معرفی هیجان انگیزترین و سخت ترین بازی های اندرویدی

سخت ترین بازی های اندرویدی

اگر از علاقمندان به بازی های اندرویدی هیجان انگیز و دشوار هستید، توصیه می‌کنیم که به هیچ وجه این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله به معرفی هیجان انگیزترین و سخت ترین بازی های اندرویدی کنونی موجود می‌پردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با هیجان انگیزترین و سخت ترین بازی های اندرویدی

با پیشرفتی که دستگاه‌های اندرویدی از نظر سخت افزاری داشته‌اند، اجرای بازی های سنگین‌تر و با گرافیک بیشتر در آن‌ها امکانپذیر شده است. پیش‌بینی می‌شود تا چند سال آینده گوشی‌های اندرویدی قادر به اجرای بدون دردسر بازی های کنونی کنسول‌هایی نظیر پلی استیشن 2 یا حتی پلی استیشن 3 شوند. هم اکنون اگر سری به گوگل پلی استور (Google Play Store) بزنید با سیر عظیمی از بازی های اندرویدی مواجه می‌شوید که در دسته بندی و سبک‌های مختلفی آماده دانلود هستند.

در این بین برخی افراد عقیده دارند که بازی های اندرویدی روال بسیار ساده‌ای را در پی دارند و این موضوع منجر به کاهش هیجان بازی می‌شود. این عقیده تا حدی صحیح است. اغلب بازی های اندرویدی کنونی که وجود دارند، بازی های ساده و آسانی هستند که شما برای پیشروی در آن‌ها نیاز چندانی به تفکر، تمرکز و انجام اقدامات هوشمندانه ندارید. اما در این میان برخی از بازی های اندرویدی نسبت به سایر بازی‌ها هیجان انگیزتر و سخت تر طراحی شده‌اند. انتخاب این بازی های اندرویدی دشوار می‌تواند برای کسانی که به دنبال انجام یک بازی اندرویدی هیجان انگیز و سخت هستند بسیار مناسب باشد.

ما در این مقاله قصد داریم که به معرفی 10 نمونه از هیجان انگیزترین و سخت ترین بازی های اندرویدی کنون موجود بپردازیم. اگر تمایل دارید که یک بازی اندرویدی جالب را دانلود کنید که در طول آن نیاز به تفکر و انجام حرکات هوشمندانه باشد، توصیه می‌کنیم که حتما این مقاله را دنبال کنید. چنانچه در رابطه با هر یک از بازی های اندرویدی نامبرده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شمار‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرگاه تخصصی گوشی موبایل

بازی اندرویدی Baldur’s Gate I and II

بازی اندرویدی Baldur’s Gate که شامل دو نسخه می‌شود سبک نقش آفرینی یا همان RPG را به همراه دارد و در حال حاضر یکی از هیجان انگیزترین و سخت ترین بازی های اندرویدی کنونی موجود به شمار می‌رود. در جریان این بازی جذاب شما باید تصمیم‌های هوشمندانه‌ای بگیرید. تصمیم‌گیری‌های اشتباه می‌تواند شما را دچار دردسر کند، بنابراین هوشمندانه پیش بروید و به تمام جوانب بازی دقت کنید. این بازی بسیار شبیه به بازی‌های کامپیوتری همچون Lionheart یا Pillars of Eternity است. اگر به دنبال هیجان انگیزترین و سخت ترین بازی های اندرویدی هستید، بازی Baldur’s Gate از بهترین گزینه‌های پیش رویتان محسوب می‌شود. متاسفانه این بازی به صورت رایگان قابل دانلود نیست و شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود Baldur’s Gate I از پلی استور

دانلود Baldur’s Gate II از پلی استور

تعمیرات سامسونگ

بازی اندرویدی Droidfish

سخت ترین بازی های اندرویدی

اهل چالش و انجام بازی های سخت هستید؟ نظرتان راجع به یک رقابت شطرنج دشوار چگونه است؟ بدون تردید انجام بازی شطرنج با کامپیوتری که به شکل هوشمندانه و بسیار دقیقی در قابل حرکات شطرنج برنامه‌ریزی شده، می‌تواند یکی از سخت ترین تجربه‌های ممکن را به همراه داشته باشد. بازی Droidfish این امکان را فراهم می‌کند تا با هوشمندترین سیستم کامپیوتری ممکن در قالب یک مسابقه شطرنج رقابت کنید. بازی Droidfish به طور رایگان در گوگل پلی استور موجود و قابل دانلود است.

دانلود از پلی استور

دانلود Droidfish از مایکت 

بازی اندرویدی Duet

بازی اندرویدی Duet به واقع یکی از سخت ترین بازی های اندرویدی کنونی موجود به شمار می‌رود که توصیه می‌کنیم حتما آن را دانلود و امتحان کنید. البته اگر چندان طرفدار بازی های دشوار و سخت نباشید، بدون تردید با چند بار انجام این بازی کلافه شده و نسبت به حذف آن اقدام خواهید کرد! در بازی Duet شما باید دو جسم دایره‌ای کوچک و شبیه به اتم را حول یک محور دایره‌ای چرخانده و در طول مسیری که طی می‌شود از بخورد آن‌ها با موانع متحرک موجود جلوگیری کنید. دو اتم مورد نظر تنها حول یک محور دایره‌ای قابل چرخش هستند و شما باید به نحوه آن‌ها را بچرخانید که موانع موجود دقیقا از فاصله مابین این دو اتم رد شوند. بازی Duet از نظر ما یکی از سخت ترین بازی های اندرویدی کنونی موجود محسوب می‌شود، بنابراین آن را از دست ندهید.

دانلود از پلی استور

دانلود Duet از مایکت

بازی اندرویدی Final Fantasy IV

بازی اندرویدی Final Fantasy IV هم یکی از هیجان انگیزترین و سخت ترین بازی های اندرویدی کنونی موجود به شمار می‌رود. این بازی شاید از نظر گرافیکی چندان حرفی برای گفتن نداشته باشد اما داستان و روند انجام آن شما را به چالش می‌کشد. متاسفانه این بازی اندرویدی به صورت رایگان عرضه نشده و برای دانلود آن باید مبلغ 15.99 دلار پرداخت شود اما با این حال بازی Final Fantasy IV یکی از محبوب‌ترین، هیجان انگیزترین و سخت ترین بازی های اندرویدی کنونی موجود است که توصیه می‌کنیم نسبت به دانلود و انجام آن اقدام نمایید.

دانلود از پلی استور

بیشتر بخوانید: نمایندگی موبایل سامسونگ در تهران

بازی اندرویدی Go

سخت ترین بازی های اندرویدی

بازی Go هم یکی از هیجان انگیزترین و سخت ترین بازی های اندرویدی کنونی موجود در گوگل پلی استور به شمار می‌رود. این بازی یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های تخته‌ای تاریخ بشریت محسوب می‌شود و حال شما می‌توانید آن را در گوشی اندرویدی خود اجرا کنید. در بازی Go استراتژی‌های پیچیده‌ای قابل پیاده‌سازی است. این بازی شامل یک صفحه اصلی با مربع‌های 19 در 19، 13 در 13 یا 9 در 9 می‌شود. دو فرد رقابت کننده باید در جریان بازی سعی کنند تا به نوبت مهره‌های سیاه و سفید خود را در خانه‌های صفحه بازی قرار دهند. هدف بازی تصاحب سطح بیشتر از زمین بازی توسط مهره‌های هر گیمر است. زمانی که مهره‌ها روی صفحه قرار گرفتند، نمی‌توان آن‌ها را حرکت داد مگر اینکه با مهره‌های رنگ مخالف به طور کامل محاصره شوند.

دانلود از پلی استور

بازی اندرویدی Out There: Ω Edition

بازی اندرویدی Out There: Ω Edition هم یکی از هیجان انگیزترین و سخت ترین بازی های اندرویدی موجود به شمار می‌رود که سبک ماجراجویی را شامل می‌شود. در این بازی شما نقش یک فضانورد را ایفاء می‌کنید که با سفینه خود در فضا گم شده است. سفینه شما دچار آسیب شده است و شما باید در جریان بازی سعی در تعمیر آن و همچنین مدیریت سایر جنبه‌های مورد نیاز داشته باشید و در یک جمله کلی برای بقاء خود و بازگشت به سیاره زمین تلاش کنید. در جریان بازی با موجودات فضایی مختلفی هم برخورد می‌کنید و باید از آن‌ها درخواست کمک نمایید. در بازی  Out There: Ω Edition باید کاملا هوشمندانه دقیق عمل کنید، در غیر این صورت با مشکل مواجه خواهید شد.

دانلود از پلی استور

تعمیرات سامسونگ

بازی اندرویدی Pandemic: The Board Game

در بازی اندرویدی Pandemic: The Board Game که سبک فکری و پازلی را به همراه دارد شما نقش یکی از پزشکان یا دانشمندان CDC یا همان سازمان کنترل و پیشگیری از بیماری‌ را ایفاء می‌کنید. هدف شما در این بازی جلوگیری از فراگیر شدن یک ویروس خاص در سراسر دنیاست. بدین منظور شما باید از توانایی‌های خاص سایر افراد بهره بگیرید و به شکل دقیق از فراگیر شدن بیماری ممانعت به عمل آورید. این بازی شامل حالات سختی مختلفی می‌شود. اگر به دنبال انجام هیجان انگیزترین و سخت ترین بازی های اندرویدی هستید، حتما حالت دشوار (Hard Mode) بازی Pandemic: The Board Game را امتحان کنید.

دانلود از پلی استور

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی S6 Edge

بازی اندرویدی Pixel Dungeon

سخت ترین بازی های اندرویدی

بازی Pixel Dungeon هم یکی از هیجان انگیزترین و سخت ترین بازی های اندرویدی است که می‌توانید نسبت به دانلود آن اقدام کنید. خوشبختانه این بازی به صورت رایگان عرضه شده و خریدهای درون برنامه‌ای آن کاملا اختیاری هستند و خللی در جریان بازی ایجاد نمی‌کنند. بازی از نظر گرافیکی چندان بازی قدرتمندی نیست اما داستان جذاب و هیجان انگیزی را به همراه دارد که بدون تردید ذهن و فکر شما را به چالش می‌کشد.

دانلود از پلی استور

دانلود Pixel Dungeon از مایکت

بازی اندرویدی Super Hexagon

در بازی اندرویدی Super Hexagon شما باید سرعت عمل بسیار بالایی داشته باشید. تمام دشواری‌های این بازی در همین امر و همچنین تمرکز و دقت عمل خلاصه می‌شود. اگر در جریان بازی Super Hexagon کمی درنگ کنید شانس کسب موفقیت را از دست خواهید داد. در این بازی شما در یک مسیر شش ضلعی سرگردان هستید و باید تلاش کنید که با موانع موجود برخورد نداشته باشید. این بازی از نظر ما در حال حاضر یکی از هیجان انگیزترین و سخت ترین بازی های اندرویدی موجود به شمار می‌رود. متاسفانه بازی Super Hexagon به طور رایگان قابل دانلود نیست و برای دانلود آن باید مبلغ 2.99 دلار پرداخت شود.

دانلود از پلی استور

بیشتر بخوانید: تعمیر یا تعویض ال سی دی A8 Plus 2018 سامسونگ – A730

بازی اندرویدی XCOM: Enemy Within

متاسفانه بازی XCOM: Enemy Within هم به صورت رایگان قابل دانلود نیست و برای دانلود آن باید مبلغ 9.99 دلار پرداخت شود. بازی XCOM: Enemy Within شامل ترکیبی از سبک‌های مختلف می‌شود. سبک تیراندازی، ماجراجویی، نقش آفرینی و آنلاین در این بازی ترکیب شده‌اند. حالت دشوار (Hard Mode) بازی XCOM: Enemy Within به واقع پروسه دشواری را پیش رویتان قرار می‌دهد. اگر تمایل دارید که یکی از سخت ترین بازی های اندرویدی را تجربه کنید، همین حالا نسبت به دانلود بازی XCOM: Enemy Within وارد عمل شوید.

دانلود از پلی استور

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی 10 نمونه از هیجان انگیزترین و سخت ترین بازی های اندرویدی کنونی موجود در گوگل پلی استور پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بازی های اندرویدی نامبرده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شمار‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی iPhone X

دوربین iPhone 7

قیمت تاچ ال سی دی آیفون XS Max

تعمیرات موبایل

منبع androidauthority

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments