راهنمای انتخاب هتل اقتصادی در اصفهان

راهنمای انتخاب هتل اقتصادی در اصفهان

شهر اصفهان یکی از توریستی‌ترین شهرهای ایران است که در فصول مختلف سال، گردشگران داخلی و خارجی زیادی برای بازدید از آثار تاریخی این شهر، به اصفهان سفر می‌کنند و چند روزی را در این شهر اقامت می‌کنند. حال اگر شما قصد دارید برای چند روز به این شهر زیبا بروید و در هتلی که به لحاظ قیمتی مناسب باشد، اقامت کنید؛ ما در این مقاله چند پیشنهاد برای شما داریم. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید و بعد از آشنایی با این هتل‌های اقتصادی اصفهان، با نحوه رزرو آنها بصورت آنلاین نیز آشنا شوید.

راهنمای انتخاب هتل اقتصادی در اصفهان

هتل سفیر اصفهان

یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های اصفهان که حدود 30 سال از ساخت آن می‌گذرد، هتل سفیر اصفهان است.  این هتل 4 ستاره که در خیابان آمادگاه اصفهان ساخته شده و در سال 92 نیز مورد بازسازی قرار گرفته است، فاصله خیلی کمی تا باغ هشت بهشت دارد و روبروسی هتل عباسی اصفهان است. این هتل پنح طبقه، مجموعا 100 واحد اقامتی برای میزبانی از مسافرانش دارد. از هتل سفیر تا میدان نقش جهان، حدود یک ربع پیاده‌روی است. از امکانات مهم این هتل نیز می‌توان به رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا و همچنین حمام سنتی اشاره کرد.

هتل ونوس اصفهان

یکی دیگر از هتل‌های اصفهان که در خیابان آمادگاه ساخته شده و جزو هتل‌های سه ستاره این شهر است، هتل ونوس اصفهان می‌باشد. این هتل 8 طبقه که مجموعا 58 واحد اقامتی برای میزبانی از مسافرانش دارد، حدود 10 سال است که ساخته شده و مسافران مختلف شهر اصفهان را میزبانی می‌کند. اگر در این هتل اقامت داشته باشید، می‌توانید با چند دقیقه پیاده‌روی خود را به سی و سه پل و پل خواجو برسانید و از قدم زدن کنار رودخانه مهم این شهر، لذت ببرید.

رزرو آنلاین هتل اصفهان

جهت رزرو هتل اصفهان با مناسب‌ترین قیمت، در ابتدا می‌بایست وارد سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ شوید. پس از آن و در بخش هتل داخلی، نام شهر یا هتل مورد نظرتان را جستجو کنید و در کنار آن، مشخص کنید که در چه تاریخی قرار است وارد هتل شوید و در چه تاریخی قصد دارید از هتل خارج شوید. بر اساس جستجوی شما، اسنپ تریپ لیستی از هتل‌های آن شهر را به شما نمایش می‌دهد. سپس بر اساس لیست اسنپ تریپ، هتل‌ها را به لحاظ امکانات، قیمت، موقعیت مکانی و دیگر ویژگی‌های آنها، باهم مقایسه کنید و هتل مورد نظرتان را برای تاریخ پیشنهادی، رزرو کنید. سپس با پرداخت آنلاین هزینه آن، رزروتان را قطعی کنید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments