آموزش پیدا کردن بیس های مرده کلش با xmodgames

لود نشدن بازی کلش اف کلنز

شما می‌توانید تنظیمات ربات ایکس مود گیم (Xmodegames) را به گونه‌ای انجام دهید که در بازی کلش اف کلنز، بیس ها یا پایگاه های مرده (Dead Base) را برایتان پیدا کند. در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه پیدا کردن بیس های مرده کلش با xmodgames بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با پیدا کردن بیس های مرده کلش با xmodgames

با استفاده از xmodgames یا همان ایکس مود گیمز در بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) می‌توانید به قابلیت های گسترده‌ای دست پیدا کنید. پیش از این نحوه استفاده از ایکس مود گیم و برخی از اصلی ترین قابلیت های آن در مقاله راهنمای جامع کار با Xmodgames در کلش اف کلنز (ایکس مورد گیمز) شرح داده شد. حال نوبت به قابلیت یافتن بیس های مرده می‌رسد!

بنابراین در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه پیدا کردن بیس های مرده کلش با xmodgames بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرگاه تخصصی گوشی موبایل

منظور از بیس مرده (Dead Base) د بازی کلش اف کلنز چیست؟

پیش از اینکه مراحل اصلی آموزش را آغاز کتیم، باید توضیحاتی در مورد اصطلاحا “بیس مرده” یا “Dead Base” خدمتتان ارائه نماییم. بیس مرده اصطلاحی است که به دهکده هایی اطلاق می‌شود که صاحب آن‌ها (گیمر) چند وقتی شده به آن سر نزده و آنلاین نشده است. بنابراین عموما این نوع بیس ها از معادن فولی برخوردار هستند، چرا که آنلاین نشدن صاحب بیس به معنای عدم انتقال گلد و اکسیر از معدن به منابع ذخیره یا استوریج (Storage) است.

نحوه پیدا کردن دهکده های مرده کلش اف کلنز با ربات ایکس مود گیمز (Xmodgames)

برای اینکه به ایکس مود گیمز بفهمانید تمایل به پیدا کردن مپ های مرده دارید، کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

  • بازی کلش اف کلنز را از طریق xmodgames اجرا کنید.
  • آیکون ربات موجود در لبه سمت راست صفحه را انتخاب کنید.

پیدا کردن بیس های مرده کلش با xmodgames

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی ایفون تهران

  • گزینه Xmode را لمس نمایید.
  • در لیستی که پیش رویتان قرار دارد، سه گزینه Gold Mine Production، Elixir Collector Production و Dark Elixir Production برای پیدا کردن بیس های مرده مفید هستند. مقدار طلا، اکسیر یا دارک اکسیر مور نظرتان را برای هر یک از این سه گزینه وارد کنید. می‌توانید فقط به وارد کردن یک یا دو مورد نظیر اکسیر و گلد بسنده کنید.

پیدا کردن بیس های مرده کلش با xmodgames

نکته: سه گزینه نام برده شده مربوط به تنظیم مقادیر مورد نظرتان برای گلد، اکسیر و دارک اکسیر تولید شده و موجود در معادن است! همانطور که اشاره کردیم در صاحب مپ های مرده کلش مدتی است که به آن سر نزده است، از اینرو معادن آن پر از طلا و اکسیر خواهند بود. پس تنظیم این سه گزینه و دادن مقدار به آن‌ها می‌تواند منجر به پیدا کردن بیس های مرده شود.

  • گزینه Search Switch را فعال کنید تا جستجو بر اساس معیارهایتان صورت پذیرد.

بنابراین به همین سادگی می‌توانید با ربات ایکس مود گیمز (Xmodgames) در بازی کلش اف کلنز به دنبال مپ های مرده بگردید و آن‌ها را پیدا کنید. دقت داشته باشید که به هیچ عنوان گزینه Meet All Conditions را فعال نکنید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی های رسمی گوشی سامسونگ در تهران

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه پیدا کردن بیس های مرده کلش با xmodgames پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعات موبایل

دوربین جلو آیفون 6 اس

تاچ ال سی دی اس 9

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments