خرید و فروش اکانت پابجی، کلش رویال و کلش اف کلنز در گیم استور ایرانی

خرید و فروش اکانت پابجی، کلش رویال و کلش اف کلنز در گیم استور ایرانی

بسیاری از گیمرهایی که به تازگی وارد دنیای پابجی و کلش‌ها شده‌اند، به دنبال راهی برای پیشرفت سریع در این بازی هستند؛ چراکه بسیاری از قابلیت‌های ویژه این بازی‌ها در لول‌های بالاتر در دسترس هستند؛ به عنوان مثال اگر تاون هال شما در بازی کلش اف کلنز در سطوح ابتدائی باشد، در این صورت شما فقط به نیروهای ساده بازی که شامل بربر و آرچر است دسترسی خواهید داشت. این در حالی است که با ارتقا سطح خانه به تاون 10 شما به بسیاری از امکانات ویژه این بازی همچون دراگون‌ها که جنگجوهای محبوب دنیای کلش هستند دسترسی می‌یابید. علاوه بر پیشرفت سریع با چنین روشی شما می‌توانید به کسب درآمد هم برسید و هم از بازی لذت ببرید و هم سود خوبی به جیب بزنید. با توجه به محبوبیت بازی‌های پابجی موبایل، کلش رویال و کلش اف کلنز ما قصد داریم تا به بررسی امکان خرید و فروش اکانت این بازی‌ها در فروشگاه‌های ارائه کننده خدمات بازی بپردازیم. اگر چنانچه شما هم در این زمینه کنجکاو هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

خرید و فروش اکانت پابجی، کلش رویال و کلش اف کلنز در گیم استور ایرانی

مزایای خرید اکانت پابجی موبایل و کلش اف کلنز

شاید این سوال در ذهن شما هم ایجاد شود که چه نیازی به خرید اکانت پابجی و دیگر بازی‌ها وجود دارد؟! پاسخ به این سوال در گرو شناخت مزایای خرید اکانت بازی‌هاست. چنین تصور کنید که شما به صورت حرفه‌ای یک بازی را دنبال می‌کنید و به لول بالایی نیز در این بازی دسترسی پیدا کرده‌اید؛ اما به هر دلیل اکانت شما از دسترستان خارج گردیده و قصد دارید دوباره این بازی را شروع کنید. آیا می‌توانید در مدت زمان کوتاهی به همان سطح قبلی برسید؟ مطمئنا پاسخ منفی است. البته ناگفته نماند که راه‌های فرعی دیگری نیز برای بالا بردن سرعت ارتقاهای درون بازی وجود دارد؛ مثلا شما می‌توانید با خرید یوسی پابجی موبایل یا جم کلش به امکانات ویژه‌ای دسترسی داشته باشید و همچنین ارتقاها را به کمک این پول‌های درون برنامه‌ای سریع‌تر از موعد اصلی تمام کنید.

شاید در نگاه اول خرید جم برای بالا بردن سریع بازی موثر به نظر برسد؛ اما این روش دارای معایبی است که از جمله آن می‌توان به حجم بالای جم مورد نیاز و قیمت بالای آن اشاره کرد. شما از جم می‌توانید برای ارتقاهای جزئی و سطحی کمک بگیرید که مطمئنا در پیشرفت اکانتتان به شما کمک می‌کند؛ اما در سطح پیشرفت کلان، اصلا گزینه مناسبی برای ارتقا تاون سطح 1 به 10 در مدت زمان کوتاه نبوده و برای این منظور باید متحمل هزینه هنگفتی شوید! این در حالی است که شما به هنگام خرید اکانت کلش اف کلنز یا حتی سایر بازی‌ها به بررسی قیمت اکانت‌ها و ویژگی‌های خاص آن‌ها توجه می‌کنید و مطابق با بودجه خود، حساب کاربری یک بازی را خریداری می‌کنید.

از مزایای خرید اکانت کلش رویال، پابجی و غیره علاوه بر پیشرفت سریع، می‌توان به کسب درآمد و سود حاصل از آن نیز اشاره کرد. امروزه بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای خرید و فروش اکانت بازی‌ها را به عنوان شغل پاره وقت خود انتخاب می‌کنند و به جرئت می‌توان گفت که هم از بازی‌ها لذت می‌برند و هم با بالا بردن لول اکانتی که با قیمت مناسب خریداری کرده‌اند، آن را به قیمت بالاتر می‌فروشند و از این طریق علاوه بر حفظ ارزش سرمایه خود سود خوبی را هم به دست می‌آورند.

خرید و فروش اکانت پابجی، کلش رویال و کلش اف کلنز در گیم استور ایرانی

خرید اکانت بازی‌ از گیم استور

پس از آن که با مزایای خرید اکانت پابجی و کلش‌ها آشنا شدیم، نوبت به آن می‌رسد که به این سوال پاسخ دهیم که آیا امکان خرید و فروش چنین اکانت‌هایی در ایران وجود دارد؟ در چند سال اخیر فروشگاه‌های مجازی معتبری افتتاح شدند که به ارائه خدمات مختلفی در ارتباط با بازی‌های محبوب و مختلف می‌پردازند که یکی از برترین آن‌ها، فروشگاه گیم استور است.

فروشگاه گیم استور که روند فعالیت قانونی خود را از سال 1399 آغاز کرده، با ارائه خدمات باکیفیت توانسته توجه بسیاری از گیمرهای ایرانی را به سمت خویش جذب نماید. یکی از قابلیت‌های منحصربه‌فرد این فروشگاه مجازی فراهم کردن امکان خرید و فروش اکانت بازی‌های مختلف است. شما به راحتی می‌توانید با بررسی بخش خرید اکانت کلش رویال، کلش اف کلنز و غیره به بررسی و مقایسه قیمت‌ها بپردازید و متناسب با بودجه خود بهترین خرید را تجربه کنید.

این فروشگاه کمک خوبی به گیمرهای حرفه‌ای که به شغل خرید و فروش اکانت بازی‌ها مشغول هستند کرده است؛ چراکه این افراد به راحتی می‌توانند با مراجعه به بخش فروش اکانت بازی مدنظر خود، به صورت کاملا رایگان اقدام به ثبت آگهی نمایند و در مدت زمان کوتاهی اکانت خود را با بهترین قیمت ممکن به فروش برسانند.

خرید و فروش اکانت پابجی، کلش رویال و کلش اف کلنز در گیم استور ایرانی

نحوه خرید اکانت کلش رویال از مجموعه گیم استور

برخلاف روش خرید اکانت از وبسایت‌های خارجی که پروسه خرید اکانت پابجی و سایر بازی‌ها در چنین روشی کار چندان راحتی نیست و به مقدماتی همچون داشتن حساب پرداخت بین المللی همچون پی پال، ویزاکارت، مسترکارت، چنج ارز و مواردی از این قبیل نیاز دارد که با توجه به وجود تحریم‌های مالی علیه ایران دارای خطراتی همچون مسدود شدن حساب پی پال است، شما در مجموعه کاملا ایرانی گیم استور می‌توانید با انجام چند کلیک ساده اقدام به خرید حساب کاربری بازی‌ های مختلف نمائید. به هنگام خرید از این مجموعه نیازی نیست که همچون زمان خرید اکانت بازی از وبسایت‌های خارجی، نگرانی از بابت اعتبار سایت داشته باشید؛ چراکه روش‌های مختلفی برای سنجش میزان اعتبار این سایت وجود دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، برخورداری این مجموعه از نماد اعتماد الکترونیک است که از وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت کرده است. این مجموعه همواره تمامی خدمات خود را با بهترین کیفیت ممکن ارائه می‌کند و به همین علت تمامی خدمات خود را با ضمانت مادام العمر در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

خرید و فروش اکانت پابجی، کلش رویال و کلش اف کلنز در گیم استور ایرانی

مزایای خرید اکانت کلش اف کلنز از گیم استور

در همین مدت زمان کوتاه فعالیت فروشگاه گیم استور، بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای به سمت این مجموعه جذب شده‌اند؛ چراکه رضایت مشتری در این فروشگاه معتبر ارائه کننده خدمات بازی، حرف اول را می‌زند و تمام تلاش این مجموعه در جهت ارتقا سطح رضایت مشتریان است. به همین علت گیم استور تیم قدرتمند پشتیبانی را به منظور پشتیبانی 24 ساعته در نظر گرفته است تا اگر چنانچه به هنگام خرید اکانت کلش رویال، کلش اف کلنز و پابجی با مشکلی مواجه شدید یا حتی اگر به هنگام خرید اکانت سردرگم شده‌اید و نمی‌دانید که چه اکانتی متناسب با نیاز شما است، این تیم پشتیبانی پاسخگوی شما باشد.

ناگفته نماند که تمامی پرداخت‌هایی که برای خرید خدمات این مجموعه انجام می‌گیرد، به کمک درگاه‌های پرداخت کاملا امن و معتبر است و به همین علت اطلاعات کارت اعتباری شما از خطراتی چون فیشینگ و کلاهبرداری مصون خواهد بود.

خرید و فروش اکانت پابجی، کلش رویال و کلش اف کلنز در گیم استور ایرانی

نکته طلایی در خرید و فروش اکانت پابجی، کلش رویال و کلش اف کلنز

بازی‌ های کلش و همچنین بازی پابجی که در دسته بازی‌های استراتژیکی قرار می‌گیرند، دارای طرفداران قابل توجهی در بین گیمرهای ایرانی هستند و روز به روز بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. همین محبوبیت سبب شده تا بسیاری از گیمرهای مبتدی با مشاهده امکانات ویژه‌ای که در لول‌های بالاتر قفل گشایی می‌شود، به دنبال راهی برای پیشرفت سریع در چنین بازی‌هایی باشند. همان طور که در مطالب بالا نیز به آن اشاره شد خرید اکانت این بازی‌ها یکی از موثرترین و بهترین روش‌ها به منظور پیشرفت سریع است. یکی از بهترین فروشگاه‌های ارائه کننده خدمات چنین بازی‌هایی در ایران، فروشگاه گیم استور است که فعالیت خود را به صورت کاملا قانونی و معتبر پیش می‌برد و کمک حال خوبی برای گیمرهای ایرانی در زمینه خرید و فروش اکانت بازی‌ها بوده است. اگر شما هم قصد خرید یا حتی فروش اکانت بازی‌ها را دارید حتما به مجموعه گیم استور سر بزنید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments