آموزش ارسال اس ام اس گروهی در اندروید

ارسال اس ام اس گروهی در اندروید

شاید برایتان پیش آمده باشد که بخواهید یک پیامک یا اس ام اس (SMS) را برای چندین مخاطب موجود در دستگاه اندرویدی خود ارسال کنید. در این شرایط به احتمال زیاد با مشکل برخورد خواهید کرد. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه ارسال اس ام اس گروهی در اندروید بپردازیم. با بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با ارسال اس ام اس گروهی در اندروید

این احتمال وجود دارد که در برخی شرایط تمایل داشته باشید تا یک اس ام اس یا پیامک را به طور همزمان برای چند مخاطب ارسال کنید. به عنوان مثال تصور کنید که قصد رفتن به یک مهمانی را دارید و زمان رسیدن خود به را با دو دوست دیگرتان هماهنگ می‌کنید. در این شرایط مطمئنا اگر بتوانید یک اس ام اس نظیر “من ساعت 6 آنجا هستم!” را به طور همزمان برای هر دو مخاطب ارسال کنید، در زمان صرفه جویی کرده‌اید. اما چگونه می‌توان از طریق گوشی های اندرویدی دست به اقدام این چنینی زد؟ به بیان دیگر چگونه می‌توانیم با گوشی اندرویدی خود، یک پیامک یا اس ام اس را به طور همزمان برای چند مخاطب ارسال کنیم؟

روش های مختلفی وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید دست به اقدام این چنینی و ارسال همزمان یک پیامک برای چند مخاطب بزنید. ما اصطلاحا این کار را ارسال اس ام اس گروهی در اندروید خطاب کرده‌ایم. با وجود روش های مختلف موجود، ما قصد داریم که به دو روش اصلی و کاربردی برای انجام این عمل اشاره داشته باشیم. بنابراین در این مقاله به آموزش نحوه ارسال اس ام اس گروهی در اندروید می‌پردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: مرکز تعمیرات موبایل

ارسال اس ام اس گروهی در اندروید با انتخاب چند مخاطب از برنامه ارسال پیامک

به احتمال زیاد گوشی اندرویدی شما هم از این قابلیت پشتیبانی می‌کند، اما اگر بنا به هر دلیلی متوجه شدید که برنامه پیامک گوشی اندرویدی شما این قابلیت را ارائه نمی‌نماید، باید از روش دوم مد نظرمان استفاده کنید. لازم به اشاره است که ما این روش را در گوشی اکسپریا زد اولترا سونی با سیستم عامل اندروید 5.1.1 آب نبات چوبی تست کرده‌ایم و قابل استفاده بوده است. برای استفاده از این روش مراحل زیر را طی کنید:

  • اپلیکیشن یا برنامه ارسال پیام دستگاه را اجرا کنید.
  • آیکون حاوی نماد “مداد” که مربوط به نوشتن پیام جدید می‌شود را لمس کنید.
  • در بخش فوقانی صفحه باید مخاطب یا مخاطبین مورد نظرتان را انتخاب کنید. کافیست که نام مخاطبین مورد نظرتان را تک تک وارد کنید. شما حتی می‌توانید شماره جدیدی که در لیست مخاطبین دستگاه قرار ندارد را هم در این بخش اضافه و برای ارسال پیامک به گروه خود اضافه کنید.
ارسال اس ام اس گروهی در اندروید

ارسال اس ام اس گروهی در اندروید

  • سپس باید پایم مد نظرتان را در فیلد پایین صفحه تایپ کنید.
  • آیکون ارسال پیامک یا اس ام اس را لمس کنید.

با طی کردن مراحل فوق به سادگی قادر خواهید بود که نسبت به ارسال اس ام اس گروهی در اندروید وارد عمل شوید. نقطه قوت این روش مربوط به آن می‌شود که شما را قادر می‌سازد تا حتی شماره‌هایی که در لیست مخاطبین دستگاه ذخیره نشده‌اند را هم به گروه خود اضافه کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ

ارسال اس ام اس گروهی در اندروید با ساخت گروه در لیست مخاطبین

روش دومی که تقریبا در تمام دستگاه‌های اندرویدی می‌توانید در راستای ارسال اس ام اس گروهی از آن استفاده کنید مربوط به ساخت یک گروه در لیست مخاطبین دستگاه می‌شود. مراحل دقیق انجام این عمل با توجه به رابط کاربری گوشی شما و محیط اپلیکیشن ارسال پیامک آن متفاوت خواهد بود، اما ما سعی می‌کنیم که یک روش کلی را به شما عزیزان آموزش دهیم. بدین منظور مراحل زیر را طی کنید:

  • لیست مخاطبین (Contacts) گوشی اندرویدی خود را اجرا کنید.
  • به بخشی مراجعه کنید که با عنوان Groups مشخص شده است. در گوشی اکسپریا زد اولترا برای این بخش یک تب مجزا در نظر گرفته شده است که از منوی فوقانی صفحه قادر به انتخاب آن هستیم.
  • حال باید دستور ساخت یک گروه را صادر کنید. بدین منظور باید گزینه‌هایی همچون Create a New Group، New Group یا آیکون “بعلاوه” را در محیط برنامه لمس و انتخاب کنید.
  • سپس از شما درخواست می‌شود تا یک نام اختصاصی برای گروه مد نظرتان وارد کنید.
  • سپس باید اعضای آن گروه را انتخاب کنید.
ارسال اس ام اس گروهی در اندروید

ارسال اس ام اس گروهی در اندروید

  • در مرحله بعدی باید به دنبال گزینه‌ای باشید که امکان ارسال پیامک گروهی را فراهم می‌کند. در گوشی ما این گزینه با عنوان Send group message در منوی فوقانی صفحه ارائه شده است.
  • نهایتا پیامک یا اس ام اس مد نظرتان را تایپ و ارسال خواهید کرد.

بنابراین روش فوق هم روش دیگری است که می‌توانید به منظور ارسال اس ام اس گروهی در اندروید از آن استفاده کنید. دقت داشته باشید که در روش دوم معرفی شده، برخلاف روش اول از برنامه مخاطبین (Contacts) دستگاه اندرویدی استفاده کردیم. باز هم اشاره می‌کنیم که ممکن است مراحل دقیقی انجام این عمل و استفاده از روش دوم در گوشی‌های مختلف با یکدیگر تفاوت داشته باشد، اما روند کلی انجام این عمل به شرحی است که توضیح داده شد. اگر در مورد نحوه ارسال اس ام اس گروهی از طریق گوشی اندرویدی خاصی راهنمایی می‌خواهید، کافیست که با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ Note 10

آموزش ویدئویی ارسال اس ام اس گروهی در اندروید

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش دو روش مختلف به منظور ارسال اس ام اس گروهی در اندروید پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

خرید قطعات موبایل

قیمت قاب پشت آیفون 11

قیمت تاچ ال سی دی Samsung A3 2017

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments