قدم بزن و پول در بیار!

قدم بزن و پول در بیار!

صنعت گیم در طی چند سال اخیر پیشرفت بسیار زیادی را تجربه کرده است. استپن (Stepn) یکی از بهترین بازی‌هایی که در سال‌های اخیر رونمایی شده است. این بازی در سال 2021 رونمایی شده است و در طی همین مدت کوتاه توانسته مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند. این بازی جزو پروژه‌های جذابی است که به کاربران این فرصت را می‌دهد که از طریق قدم زدن پول  به دست آورند. در واقع بازی استپن اهداف بزرگی همچون کمک به سلامت بدنی افراد و محیط زیست را دنبال می‌کند و تاکنون توانسته در این زمینه موفق عمل کند. در این مقاله به بررسی بازی بلاکچین استپن و نحوه کسب درآمد از آن خواهیم پرداخت. پس اگر به پیاده‌روی و دویدن علاقه دارید و می‌خواهید از طریق آن کسب درآمد کنید از شما دعوت می‌کنیم که در ادامه با ما همراه باشید.

استپن چیست؟

استپن (Stepn) یک بازی P2E است که بر روی بستر بلاکچین سولانا و در سال 2021 به بازار عرضه شده است. در سال 2021 بازی‌های زیادی معرفی شدند ولی هیچکدام نتوانست به اندازه استپ به شهرت برسد. این بازی فوق‌العاده جایگاه ویژه ای بین افراد فعال در حوزه گیم و کریپتو دارد چرا که کاربران به‌راحتی می‌توانند از طریق راه رفتن کسب درآمد کنند. استپن یک بازی موبایلی هیجان‌انگیز و پرطرفدار است که برای نسخه‌های اندروید و IOS در دسترس است.

 

استپن توسط شرکت Find Satoshi Lab طراحی و به بازار عرضه شده است. این بازی منحصر‌به‌فرد قصد دارد که کاربران را به پیاده‌روی ترغیب کند تا هم به سلامتی بدن افراد و محیط زیست کمک کند. از طرفی چون کاربران برای این کار پول دریافت می‌کنند حاضرند کارهای خواسته شده را با اشتیاق بیشتری انجام دهند. در واقع بازی استپن با این ترفند توانسته است به اهداف خود یعنی افزایش ارزش ارز بومی استپن (GMT)، کمک به محیط زیست و جمع‌آوری مخاطبان زیاد دست پیدا کند.

استپن چیست؟

بازی استپن چگونه عمل می کند؟

همانطور که اشاره کردیم اساس کار بازی استپن بر پایه راه رفتن استوار است. در واقع شما هر چقدر بیشتر پیاده روی کنید و راه بروید درآمد بیشتری کسب خواهید کرد. برای فعال کردن بازی و کسب درآمد از آن لازم است که یک کفش ورزشی خریداری کنید. کفش‌های ورزشی درون بازی استپن تنوع بسیار زیادی دارند و با قیمت‌های مختلف عرضه می‌شوند. این کفش‌های ورزشی به‌صورت NFT در دسترس هستند و شما بلافاصله پس از خرید کفش ورزشی می‌توانید کسب درآمد را شروع کنید.

کفش‌های ورزشی موجود در بازی استپن هم قابل خرید هستند و هم می‌توانید آن‌ها را اجاره کنید. دقت داشته باشید که خرید کفش گران‌تر به شما کمک می‌کند که بتوانید درآمد بیشتری کسب کنید. ماه اول برای شما سودآور نیست چون طی ماه اول می‌توانید هزینه پرداخت شده برای کفش را به دست آورید. اما از ماه دوم درآمدزایی شما شروع می‌شود و می‌توانید کسب درآمد خوبی را تجربه کنید. لازم به ذکر است که این بازی فوق‌العاده برای کسب درآمد راه‌های مختلفی را در نظر گرفته است و شما محدود به یک روش نیستید.

به‌طور کلی روش‌های کسب درآمد از بازی استپن عبارت‌اند از:

  • شرکت در ماراتن‌های آنلاین و کسب جایزه از طریق رقابت با سایر کاربران
  • خرید و فروش NFT در بازار داخلی بازی استپن
  • ساخت و Mint کردن ان اف تی جدید برای کفش‌های استپن
  • دویدن یا پیاده‌روی با کفش‌های ورزشی
  • استفاده از حالت پس زمینه یا خاموش و کسب درآمد از طریق قدم زدن

نکته مهم این است که در حالت کلی بازیکنان استپن می‌توانند از سه حالت طراحی شده برای کسب درآمد یعنی انفرادی، مارتن‌های هفتگی و ماهانه یا حالت پس زمینه برای کسب درآمد استفاده کنند. انتخاب نوع بازی کردن و کسب درآمد کاملا به سلیقه شخصی کاربران بستگی دارد.

میزان درآمد بازیکنان از بازی استپن چقدر است؟

استپن یک بازی جذاب و منحصر‌به‌فرد است که امکان کسب درآمد از طریق راه رفتن، پیاده‌روی و دویدن با کفش‌های ورزشی را برای کاربران فراهم کرده است. درآمد حاصل از این بازی در قالب توکن‌های اختصاصی و بومی شبکه استپن یعنی GMT و GST به بازیکنان پرداخت می‌شود. میزان کسب درآمد از این بازی به نحوه فعالیت بازیکنان بستگی دارد. در واقع هر چقدر فعالیت بیشتری داخل بازی داشته باشید و سطح شما افزایش پیدا کند، میزان درآمدی که به دست می‌آورید افزایش خواهد یافت.

طبق تجربیات بازیکنان فعال در استپن افرادی که تازه به این بازی ملحق می‌شوند، با روزی 10 دقیقه بازی کردن می‌توانند به اندازه 20 دلار درآمد کسب کنند. این در حالی است که اگر سطح کاربری خود را افزایش دهند، فرصت لازم برای کسب درآمدهای بالا تا 500 دلار در روز را به دست خواهند آورد. برای کسب درآمد از این بازی باید حداقل 10 دقیقه پیاده‌روی کنید. دقت داشته باشید که استفاده از این بازی و کسب درآمد از آن برای همه امکان‌پذیر است و هیچ‌گونه محدودیتی برای آن تعیین نشده است.

نکته قابل توجه این است که نوع کفش خریداری شده و کیفیت آن نقش مهمی در میزان درآمد شما خواهد داشت. یعنی هر چقدر کفش شما بهتر باشد سرعت پیاده‌روی بیشتری داشته و به ازای صرف هر واحد انرژی توکن GST بیشتری به دست خواهید آورد.

میزان درآمد بازیکنان از بازی استپن چقدر است؟

چگونه درآمد از استپن را نقد کنیم؟

در قسمت قبلی راجع به کسب درآمد از بازی استپن و میزان درآمدی که می‌توان از طریق این بازی به دست آورد صحبت کردیم. اما موضوع مهمی که این میان وجود دارد نحوه نقد کردن درآمد از استپن است. برای این کار نیاز به یک حساب خارجی یا کیف پول آنلاین دارید. با افتتاح یک کیف پول آنلاین می‌توانید به‌راحتی درآمدی که به دست آوردید را نقد کنید. البته برای این کار نیاز به یک واسطه دارید. صرافی ایرانیکارت جزو معتبرترین صرافی‌های ایرانی است که آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز است. با افتتاح حساب در این صرافی می‌توانید به‌ راحتی درآمد حاصل از بازی استپن را نقد کنید.

سخن پایانی

استپن یک بازی جذاب و هیجان‌انگیز است که امکان کسب درآمد از طریق پیاده‌روی را برای کاربران فراهم کرده است. همه کاربران می‌توانند داخل این برنامه موبایلی ثبت‌نام کرده و با انجام پیاده‌روی روزانه درآمد بسیار خوبی را به دست آورند. در این مقاله بازی استپن و نحوه کسب درآمد از آن را به طور کامل بررسی کردیم. در صورتی که نیاز به نقد کردن درآمد حاصل از استپن دارید یا قصد خرید استپن دارید، صرافی ایرانیکارت به ادرس /iranicard.ir/crypto/ آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. ایرانیکارت یک صرافی آفلاین با امکانات منحصر‌به‌فرد است که راحتی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. اگر در زمینه کریپتو فعال هستید یا نیاز به خدمات ارزی دارید، استفاده از خدمات این صرافی بهترین گزینه برای شما خواهد.

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments