دانلود نسخه رسمی کلاب هاوس اندروید

نسخه رسمی کلاب هاوس برای اندروید android clubhouse

بالاخره انتظارها به سر رسید و کلاب هاوس نسخه رسمی اندروید را منتشر کرد. این خبر خوبی برای طرفداران این شبکه اجتماعی صوتی است زیرا حالا همه می‌توانند از این دنیای جدید و جذاب بازدید کنند! نسخه اندروید کلاب هاوس (Clubhouse) در حال حاضر تنها در گوگل‌پلی آمریکا عرضه شده است اما در روزهای آینده برای تمام کشورها عرضه خواهد شد. البته جای نگرانی نیست. اگر طاقت چند روز صبر کردن را هم ندارید جای نگرانی نیست؛ همین‌جا می‌توانید نسخه اندروید کلاب هاوس را دانلود کنید.

انتشار نسخه رسمی کلاب هاوس اندروید

نسخه رسمی کلاب هاوس برای اندروید در بالاخره منتشر شد. کلاب هاوس اندروید برای اندروید 8 و بالاتر در گوگل‌پلی آمریکا منتشر شده است. البته این نسخه بتای اپلیکیشن است تا تمام مشکلات احتمالی آن برطرف شود اما از نظر امکانات تفاوتی با نسخه اصلی اندروید کلاب هاوس ندارد. دلیل عرضه نسخه اندروید کلاب هاوس در آمریکا صرفا جمع‌آوری بازخوردهای کاربران و برطرف کردن هرگونه مشکل احتمالی است.

دانلود کلاب هاوس اندروید یا رزور نام کاربری

تا چند روز آینده کلاب هاوس اندروید در تمام استورهای دنیا قابل دسترس خواهد بود. شما می‌توانید همین حالا به صفحه رسمی کلاب هاوس در گوگل‌پلی بروید و نام کاربری خودتان را رزرو کنید تا بعد از دانلود نگران این نباشید که نامی که دوست دارید قبلا استفاده شده باشد. یا آی پی خودتان را به آمریکا تغییر دهید و از لینک زیر کلاب هاوس اندروید را دانلود کنید:

رزرو نام‌ کاربری در کلاب هاوس اندروید

اما اگر می‌خواهید همین حالا به اتاق‌های کلاب هاوس وارد شوید تنها کافیست از لینک زیر کلاب هاوس برای اندروید را دانلود کنید.

دانلود کلاب هاوس اندروید – نسخه رسمی

آموزش ساخت اکانت کلاب هاوس اندروید

بعد از دانلود کلاب هاوس اندروید و نصب آن، حالا وقت ساخت حساب کاربری در کلاب هاوس است. ساخت اکانت کلاب هاوس برای اندروید دقیقا مشابه نسخه آیفون آن است. تنها کافیست:

  • کلاب هاوس را اجرا کنید و Get your username را بزنید.
  • حالا شماره تلفن خودتان را وارد کنید و Next را بزنید.
  • کد تایید را وارد کنید و به مرحله بعد بروید.

نسخه رسمی کلاب هاوس برای اندروید

  • حالا نام (First) و نام خانوادگی (Last) خودتان را وارد کنید.
  • نام کاربری موردنظرتان را انتخاب کنید.
  • ثبت‌نام  شما با موفقیت انجام شد.

دانلود کلاب هاوس اندروید

حالا باید منتظر دعوت از سمت دوستان باشید. با ساخت اکانت کلاب هاوس، تمام دوستان شما که این برنامه را دارند از وردتان مطلع می‌شوند. به محض اینکه فردی برای شما دعوتنامه بفرستد، کلاب هاوس شما را با ارسال پیامک مطلع خواهد کرد.

نسخه رسمی کلاب هاوس اندروید

بعد از تقریبا یک سال انحصار برای آیفون، حالا کلاب هاوس برای اندروید نیز منتشر شده است. اگر کاربر اندروید هستید و مدت‌ها منتظر انتشار یک نسخه رسمی کلاب هاوس برای اندروید بودید می‌توانید نسخه اصلی Clubhouse را همینجا دانلود کنید. نظر شما درباره انتشار نسخه رسمی اندروید کلاب هاوس چیست؟ آیا موفق به دانلود کلاب هاوس اندروید شدید؟

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
علی قمبری
علی قمبری
2 سال گذشته

سلام آیا کسانی که گوشی اندروید زیر ۸ دارند دیگه نمیتونن وارد کلاب شن چون من اکانت داشتم و الان هرکاری میکنم نمیتونم وارد شم
گوشیم اندروید ۶