ویژگی های هاست وردپرس سابین سرور

ویژگی های هاست وردپرس سابین سرور

چکیده : کسب و کارهای اینترنتی که روزبروز پیشرفت میکنند ، همیشه بدنبال سروری هستند که از روز اول خرید تا زمانی که بر روی ان سرور میزبانی میشوند ، تعداد سایت ها ثابت باشد و در نتیجه سرعت سایت نیز از همان لحظه تا اخر ثابت خواهد بود. پس بنابر این هاست وردپرس سابین سرور ، همان میزبانی است که بدنبالش هستید.

 

کسب و کارهای اینترنتی که روزبروز پیشرفت میکنند ، همیشه بدنبال سروری هستند که از روز اول خرید تا زمانی که بر روی ان سرور میزبانی میشوند ، تعداد سایت ها ثابت باشد و در نتیجه سرعت سایت نیز از همان لحظه تا اخر ثابت خواهد بود. پس بنابر این هاست وردپرس سابین سرور ، همان میزبانی است که بدنبالش هستید.

ویژگی های هاست وردپرس

اگر بخواهیم ویژگی هایی از هاست وردپرس هر شرکتی را بیان کنیم ، میتوان به موارد زیر اشاره کرد که یک مقایسه ای نیز انجام خواهد شد.

معرفی هاست وردپرس سابین سرور

  • منابع اختصاصی

مهمترین مورد در خرید هاست وردپرس ، این است که شما منابع اختصاصی دریافت کنید. این موضوع در اکثر شرکت ها یکسان نیست و هر کدام باب میل خود و طبق تعرفه ای که دریافت میکنند ، منابع را به کاربر بصورت اشتراکی و بدون هیچ امکانات خاصی ارائه میکنند. اما در سابین سرور شما با خرید هاست ابری وردپرس میتوانید ، منابع کاملا اختصاصی را دریافت کنید.

در سابین سرور ، تمامی پلن ها بصورت استاندارد ارائه میشوند و شما میتوانید از ایران و اروپا ، هاست وردپرس خود را تهیه کنید. اینکه منابع شما اختصاصی است یا اشتراکی ، میتوانید بعد از خرید هاست ، در بخش resource management این موضوع را بررسی کنید و منابع اختصاص یافته را بررسی کنید.

  • برتری هاست وردپرس نسبت به هاست معمولی

هاست وردپرس و هاست ووکامرس از هر لحاظی باید تفاوت های زیادی با هاست سی پنل معمولی باید داشته باشند. معمولا برای هاست های معمولی از سرورهای معمولی با قیمت کمتری استفاده میشود و سخت افزار آنچنان قوی ندارند که بتوانند سرعت جذابی را به کاربر ارائه کنند.

اما در هاست وردپرس سابین سرور ، باتوجه به ارائه منابع اختصاصی به کاربران ، ما ملزم به تهیه سروری با منابع بسیار بالا و پرفورمنسی قوی هستیم تا بتوانیم هاستی را به کاربران خود ارائه کنیم که شعار نبوده و در واقعیت نیز در ایران ، تک باشد و هیچگونه حرف و حدیثی پشت آن نباشد. بنابر این هاست های وردپرس سابین سرور ، نسبت به هاست های معمولی بشدت قوی و پرسرعت بوده و از نظر کانفیگ سخت افزاری و نرم افزاری نیز به جرئت میتوان گفت که بهترین در ایران میباشند.

  • مقایسه نرم افزاری سرویس ها

در تمامی شرکت ها ، با توجه به اینکه از سخت افزار و نرم افزارهای نسبتا قدیمی استفاده میکنند ، ترس جابجایی یوزرها را دارند و هراس این را دارند که با جابجایی یک یوزر از سرور به سرور دیگر ، چند صد مشکل پیش خواهد آمد. ما در سابین سرور ، هیچگونه ترسی از این مشکلات نداریم و هرگونه مشکلی نیز رخ دهد به چشم چالش میبینیم و تیم فنی همیشه سعی بر آن دارد تا مشکلات فنی مشتریان را به صورت چالش مانند در سریعریت زمان ممکن حل نماید.

به همین دلیل ، استفاده از نرم افزارهای اخرین نسخه همیشه در اولویت ماست و سعی بر ان داریم که بهترین سخت افزار را انتخاب کنیم که بتوانیم اخرین نسخه از نرم افزارهای موجود را بر روی آنها نصب و کانفیگ کنیم. کانفیگ سرور اختصاصی جزو خدمات ویژه سابین سرور است.

ویژگی های هاست وردپرس سابین سرور

بنابر این : اگر سرعت سایت شما خوب نیست ، مشکل از چهار چیز میتواند باشد.

الف )  انتخاب سخت افزار ضعیف و یا اشتباه به دلیل هزینه کم برای ان شرکت هاستینگ

ب ) کانفیگ نرم افزاری غیراصولی که اکثر شرکت ها به جرئت میتوان گفت کانفیگ های اشتباهی دارند ، چون حاضر به هزینه زیاد نیستند ، یک شخص کارآموز سرورهایشان را کانفیگ میکند و این مورد در ایران بسیار دیده شده است.

ج ) استفاده از سیاست های اشتباه و قدیمی در زمینه امنیت که مانع رشد و افزایش سرعت سایت ها در سرور میشود.

د ) اگر از سه مورد بالا اطمینان داشتید که همه چیز اوکی است ، بهتر است بر روی بهینه سازی سایت وردپرسی خود تمرکز کنید تا بتوانید از سمت سایت نیز سرعت را افزایش دهید. استفاده از کشینگ و تنظیمات پلاگین های کشینگ در هاست وردپرس سابین سرور ، جزو وظایف تیم پشتیبانی است.

  • راحتی در انتخاب لوکیشن و کنترل پنل هاست وردپرس

یکی از بدیهیات هر خرید هاستی ، انتخاب لوکیشن و کنترل پنل هاست ، قبل از خرید است.

لوکیشن یعنی اینکه سایت شما قرار است در چه دیتاسنتری و در چه کشوری میزبانی شود ؟ اینکه کاربران شما بیشتر از چه کشورهایی هستند و از سایت شما بازدید میکنند مهم است که انتخاب درستی داشته باشید.

انتخاب راحت لوکیشن هاست مخصوص وردپرس سابین سرور

همچنین مهم است که کاربر قبل از خرید هاست ، بتواند نوع کنترل پنل میزبانی خود را تشخیص دهد. در گذشته دیده شده است که شرکتی هاست وردپرس سی پنل فروخته و سپس هاست دایرکت ادمین به کاربر ارائه کرده است. چون هزینه سی پنل نسبت به دایرکت ادمین ، 20 برابر گرانتر میباشد.

این مهم است که تیم فروش شرکت های هاستینگ ، بر اساس تصمیمات صحیح به ما هاستی را پیشنهاد کنند. اگر بر اساس تجربه و اصول نباشد و پیشنهاد اشتباهی صورت بگیرد ، سایت کاربر ممکن است تا مرز نابودی حرکت کند و بالعکس پیشنهاد یک هاست مناسب برای سایت وردپرسی میتواند مدیر ان کسب و کار را امیدوار کرده و در نتیجه از هر سویی به قضیه نگاه کنیم ، یک مشتری میتواند تبدیل به صدها مشتری شود. صرفا کافیست به مشتریان خود اهمیت دهیم.

  • ارائه دامنه رایگان در خرید سالیانه

اکثر شرکت های هاستینگ در خرید های سالیانه خود بر اساس سیاست های قیمت گذاری خود ، دامنه هایی را بعنوان هدیه به کاربران ارائه میکنند. در سابین سرور نیز شما میتوانید با خرید هاست بصورت یکساله ، یک دامنه ای ار رایگان نیز دریافت کنید. این دامنه صرفا و تنها در مرحله خرید هاست بصورت سالیانه و خوکار تعلق میگیرد و بعد از پرداخت هزینه هاست ، به هیچ عنوان امکان ثبت دستی فراهم نیست . چون مشکلات سیستمی در سررسید  و… رخ میدهد و معملوا هیچ شرکتی این مورد را انجام نمیدهد. بنابر این به این موضوع دقت داشته باشید.

  • پشتیبانی 24 ساعته واقعی یا کیک ؟

هر شرکتی در این مورد نیز طبق صلاحدید خود رفتار میکند و ممکن است یک شرکتی ، مانند سابین سرور بصورت سه شیفته برای هاست های وردپرس و ووکامرس خود پشتیبانی ارائه کند و یا همانند شرکت های X و Y در سایت بنویسیند 24 ساعته تلفنی و بعد از ساعت 18 به هیچ تلفنی پاسخ ندهند و تیکت ها نیز هرچند ساعت یکبار پاسخ داده شود. قبل از خرید حتما این موارد را در بین نظرات مشتریان قبلی هر شرکتی مطالعه کنید. نظرات کاربران ما را میتوانید در سایت سابین سرور نیز مشاهده نمایید.

پشتیبانی 24 ساعته سابین سرور

  • بازگشت وجه بی قید و شرط

کلماتی خطرناک برای هر شرکت هاستینگی را مشاهده میکنید که میتواند باعث ضرر و زیان مالی و اشکالات گسترده در حسابداری هر شرکتی باشد. اما زمانی که یک شرکت ، به خدمات خود واقف بوده و میداند که چه سرویس با کیفیتی را ارائه میکند ، ترسی ازین موضوع نداشته و طی 72 ساعت نیز وجه کاربر را به حساب بانکیشان واریز میکند. در سابین سرور این بازگشت وجه بی قید و شرط بصورت واقعی انجام میشود . چون در خصوص خدماتی که ارائه میکنیم ، اطمینان داریم ، بنابر این میدانیم کیفیت سرویس ها به چه شکلی است و بنابر این در این مورد نگرانی نداریم و با رویی باز این تضمین را به مشتری میدهیم. این بازگشت وجه بی قید و شرط در تمام سرویسهای هاست و نمایندگی هاست وردپرس در سابین سرور انجام میشود. ( بدون هیچ بهانه و عذر تقصیری )

  • ارائه آموزش های مفید در وبلاگ سابین سرور

هر شرکت هاستینگی موظف است تا در خصوص مشکلات عمومی وردپرس و … در سایت خود مطالبی را نوشته و آماده خواندن مشتریان خود قرار دهد تا هر مشتری که به یک مشکل برخورد کرد ، آموزش رفع ان مشکل به ایشان ارسال شود. وجود هر یک مطلب در خصوص مشکلات و نحوه رفع ان ها میتواند یک مشتری را به چندین مشتری وفادار تبدیل کند.

نتیجه گیری:

هاست وردپرس سابین سرور ، در بهترین دیتاسنترهای ایران و اروپا با چندین اپلینک قوی ارائه میشوند و در نتیجه نگرانی بابت پهنای باند مصرفی و … نخواهید بود. انتخاب یک هاست مطمئن میتواند خیال شما را از هرچیزی راحت کند.

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته حتی در روزهای تعطیل رسمی و غیررسمی سال ، جزو وظایف هر شرکت هاستینگی است که هاست وردپرس ارائه میکند. این خدمت باعث جذب مشتریان زیادی در طول سال شده و به نفع هر شرکت هاستینگی خواهد بود. بنابر این هر زمان نیاز به پشتیبانی و مشاوره برای خرید هاست وردپرس سابین سرور داشتید ، کافیست یا از طریق تماس تلفنی با ما در ارتباط باشید و یا

از طریق گفتگوی آنلاین ( چت آنلاین موجود در سایت ) بهترین مشاوره و پشتیبانی را دریافت کنید.

هدف سابین سرور سبز و انلاین نگه داشتن سایت شما عزیزان حتی در زمان های قطعی است.

 

برچسب ها : هاستینگ,میزبانی وب,وردپرس,هاست

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments