خرید رنگ ترموود

خرید رنگ ترموود

توجه داشتن به زیبایی داخلی و خارجی منازل و ساختمان‌ها به طور وسیعی در میان افراد جامعه گسترش یافته است. امروزه با استفاده از ابزارها و محصولات مختلفی می ‌توان به زیباسازی دکوراسیون داخلی محیط‌های مختلف اقدام نمود. استفاده از موادی مانند سنگ‌ها و چوب‌ها به علت آنکه موادی طبیعی هستند و در طبیعت به وفور یافت می‌ شوند به گزینه‌ای ایدئال برای علاقه‌مندان به زیباسازی دکوراسیون داخلی تبدیل شده‌اند. همچنین این مواد تأثیر بسزایی در ایجاد آرامش دارند و علت این امر را باید در طبیعی بودن آن‌ها دانست.

انواع مختلفی از چوب‌ها وجود دارند که می ‌توان از آن‌ها برای زیباسازی نما استفاده کرد؛ اما از میان آن‌ها، چوب ترمو از جهات مختلفی طرفداران بیشتری را به خود اختصاص داده است. بهتر است بدانید که این چوب‌ها در رنگ‌های مختلفی تولید می‌ شوند که برخوردار بودن از رنگ زیبا یکی از عوامل مؤثر در پرطرفداری این چوب‌ها محسوب می ‌شود.

خرید رنگ ترموود

چوب ترمو، چوبی با خواص منحصربه‌فرد

پیش از آنکه به بیان رنگ ترموود و دلایل استفاده از آن بپردازیم، بهتر است شما را با چوب ترمو و نحوه تولید آن آشنا سازیم. ترمووود یا چوب ترموود نوعی چوب است که با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا و دانش بشری تولید می‌ شوند. به علت آنکه در تولید این چوب از هیچگونه ماده شیمیایی استفاده نمی‌ شود؛ لذا این محصول را بایستی یک محصول طبیعی دانست. برای تولید چوب ترمووود از چوب‌های دیگری مانند راش استفاده می‌ کنند و فرایند مشخصی را بر روی این چوب‌ها اعمال می‌ کنند تا ترمووود تولید شود.

پیش‌تر اشاره کردیم که ترموودها از ویژگی‌های قابل‌توجهی برخوردار هستند که وجود آن‌ها سبب شده است تا تعداد طرفداران این محصول روزبه‌روز بیشتر شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ترموودها، ضد قارچ بودن و ضد کپک بودن آن‌ها است. همچنین برخی از آن‌ها این قابلیت را دارند که در شرایط آب و هوایی مختلف مورداستفاده قرار بگیرند. چوب‌های ترموود در انواع مختلفی تولید می ‌شوند که از میان آن‌ها سه نوع ترموود فنلاندی، ترموود استونی و ترموود ایرانی بیشتر موردتوجه هستند. اگر بخواهیم سه نوع ترموود ذکر شده را از لحاظ کیفیت و قیمت مقایسه کنیم بایستی بگوییم که ترموود فنلاندی از کیفیت بالاتر و قیمت بیشتر برخوردار است. ترموودهای ایرانی در مقایسه با انواع دیگر ترموودها دارای کیفیت کمتر و قیمت پایین‌تر هستند.

 

اهمیت رنگ‌آمیزی چوب‌های ترموود

یکی از نکات مهمی که استفاده‌کنندگان چوب‌های ترموود بایستی به آن توجه داشته باشند، رنگ‌آمیزی چوب ترموود است. بسیاری از افراد با خود فکر می ‌کنند که چوب‌ها در همه زمان‌ها از مقاومت کافی برخوردار هستند درحالی ‌که این فکر یک فکر غلط است. کسانی که در زیباسازی دکوراسیون ساختمان‌ها از ترمووود استفاده می‌ کنند لازم است هرچند سال یکبار به رنگ‌آمیزی آن‌ها اقدام نمایند. در حقیقت از طریق رنگ کردن سطح چوب می ‌توان به افزایش مقاومت چوب در برابر برخی عوامل مانند رشد کپک‌ها و رشد قارچ‌ها کمک کرد.

همچنین این کار باعث می‌ شود تا از چوب در برابر اشعه فرابنفش خورشید یا اشعه UV محافظت کرد. این‌ها ازجمله دلایلی هستند که اهمیت رنگ‌آمیزی چوب‌های ترموود را نشان می ‌دهند. اگر در بازار مربوطه کمی جستجو کنید متوجه خواهید شد که رنگ‌های مختلفی در رابطه با ترموود‌ها عرضه می ‌شوند که توسط برندهای مختلف ایرانی و خارجی ساخته شده‌اند. از میان انواع رنگ‌های موجود، رنگ ترموود KEIM از محبوبیت بیشتری برخوردار است و طرفداران آن نیز بیشتر است. اگر علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتر درباره رنگ ترموود تولید شده توسط برند کیم هستید، مطالعه بخش بعدی را از دست ندهید.

رنگ ترموود KEIM  رنگی با کیفیت زیاد

همان‌طور که اشاره کردیم، کمپانی‌های مختلفی در دنیا وجود دارند که به تولید رنگ مخصوص چوب ترموود مشغول هستند که ازجمله آن‌ها برند آلمانی کیم است. رنگی که توسط این برند تولید می ‌شود دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی می ‌باشد که استفاده از آن برای رنگ‌آمیزی سطح چوب‌های ترمووود به علاقه‌مندان استفاده از این چوب در زیبا ساختن دکوراسیون داخلی توصیه می ‌شود. رنگ ترمووود KEIM محصولی وارداتی بوده و طبیعی است که این محصول را نتوان در هرجایی پیدا کرد. بهتر است بدانید که شرکت موگووود نمایندگی رنگ ترمووود کیم را در ایران بر عهده دارد و شما می ‌توانید رنگ فوق را از این شرکت خریداری نمایید. در ادامه این بخش قصد داریم تا شما را با برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های رنگ ترمووود کیم آشنا سازیم.

  1. از گارانتی ۲۴ماهه و خدمات پس از فروش برخوردار است.
  2. باعث تقویت سطح چوب‌ها در برابر رشد قارچ‌ها و کپک‌ها می ‌شود.
  3. ضد اشعه فرابنفش خورشید است.
  4. استفاده از آن برای چوب‌های ترموود مورداستفاده در فضای داخلی و خارجی بلا‌مانع است.
  5. ضد اکسایش می ‌باشد.
  6. در برابر برف و باران از خود مقاومت بالایی نشان می ‌دهد؛ لذا استفاده از این رنگ در محیط‌هایی که بارش برف و باران در آن زیاد است، گزینه بسیار مناسبی است.
  7. به ‌طور کلی در تمامی شرایط آب و هوایی مختلف از رنگ ترمووود KEIM می ‌توان استفاده کرد.
  8. در میان رنگ‌های موجود در بازار، رنگ ترموود کیم از بالاترین کیفیت برخوردار است.

شما می ‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ویژگی‌های رنگ فوق یا کارشناسان مجموعه موگووود از طریق خطوط ارتباطی اعلام‌ شده در تماس باشید.

 

قیمت رنگ چوب ترمو

اکنون به بخش مهمی رسیده‌ایم که شاید بسیاری از شماها منتظر رسیدن آن بوده‌‌اید. تا به اینجا سعی کردیم شما را با چوب ترموود و ویژگی‌های آن، دلایل رنگ‌آمیزی آن و رنگ چوب ترموود کیم آشنا سازیم. شاید بسیاری از شما با این سوال مواجه شده‌اید که قیمت رنگ چوب ترمو چقدر است و تابع چه عواملی می ‌باشد؟ در این بخش قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم.

همان‌طور که گفتیم، برندهای مختلفی به تولید رنگ چوب ترمو مشغول هستند که هرکدام از آن‌ها محصولات خود را با قیمت مشخصی روانه بازار می ‌کنند؛ لذا یکی از عوامل موثر در تعیین قیمت رنگ چوب ترمو، برند سازنده آن است. حجم رنگ خریداری ‌شده از دیگر عوامل موثر در قیمت این محصولات محسوب می‌ شود. توصیه می ‌کنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت این محصولات با کارشناسان شرکت موگووود در تماس باشید.

راه های ارتباطی با ما : 09122074352 – 26857360

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments