معرفی ۸ نرم افزار تبدیل PDF به عکس JPG برای کامپیوتر

معرفی 8 نرم افزار تبدیل PDF به عکس JPG برای کامپیوتر

شاید برای شما هم این اتفاق رخ داده باشد که بخواهید صفحه یا صفحات یک فایل PDF را به عکس JPEG تبدیل کنید. برای انجام این کار در کامپیوترها می‌توانید از روش های نرم افزار های مختلفی استفاده نمایید. در این مقاله قصد داریم به معرفی 8 نرم افزار تبدیل PDF به عکس JPG برای کامپیوتر بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با تبدیل PDF به عکس در کامپیوتر

این احتمال وجود دارد که در برخی شرایط و بنا به دلایل مختلف تمایل داشته باشید که صفحات یک فایل PDF را به صورت عکس با فرمت هایی مثل JPG، JPEG و غیره ذخیره نمایید. برای انجام این کار می‌توانید از نرم افزار های مختلفی استفاده کنید که برای کامپیوتر ها منتشر شده‌اند. تعداد این نرم افزار ها زیاد است، اما برخی از آن ها کیفیت مطلوب‌تری دارند.

بنابراین لازم دانستیم که یک مقاله اختصاصی را در رابطه با این مسئله تهیه کنیم و در آن 8 ن نرم افزار تبدیل PDF به عکس JPG برتر برای کامپیوترها را خدمت شما عزیزان معرفی نماییم. چنانچه در رابطه با هر یک از نرم افزار های نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی 8 نرم افزار تبدیل PDF به عکس JPG برای کامپیوتر

نرم افزار تبدیل PDF به عکس JPG : نرم افزار PDF To JPEG Pro

معرفی 8 نرم افزار تبدیل PDF به عکس JPG برای کامپیوتر

نرم افزار PDF To JPEG Pro یکی از محبوب ترین و بهترین ابزار هایی است که با استفاده از آن می‌توانید فایل های PDF را به عکس تبدیل کنید. فرمت های متعددی از عکس توسط این برنامه قابل پشتیبانی هستند که برخی از آن ها شامل فرمت BMP، PNG، JPG، TIF و غیره می‌شود. این نرم افزار از نظر حجم فایل های PDF ورودی هیچ محدودیتی ندارد و حتی امکان تبدیل صفحات فایل های PDF رمزگذاری شده به عکس را هم فراهم می‌کند. سرعت عمل بالا و رابط کاربری ساده هم از دیگر ویژگی های خوب برنامه PDF To JPEG Pro محسوب می‌شود.

نرم افزار تبدیل PDF به عکس JPG : نرم افزار PDFZilla

معرفی 8 نرم افزار تبدیل PDF به عکس JPG برای کامپیوتر

نرم افزار PDFZilla نه تنها امکان تبدیل فایل های PDF به عکس را فراهم کرده است، بلکه قابلیت تبدیل این فایل  ها به فایل Word را هم ارائه می‌کند. البته باید در نظر داشت که این کار فقط در شرایطی قابل انجام است که فایل PDF مبدا به زبان انگلیسی باشد. فرمت های عکس قابل پشتیبانی این نرم افزار شامل مواردی همچون JPG، GIF، BMP، TIF و غیره می‌شود. سرعت عملکرد برنامه PDFZilla بسیار خوب بوده و قابلیت های غنی را به همراه دارد. این موضوعات سبب شده که PDFZilla به یکی از محبوب ترین نرم افزارهای تبدیل PDF به عکس شود.

نرم افزار تبدیل PDF به عکس JPG : نرم افزار Tipard PDF to Image Converter

معرفی 8 نرم افزار تبدیل PDF به عکس JPG برای کامپیوتر

یکی دیگر از نرم افزارهای خوب و با کیفیتی که این روزها کاربران زیادی از آن به منظور تبدیل PDF به عکس استفاده می‌کنند، برنامه Tipard PDF to Image Converter نام دارد. با استفاده از این برنامه که رابط کاربری بسیار ساده ای را ارائه می‌کند، قادر خواهید بود تا صفحات مختلف یک فایل PDF را به عکس با فرمت های مختلفی همچون JPG، BIM و غیره تبدیل کنید. پس نام نرم افزار Tipard PDF to Image Converter را به عنوان یکی از بهترین برنامه های تبدیل PDf به عکس در خاطر خود بسپارید.

نرم افزار تبدیل PDF به عکس JPG : نرم افزار Icecream PDF Converter Pro

معرفی 8 نرم افزار تبدیل PDF به عکس JPG برای کامپیوتر

برنامه Icecream PDF Converter Pro یکی دیگر از نرم افزارهای نسبتا کم حجم و با کیفیتی است که می‌توانید از آن به منظور تبدیل PDF به عکس استفاده کنید. این برنامه از قابلیت های کاربردی مثل کشیدن و رها کردن (Drag & Drop) پشتیبانی می‌کند و می‌تواند صفحات یک فایل PDF را به عکس هایی با فرمت EPS، GIF، TIFF، BMP، PNG و غیره تبدیل نماید. این برنامه حتی امکان ادغام عکس های خروجی و ادیت آن ها را هم در شرایط خاص ارائه می‌کند. پس نرم افزار Icecream PDF Converter Pro هم یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای موجود برای تبدیل فایل های PDF به عکس خواهد بود.

نرم افزار تبدیل PDF به عکس JPG : نرم افزار OpooSoft PDF To Image Converter

معرفی 8 نرم افزار تبدیل PDF به عکس JPG برای کامپیوتر

نرم افزار OpooSoft PDF To Image Converter به واقع سیر عظیمی از فرمت های مختلف عکس را به طور مستقیم مورد پشتیبانی قرار می‌دهد. با استفاده از این برنامه شما می‌توانید یک فایل PDF را به عکس های با فرمت JPG، RAS، PGX، JPC، JP2، WBMP، TGA، EMF، PCX، PNG، GIF، TIF، TIFF و غیره تبدیل نمایید. این برنامه قابلیت تبدیل همزمان چند فایل PDF به عکس را ارائه می‌کند و همچنین امکان انتخاب چند صفحه خاص از فایل PDF به منظور تبدیل به عکس را هم ارائه کرده است. پس اگر به دنبال یک نرم افزار تبدیل PDF به عکس با کیفیت هستید، نرم افزار OpooSoft PDF To Image Converter یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود.

نرم افزار تبدیل PDF به عکس JPG : نرم افزار PDFMate PDF Converter

معرفی 8 نرم افزار تبدیل PDF به عکس JPG برای کامپیوتر

برنامه PDFMate PDF Converter یک نرم افزار رایگان است که به بهترین شکل ممکن تبدیل صفحات مختلف یک فایل PDF به عکس را امکانپذیر می‌کند. این برنامه از قابلیت های دیگری هم پشتیبانی می‌کند که برخی از آن ها بسیار کاربردی هستند. برای مثال از طریق آن می‌توانید ابعاد و حجم یک فایل PDF را کاهش دهید یا یک فرمت PDF را به فرمت EPUB تبدیل کنید تا در اغلب گوشی‌های هوشمند قابل خواندن باشد. بنابراین نرم افزار PDFMate PDF Converter یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای موجود برای تبدیل PDF به عکس خواهد بود.

 نرم افزار تبدیل PDF به عکس JPG : نرم افزار Coolutils Total PDF Converter

معرفی 8 نرم افزار تبدیل PDF به عکس JPG برای کامپیوتر

نرم افزار Coolutils Total PDF Converter علاوه بر قابلیت تبدیل PDF به عکس، قابلیت های دیگری را هم ارائه می‌کند. برای مثال با استفاده از این ابزار می‌توانید فایل های PDf انگلیسی را به فایل Word تبدیل کنید به متن آن ها دسترسی یابید. فرمت های خروجی که توسط برنامه Coolutils Total PDF Converter پشتیبانی می‌شوند بسیار متنوع هستند و علاوه بر عکس (JPG و غیره) مواردی مثل XLS، HTML، TXT و غیره را هم در بر می‌گیرند. پس نرم افزار Coolutils Total PDF Converter هم می‌تواند یکی از بهترین انتخاب های شما برای تبدیل PDF به عکس محسوب شود.

نرم افزار تبدیل PDF به عکس JPG : نرم افزار PDF Image Magic

معرفی 8 نرم افزار تبدیل PDF به عکس JPG برای کامپیوتر

برنامه PDF Image Magic یک برنامه بسیار کم حجم است که می‌توانید از آن فقط برای تبدیل فایل های PDF به عکس استفاده کنید. بنابراین انتظار نداشته باشید که این نرم افزار قابلیت های گسترده دیگری را در اختیارتان قرار دهد. با این حال این برنامه از فرمت های خروجی مختلفی پشتیبانی به عمل می‌آورد. به منظور استفاده از PDF Image Magic باید بعد از اجرای برنامه بر روی گزینه Add PDF File کلیک کنید و فایل PDF مورد نظرتان را انتخاب نمایید. سپس فرمت عکس خروجی را از منوی کشویی Image Format مشخص نمایید. در نهایت بر روی گزینه Start Conversion کلیک کنید تا پروسه تبدیل PDF به عکس انجام شود.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی 8 نرم افزار تبدیل PDF به عکس JPG برای کامپیوتر پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از نرم افزار های نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
حمید رضا شهرکی
حمید رضا شهرکی
2 سال گذشته

سلام چرا وقتی پی دی اف و به عکس تبدیل میکنیم وسط صفحه تبلیغات نرم افزار رو داره؟ من یه نرم افزار میخوام که بعد از تبدیل تبلیغی نداشته باشه لطفا راهنماییم کنید ممنون