آموزش غیر فعال کردن نوتیفیکیشن‌های یک برنامه در اندروید

غیرفعال کردن notification

تقریباً تمام برنامه‌هایی که روی موبایل یا تبلت اندرویدی خود نصب می‌کنیم در طول روز برای ما اعلان (Notification) ارسال می‌کنند و بعضی از توسعه دهندگان برنامه‌های اندروید از این نوتیفیکیشن‌ها برای تبلیغ استفاده می‌کنند. اما خوشبختانه در نسخه‌های 5.0 به بعد اندروید این امکان را دارید که نوتیفیکیشن‌های هر برنامه را جداگانه غیر فعال کنید. در ادامه نحوه غیر فعال کردن نوتیفیکیشن‌های یک برنامه در اندروید را آموزش خواهیم داد. با موبایل کمک همراه باشید.

غیر فعال کردن نوتیفیکیشن های یک برنامه در اندروید

برای خاموش کردن نوتیفیکیشن­‌های برنامه مورد نظر کافیست منتظر بمانید تا یک نوتیفیکیشن از آن بر روی دستگاه اندرویدی شما ظاهر شود. حال انگشت خود را روی آن نوتیفیکیشن نگه دارید تا دو علامت چرخ­دنده و اطلاعات برنامه روی آن ظاهر شود. اطلاعات برنامه را انتخاب کنید تا مستقیماً به صفحه غیر فعال کردن نوتیفیکیشن آن برنامه هدایت شوید.
با فعال کردن گزینه Block all دیگر هیچ نوتیفیکیشنی از آن برنامه دریافت نخواهید کرد؛ این در حالیست که دیگر برنامه­‌ها مثل قبل نوتیفیکیشن ارسال خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی موبایل

غیر فعال کردن نوتیفیکیشن های یک برنامه در اندروید  غیر فعال کردن نوتیفیکیشن های یک برنامه در اندروید

لازم به ذکر است که اگر نمی‌خواهید تمام نوتیفیکیشن­‌های آن برنامه اندرویدی را غیر فعال کنید، بهتر است از تنظیمات خود برنامه، نوتیفیکیشن‌­های به خصوصی را غیرفعال کنید. به عنوان مثال در برنامه شبکه اجتماعی تلگرام اگر می خواهید تنها نوتیفیکیشن­های یک یا چند گروه را غیر فعال کنید، می‌توانید به آسانی آن گروه­ ها را Muteکنید. اما اگر نوتیفیکیشن‌های فراوان آن شما را آزار می‌دهد می‌توانید به روشی که بالا آموزش دادیم همه آن­ها را غیرفعال کنید.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

تعمیر یا تعویض ال سی دی A20s سامسونگ

تعمیرات موبایل

منبع addictivetips

نظرات کاربران (3)

guest
3 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
amir karimi
amir karimi
3 سال گذشته

دست شما درد نکنه
ممنون

سامیه اسدی
سامیه اسدی
5 سال گذشته

سلام ببخشید تو گوشیه سامسونگ g3 این کارو که گفتین انجام دادم ولی اطلاعات برنامه نمیاد میشه راهنمایی کنید چطور نوتیفیکیشن یک برنامه رو غیر فعال کنم

miss sherlock
miss sherlock
6 سال گذشته

عالی بود
خیلی ممنون