معرفی نرم افزار مانیتورینگ صنعتی مجتمع بین المللی تهران

معرفی نرم افزار مانیتورینگ صنعتی مجتمع بین المللی تهران

اهمیت بهره گیری از نرم افزار مانیتورینگ صنعتی مجتمع بین المللی تهران

در عصر تکنولوژی، هوشمندسازی و تحول دیجیتال در صنعت یک ضرورت حائز اهمیت به شمار می رود. در واقع هوشمندسازی و بهره گیری از تکنولوژی های جدید، اصلی ترین کلید موفقیت صنایع به شمار می رود که نقش بسزایی در کاهش هزینه ها و به حداکثر رساندن تولید ایفا می کند.

بهره گیری از نرم افزار های صنعتی طیف گسترده ای از فرایند های پیچیده را با راه حل های پیشرفته ارتقا می بخشد.

مجتمع بین المللی تهران با استفاده از سال ها تجربه و برنامه ریزی اصولی، سامانه و نرم افزار هایی را به صورت تخصصی و بومی در حوزه صنعت تولید کرده است. این مجتمع موظف است مجوز های امنیتی را در راستای فروش نرم افزار ها دریافت نماید و آن ها را به صورت کامل در اختیار سازمان ها قرار دهد.

به جرئت می توان گفت یکی از برترین و پرکاربرد ترین برنامه های ارائه شده توسط مجتمع بین المللی تهران، نرم افزار مانیتورینگ صنعتی (HMI) است. این نرم افزار امکان نظارت بر کلیه بخش های فرآیند تولید را فراهم می سازد و بر حسب سیگنال های مختلف به صورت لحظه ای وضعیت موجود را در اختیار شما قرار می دهد.

این رابط کاربری با کمک مجموعه ای از درایورها، اطلاعات سنسور ها را کامپایل می نمایند و با مبدل سازی داده ها به زبان صفر، آن ها را مورد استفاده کاربران واقع می سازد.

جالب است بدانید روند ارائه نرم افزار ها به صنایع شامل شش مرحله فرآیند سازی، سفارشی سازی، نصب، استقرار، آموزش و پشتیبانی 6 ماهه می شود. لذا کاربران به مدت 6 ماه پس از خرید نرم افزار تحت پشتیبانی هستند و می توانند اطلاعات لازم را از تیم پشتیبان اتخاذ نمایند.

 

ویژگی های نرم افزار مانیتورینگ صنعتی مجتمع بین المللی تهران

نرم افزار مانیتورینگ صنعتی در توسعه سیستم های مبتنی بر اینترنت اشیاء صنعتی یک ماژول کلیدی به شمار می رود.

اصلی ترین هدف طراحی نرم افزار مانیتورینگ صنعتی، شکل گیری سیستم کارآمد در صنایع است.

اغلب صنایع از فناوری های پیچیده ای استفاده می کنند و به ماشین آلات و دستگاه های گسترده ای مجهز هستند. بی شک کنترل و نظارت بر خروجی دستگاه ها یک امر ضروری است که بی توجهی به آن می تواند با ایجاد اختلال در فرآیند کنترل و نظارت، سبب ایجاد خسارت مالی و صرف زمان گردد.

ناظران، مدیران و کارکنان بخش های کنترل تولید می توانند با استفاده از نرم افزار مانیتورینگ صنعتی به طور مؤثر بر تمام بخش های فرآیند تولید نظارت کنند و وضعیت آن ها را بر حسب سیگنال های مختلف مورد بررسی قرار دهند. در طی این روند زمینه برای اتخاذ بهترین تصمیمات فراهم می گردد.

به عبارتی دیگر نرم افزار HMI به موجب طراحی Symbolic کل چرخه تولید را بر اساس نماد های سمبولیک ارائه می دهد. در این رابط کاربری امکان نظارت بر بخش های مختلف چرخه تولید مهیا است و جلوه بصری دقیق در اختیار بخش کنترل فرآیند تولید قرار می گیرد.

یکی از ویژگی های نرم افزار مانیتورینگ صنعتی، نظارت و کنترل سیگنال ها است. در واقع در نرم افزار HMI سیگنال ها بر اساس اهمیت شان قابل کنترل می باشند و امکان نمایش سیگنال های مرتبط به هر کاربر به صورت لحظه ای و شخصی وجود دارد.

این رابط کاربری به داشبورد شماتیک مجهز است و بر اساس سطح دسترسی های افراد گزارش های مختلف اعم از جداول، نمودار ها، روند ها و … را به صورت شماتیک نمایش می دهد.

در نرم افزار HMI فرآیند سیگنال های انتخابی به صورت نموداری و بر اساس زمان قابل نمایش هستند. نمایش روند و تناوب سیگنال ها برای تصمیم گیری و پیاده سازی تحلیل بر روی آن ها کارآمد است.

شایان ذکر است که داده ها در نرم افزار مانیتورینگ صنعتی با حداکثر سرعت در دیتابیس انجام می گردد و امکان تولید و نمایش گزارش ها مهیا می شود.

 

مزایای استفاده از نرم افزار مانیتورینگ صنعتی مجتمع بین المللی تهران

از  آنجایی که نرم افزار مانیتورینگ صنعتی بر پارامتر های محصولات نظارت دقیق دارد، سبب بهبود کیفیت محصولات می گردد. این نرم افزار با تعریف Alarm و  Event مدت زمان از کارافتادگی و خرابی ماشین آلات را به حداقل می رساند و در افزایش بهره وری تولید و کاهش ضایعات نقش بسزایی ایفا می کند.

نرم افزار مانیتورینگ صنعتی به پنل کنترل مجهز است و امکان برنامه ریزی و کنترل از راه دور را میسر می سازد. این رابط کاربری تحت وب است و به موجب برخورداری از سیستم هشدار می تواند در هنگام بروز خطا کارکنان را از وجود مشکل آگاه نماید.

از سری مزایای بهره گیری از نرم افزار مانیتورینگ صنعتی در صنایع مختلف می توان به افزایش انعطاف پذیری کنترل عملیات، ثبت داده ها با سرعت و دقت بالا و قالبلیت تصمیم گیری قابل اتکای مدیران بر حسب گزارشات دقیق اشاره کرد.

 

نحوه خرید نرم افزار مانیتورینگ صنعتی مجتمع بین المللی تهران

اگر می خواهید به عنوان مدیر، ناظر و کارمند بخش کنترل تولید، به صورت لحظه ای و از راه دور بر وضعیت عملکرد ماشین آلات و تجهیزات صنعتی نظارت داشته باشید، بهره گیری از نرم افزار مانیتورینگ صنعتی HMI مجتمع بین المللی تهران یک گزینه ایده آل است.

جالب است بدانید که استفاده از نرم افزار مانیتورینگ صنعتی به دو صورت آنلاین و آفلاین میسر است. با این تفاوت که در وضعیت آنلاین ضمن مشاهده گزارشات مدنظر، امکان آگاهی از تغییرات لحظه ای سیگنال ها وجود دارد. در حالی که در وضعیت آفلاین تنها می توان به استفاده از گزارشات مدنظر بسنده کرد.

علاوه بر این، نرم افزار HMI کلیه سنسور ها اعم از سنسور آنالوگ، دیجیتال و ترموکوبل را تحت پشتیبانی قرار می دهد.

برای خرید نرم افزار مانیتورینگ صنعتی می توانید به وب سایت رسمی  https://tehrantc.com مراجعه کنید و با تکمیل فرم (نام، نام خانوادگی، نوع نرم افزار و نام نرم افزار و …) تحت مشاوره و پشتیبانی تیم قرار بگیرید.

علاوه بر این، می توانید در خصوص دریافت پشتیبانی با شماره ی 021- 91 00 59 99 تماس حاصل کنید یا از طریق آدرس ایمیل  info@tehrantc.com نسبت به دریافت مشاوره اقدام فرمائید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments