکانی باشید که تاون هال در آن قرار دارد و به جای از بین بردن Crusher تمرکز خود را بر روی از بین بردن تاون هال معطوف کنید.

اما اگر برای از بین بردن سنگ شکن یا Crusher مصر هستید، باید از استراتژی استفاده کنید که در ادامه شرح می‌دهیم. در بیس های این چنینی عموما در بین فضای خالی Crusher و سایر ساختمان ها بمب ها و تله های دشمن هم مخفی شده‌اند. تنها روشی که در این شرایط می‌توانید از آن برای از بین بردن Crusher یا سنگ شکل در Builder Base (بیلدر بیس) استفاده کنید، مربوط به تنک کردن جاینت ها و سپس پیاده کردن آرچر ها یا سایر نیرو های دور زدن مد نظرتان می‌شود. از آنجایی که جاینت ها منجر به منفجر شدن بمب های زمینی دشمن می‌شوند، بهتر است از آرچر ها در مرحله دوم استفاده کنید.

اتک به سنگ شکن (Crusher) در Builder Base کلش اف کلنز

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 8 پلاس

جاینت ها را باید تک تک بفرستید. یک جاینت را فرستاده و در پشت آن آرچر ها را خالی کنید. اگر به قدری دقت دارید که تایم پنهان بودن آرچر ها را هم محاسبه کنید، اول آرچر ها را پیاده کنید و 2 ثانیه قبل از خارج شدن آن‌ها از حالت پنهان یک جاینت را پیاده کنید. در این شرایط جاینت نقش تنک را ایفاء می‌کند و آرچر ها ساختمان های دشمن را از بین می‌برند. قبل از اینکه جاینت اول شما بمیرد، جاینت دوم را با دقت و با توجه به وضعیت پیاده کنید تا تنک بعدی شود. مطمئن باشید تا قبل از اینکه جاینت دوم توسط ساختمان های دفاعی دشمن از بین برود، آرچرهایتان سنگ شکن یا همان Crusher را از بین برده‌اند.

اما در برخی از طراحی یا چینش دفاعی بیس ها به واقع نمی‌توان با استراتژی‌های بالا نسبت به از بین بردن کراشر یا سنگ شکن (Crusher) اقدام کرد. برای مثال به عکس زیر نگاه کنید. در این چینش، کراشر دقیقا در وسط بیس قرار دارد، بنابراین دسترسی به آن از طریق روش هایی که شرح دادیم، غیرممکن است. در این نوع چینش های Builder Base کلش اف کلنز باید کراشر را فراموش کنید و در اصل هدف خود را بر روی کسب 3 ستاره معطوف نکنید! کسب 2 ستاره و ایجاد خرابی مناسب هم می‌تواند منجر به موفقیت و پیروزی شما در نبرد شود.

اتک به سنگ شکن (Crusher) در Builder Base کلش اف کلنز

پس سمتی از مپ دشمن که تقریبا خالی است را برای اتک دادن انتخاب کنید. یک جاینت را در ابتدا پیاده کنید تا نقش تنک را ایفاء کند و سپس سایر نیروهای مورد علاقه خود (توصیه می‌کنیم بربر) را پیاده کنید تا به دیوارهای همان بخش اتک دهند. به محض اینکه دیوارهای دشمن نابود شدند، می‌توانید تاون هال و سایر ساختمان های بیس را هم از بین ببردید. توصیه می‌کنیم که حتما در این سبک از اتک دادن یک دسته از سربازهایتان را دور زن انتخاب کنید و به محض از بین رفتن دیوارهای دشمن و رسیده سرباز های پیاده شما به ساختمان اصلی، آن‌ها را در پشت پیاده نظام‌ها پیاده کنید.

بیشتر بخوانید:  تعمیر ال سی دی موبایل 

استراتژی‌های فوق بهترین روش هایی هستند که می‌توانید از آن‌ها برای اتک به سنگ شکن (Crusher) در Builder Base کلش اف کلنز (Clash of Clans) استفاده کنید. اگر شما هم بر حسب تجربه به روش و استراتژی مناسبی برای از بین بردن یا اتک به سنگ شکن دست پیدا کردید، حتما آن را در بخش نظرات عنوان کنید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی روش های اتک به سنگ شکن (Crusher) در Builder Base کلش اف کلنز پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی

باتری آیفون ایکس آر

تاچ ال سی دی A3 2016

تعمیرات موبایل

منبع allclash

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments