آموزش ارتقاء سرباز در Builder Base (بیلدر بیس) کلش اف کلنز

ارتقاء سریاز ها در Builder Base (بیلدر بیس) کلش اف کلنز

شما می‌توانید سرباز ها یا تروپ های موجود در بیلدر بیس (Builder Base) بازی کلش اف کلنز را به طور مستقل ارتقاء دهید. در این مقاله قصد داریم به آموزش ارتقاء سرباز ها در Builder Base (بیلدر بیس) کلش اف کلنز (Clash of Clans) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با ارتقاء سرباز ها در Builder Base (بیلدر بیس) کلش اف کلنز

سوپرسل به تازگی آپدیت بزرگ و عمده‌ای را برای بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) منتشر کرد که به موجب آن یک بیس جدید در اختیار تمام گیمر های این بازی قرار گرفته است. این بیس Builder Base نام دارد. برای آشنایی بیشتر با آن توصیه می‌کنیم حتما مقاله معرفی و آشنایی با Builder Base کلش اف کلنز (بیلدر بیس) را مطالعه کنید.

بیلدر بیس یک مپ کاملا مجزا نسبت به مپ یا دهکده اصلی شما در بازی Clash of Clans است، بنابراین جای تعجبی ندارد که سرباز های شما در بیلدر بیس هیچ ارتباطی با سرباز هایتان در بیس اصلی بازی نداشته باشند. شما می‌توانید به طور مستقیم سرباز هایتان را در Builder Base (بیلدر بیس) کلش اف کلنز آپگرید کنید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات گوشی اپل در تهران

در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه ارتقاء سرباز ها در Builder Base (بیلدر بیس) کلش اف کلنز بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

ارتقاء سرباز ها در Builder Base (بیلدر بیس) کلش اف کلنز

ارتقاء سرباز ها در Builder Base (بیلدر بیس) کلش اف کلنز

ارتقاء یا آپگرید کردن قدرت سرباز های در بیلدر بیس (Builder Base) نقش بسیار مهمی در کسب موفقیت نبردهایتان دارد. هرچه تروپ های شما قوی تر باشند، قدرت خرابی بیشتری خواهند داشت و احتمال برنده شده شما در دوئل های بیلدر بیس هم افزایش پیدا می‌کند. البته برنده شدن در دوئل های بیلدر بیس شامل قوانین خاصی می‌شود که برای آشنایی با آن‌ها توصیه می‌کنیم حتما مقاله قوانین تعیین برنده اتک در Builder Base کلش اف کلنز (Clash of Clans) را مطالعه کنید.

ارتقاء سرباز ها در Builder Base (بیلدر بیس) کلش اف کلنز

برای ارتقاء سرباز ها در Builder Base (بیلدر بیس) کلش باید به Star Laboratory مراجعه کنید. سپس گزینه Research را انتخاب نمایید. در لیستی که ارائه شده است، می‌توانید سرباز مورد نظرتان را برای ارتقاء یا آپگرید انتخاب کنید. دقت داشته باشید که برای ارتقاء سرباز های بیلدر بیس نیازمند صرف اکسیر های اختصاصی هستید که در این بیس کسب می‌کنید. اکسیر های این بیس مانند سرباز های آن هیچ ارتباطی با بیس اصلی شما در Clash of Clans ندارند.

بیشتر بخوانید: نمایندگی های گوشی سامسونگ در تهران

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه ارتقاء سرباز ها در Builder Base (بیلدر بیس) کلش اف کلنز (Clash of Clans) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی

گلس آیفون 6

تاچ ال سی دی ام 11

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments