چرا بسته بندی اصولی تضمینی بر فروش بیشتر است؟

چرا بسته بندی اصولی تضمینی بر فروش بیشتر است؟

اهمیت بسته بندی اصولی هنوز به صورت کامل برای فروشندگان ایرانی روشن نشده است. در حالی که در کشورهای دیگر افراد با طراحی یک بسته‌بندی همه چیز تمام نه تنها سلامت محصولات خود را تضمین می‌کنند بلکه میزان سوددهی خود را نیز با جذب مشتری بیشتر افزایش می‌دهند. علت عدم توجه به اهمیت این موضوع می‌تواند ترس از هزینه‌های بیشتری باشد که باید برای داشتن یک بسته بندی خوب پرداخت کرد. در حالی که امروزه در سایه عرضه محصولاتی مثل سلفون، نایلون‌های حبابدار و انواع کارتن با قیمت مناسب به بازار افراد می‌توانند بهترین بسته‌بندی را داشته باشند. ما بارها شاهد افرادی بوده‌ایم که در فروش محصولات باکیفیت خود شکست خورده‌اند! پس اگر کسب و کار جدیدی را آغاز کرده‌ و به دنبال یک موفقیت سریع هستید حتما بحث بسته بندی را جدی بگیرید. در ادامه شما را بیشتر با اهمیت این موضوع در جذب مشتری بیشتر و سوددهی بالای ناشی از فروش زیاد آشنا می‌کنیم.

 

کیفیت همیشه به معنای فروش بالای محصولات شما نیست!

هیچ کسی نمی‌تواند منکر تاثیر کیفیت بالای محصولات در میزان فروش آن‌ها باشد. اما فرض کنید رقیبی دارید که محصولات او کمی از کیفیت محصولات شما ندارد. در چنین شرایطی چه کسی برنده خواهد بود؟ طبیعتا مشتریان در کنار کیفیت به دنبال محصولی می‌روند که با زیبایی و بسته بندی اصولی نظر آن‌ها را جلب کند. به همان اندازه که ظاهر افراد در قرار اول تاثیرگذاری بالایی بر روی هم دارند، ظاهر بسته بندی‌ها کالاها نیز به همین صورت بر روی مشتریان اثر می‌گذارد. به خصوص در بازار امروزکه شاهد تنوع بسیار زیادی در کالاهای هر حوزه‌ای هستیم، برنده میدان کسی خواهد بود که بحث بسته بندی را جدی بگیرد. فراموش نکنید که در بسیاری از خریدها مشتریان به جای منطق با چشم خود تصمیم می‌گیرند. پس با داشتن یک بسته بندی شکیل، زیبا و حتی لوکس چندین قدم از دیگر فروشنده‌ها جلوتر خواهید بود.

چرا بسته بندی اصولی تضمینی بر فروش بیشتر است؟

بسته بندی اصولی، اطمینان از سلامت کالا

این روزها به دلیل تورم بازار قیمت خرید هر محصولی نیز افزایش یافته است. بنابراین مشتریان برای هر آنچه که خریداری می‌کنند، حساسیت بیشتری به نسبت قبل دارند. پس اگر فروشندگان بتوانند این اطمینان را به خریداران بدهند که محصولات آن‌ها از سلامت کامل برخوردار است، قطعا موفق خواهند بود. در حال حاضر لوازم بسته بندی مختلفی در بازار موجود هستند. پس تنها کاری که باید انجام داد انتخاب بهترین وسیله از قبیل کارتن، پلاستیک حبابدار یا سلفون متناسب با هر آنچه که قصد بسته بندی آن را دارید است. گاهی اوقات کالاها به صورت سالم در بسته‌ها قرار می‌گیرند؛ اما به دلیل عدم رعایت نکات کلیدی در بسته‌بندی دچار آسیب‌ می‌شوند. به خصوص در فروش‌های آنلاین این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. چرا که محصولات فروخته شده باید بدون کوچکترین شکستگی، پاره شدن، ضربه دیدن و … به دست خریداران برسد. تنها چاره این کار نیز بهره‌مندی از یک بسته بندی اصولی است.

 

 تبلیغات با بسته بندی محصولات

هنری فورد، کار آفرین بزرگ آمریکایی، می گوید “توقف تبلیغات برای صرفه جویی در هزینه‌ها به منزله توقف ساعت برای صرفه‌جویی در زمان است.” با توجه به این جمله می‌توان به اهمیت و نقش بسته بندی در تبلیغ محصولات پی برد. پس می‌توان گفت که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بسته بندی اصولی، استفاده از لوگو و طراحی‌های تبلیغاتی بر روی آن است. به عنوان مثال اگر قصد دارید تا محصول خود را درون کارتن قرار دهید با چاپ یک نوشته یا طراحی خاص می‌توانید آن را شخصی‌سازی کرده و در عین حال به جذابیت بیشتر آن بیافزایید. یا مثلا فرض کنید که نایلون مخصوص برند خود را تهیه کرده‌ و محصولات خود را برای فروش درون آن قرار می‌دهید. مشتریان با در دست گرفتن بسته بندی شخصی‌سازی شده باعث تبلیغ آن می‌گردند. این یکی از ارزان‌ترین راه‌ها برای تبلیغ نام و برند شما خواهد بود.

بسته بندی اصولی، اطمینان از سلامت کالا

خلاقیت در بسته بندی، رمز فروش بیشتر

جامعه بازاریابی، دیوید آگیلوی را به عنوان پدر تبلیغات می‌شناسد. به گفته او اگر کسی در فروش محصولات خود موفق نیست این به معنای عدم خلاقیت او است. پس اگر می‌خواهید در فروش محصولات خود به بیشترین حد سودآوری برسید، حتما نهایت خلاقیت را در بسته بندی آن نشان دهید. فراموش نکنید که یک بسته بندی اصولی تنها با ایجاد خلاقیت در طراحی آن ممکن می‌شود. شما می‌توانید این کار را با در آوردن کارتن بسته بندی به شکل محصول، استفاده از فونت‌ها و رنگ‌های جذاب، طراحی یک بسته بندی کاربردی و … انجام دهید.

زودپک، پاسخگوی تمامی نیاز مشتریان در بسته بندی اصولی

زودپک به عنوان وبسایت فروش لوازم بسته بندی توانسته تمامی نیازهای مشتریان در این حوزه را از سرتاسر کشور برآورده کند. از همین رو وقتی صحبت از یک بسته بندی اصولی می‌شود، زودپک به عنون اولین گزینه به ذهن‌ها خطور می‌کند. مهم نیست که به دنبال چه محصولی هستید. زودپک از انواع کارتن‌ و پاکت گرفته تا محافظ حبابدار، سلفون، انواع چسب، لیبل، طناب و تسمه و …. را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. از دیگر مزایای خرید محصولات بسته بندی از این وبسایت عبارتند از:

  • تنوع بالا
  • کیفیت بالا
  • قیمت مناسب
  • امکان خرید عمده و خرده
  • شخصی‌سازی بسته‌بندی‌ها با ارائه کارتن با چاپ اختصاصی
  • خرید آنلاین

چنانچه شما نیز تصمیم قطعی خود را برای داشتن یک بسته بندی اصولی گرفته‌اید، همین حالا به وبسایت زودپک مراجعه کرده و یا با کارشناسان آن با شماره ۷۲۱۴۲ ۰۲۱ تماس بگیرید.  برچسب ها : سلفون,محافظ حبابدار,کارتن پستی,کارتن

چنانچه شما نیز تصمیم قطعی خود را برای داشتن یک بسته بندی اصولی گرفته‌اید، همین حالا به وبسایت زودپک مراجعه کرده و یا با کارشناسان آن با شماره ۷۲۱۴۲ ۰۲۱ تماس بگیرید.

 

برچسب ها : سلفون,محافظ حبابدار,کارتن پستی,کارتن

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments