آموزش تصویری حذف اکانت اسنپ چت (Snapchat)

حذف اکانت اسنپ چت

برنامه اسنپ چت یا همان Snapchat یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی تصویر محور موجود به شمار می‌رود. هم اکنون اسنپ چت (Snapchat) کاربران متعددی دارد و روز به روز هم به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. در این مقاله قصد داریم که به آموزش تصویری نحوه حذف اکانت اسنپ چت (Snapchat) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با برنامه اسنپ چت (Snapchat)

اسنپ چت (Snapchat) برنامه یا اپلیکیشنی محسوب می‌شود که برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس ارائه شده است. با استفاده از این برنامه می‌توانید به مکالمه تلفنی سریع بپردازید یا عکس و ویدیویی مملو از افکت‌های جالب و سرگرم کننده بسازید و آن را با سایر دوستانتان اشتراک‌گذاری کنید. بنابراین با استفاده از برنامه اسنپ چت (Snapchat) می‌توان به گفتگوی پیامکی، مکالمه صوتی و اشتراک گذاری فایل‌های تصویری جالب و سرگرم کننده پرداخت.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

برنامه اسنپ چت (Snapchat) امکان اضافه کردن عنوان، متن، نقاشی و برخی افکت‌های جالب را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. تصویر و ویدیوهایی که بدین صورت اشتراک گذاری می‌شوند اصطلاحا اسنپ (Snap) خطاب خواهند شد. برنامه اسنپ چت (Snapchat) همچنین قابلیتی دارد که با استفاده از آن می‌توانید مانند اینستاگرام یک استوری (Story) تهیه کنید و فایل‌هایی را با تاریخ انقضای مشخص برای دوستانتان ارسال کنید. البته باید اشاره کنیم که این قابلیت در ابتدا توسط برنامه اسنپ چت (Snapchat) ارائه شده بود و سپس در اینستاگرام هم ارائه شد.

ما در این مقاله قصد داریم که به آموزش تصویری و دقیق نحوه حذف اکانت اسنپ چت (Snapchat) بپردازیم. به منظور حذف اکانت اسنپ چت (Snapchat) می‌توانید از طریق تنظیمات اکانت (Account Settings) وارد عمل شوید. پروسه حذف اکانت در برنامه اسنپ چت (Snapchat) به هیچ وجه فرآیند دشواری را شامل نمی‌شود، با این حال اگر در رابطه با مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

آموزش تصویری حذف اکانت اسنپ چت (Snapchat)

همانطور که اشاره کردیم، حذف اکانت اسنپ چت (Snapchat) به هیچ وجه فرآیند پیچیده‌ای را در بر ندارد. به منظور حذف اکانت اسنپ چت (Snapchat) خود مراحل زیر را طی کنید:

حذف اکانت اسنپ چت

ابتدا بر روی این قسمت کیک کنید تا به صفحه ورود به اکانت اسنپ چت (Snapchat) هدایت شوید.

حذف اکانت اسنپ چت

مشخصات اکانتی که قصد حذف آن را دارید وارد نموده و بر روی گزینه Sign In کلیک کنید تا وارد اکانت مد نظر شوید. می‌توانید از یک اکانت دیگر هم بدین منظور استفاده کنید.

حذف اکانت اسنپ چت

در بخش زیرین صفحه گزینه‌ای با عنوان Delete My Account وجود دارد. بر روی این گزینه کلیک کنید تا دستور حذف اکانت اسنپ چت (Snapchat) صادر شود.

حذف اکانت اسنپ چت

بار دیگر مشخصات اکانتی که تمایل به حذف آن را دارید وارد کرده و بر روی گزینه Delete Account کلیک کنید.

حذف اکانت اسنپ چت

با نمایش پیغام فوق، فرآیند حذف اکانت اسنپ چت (Snapchat) مورد نظرتان ب پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: تعویض باتری ایفون و اندروید

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه حذف اکانت اسنپ چت (Snapchat) پرداختیم. چنانچه در رابطه با مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

قیمت ال سی دی آیفون X

قیمت ال سی دی سامسونگ M01

iPhone 6s Plus قطعات گوشی

 

تعمیرات موبایل

منبع accountdeleters

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
مریم.
مریم.
3 سال گذشته

سلام خسته نباشید،ببخشید میخواستم بدونم شماره موبایل و ایمیلی که موقع نصب اسنپ چت وارد میکنیم برای کسی قابل دیدنه؟یعنی کسی شماره موبایل مون رو میبینه؟