معرفی جالب ترین استارتر پک فورتنایت

بازی فورتنایت چیست؟

استارتر پک فورتنایت به دلیل مناسب بودن قیمت آن و امکانات خوبی که به پلیرهای ایرانی می دهد مورد توجه قرار گرفته است. به همین جهت پیدا کردن یک فروشگاه مطمئن که بتوانند استارتر پک سیزن ۳ فورتنایت را تهیه کنند برای گیمرها اهمیت زیادی پیدا می کند.

بازی فورتنایت چیست؟

فورتنایت یکی از بازی های ساخته شده توسط شرکت گیمز فورتنایت است که فضای بسیار عالی دارد. این بازی برای بخش بتل رویال خود توانسته، نظر بسیاری از گیمرها را جلب کند و در فهرست ۵۰ بازی برتر قرار گرفته است. از زمان انتشار تا به اکنون طرفداران زیادی آن را نصب کرده و بخش های مختلف آن را بازی نموده اند.

فورتنایت توانسته، توجه گیمرهای آنلاین را به خود جلب کند؛ چرا که با پلتفرم های مختلف سازگار است و همین مسئله موجب شده تا جزء پرطرفدارترین بازی ها در سال ۲۰۱۷ قرار بگیرد.

این بازی در سبک بتل رویال ارائه شده و در هر مسابقه تعداد ۱۰۰ بازیکن با هم در یک جزیره کوچک و رقابت می کنند. افراد در بازی ابتدا فقط صاحب یک سلاح سرد مانند تبر و کلنگ هستند و در طی بازی می تواند از گوشه و کنار محوطه بازی سلاح های دیگری مانند نارنجک را تصاحب کنند.

صحنه بازی و جزیره مدام در حال کوچکتر شدن بوده و بازیکنان برای زنده ماندن باید دست به کارهایی مانند تله گذاری برای به دست آوردن سلاح های جدید بزنند. از سلاح های جدید برای ساخت موانع دفاعی استفاده کنند، از ویژگی ‌های خاص بازی، این است که امکان بازی کردن در حالت تک نفره، دونفره، همکاری و چهار نفره وجود دارد.

کمپانی اپیک گیمز فورتنایت برای انجام بازی به شکل بهتر در طی زمان های مختلف باندل های خاصی را عرضه می ‌کند که در همان زمان می توان در بازی از آن استفاده کرد. با خرید این باندل های جدید امکان بازی به شکل حرفه ‌ای تر فراهم می گردد.

معرفی استارتر پک سیزن ۳ فورتنایت

معرفی استارتر پک سیزن ۳ فورتنایت

استارتر پک سیزن ۳ فورتنایت جزء محبوب ترین و پرطرفدارترین محصولات درون برنامه فورتنایت است که تقریباً تمامی بازیکنان می توانند یک نسخه از آن را تهیه کنند. با داشتن امکانات مناسب شرایط نبرد بهتری را در بازی فراهم می کند،

همزمان با آخرین فصل نبرد رویال بتل، استارتر پک سیزن ۳ فورتنایت راه اندازی شده که در حال حاضر به صورت استاندارد می توان در بازی از آن استفاده کرد. با کمک وجوه جمع شده در بازی می توان این بسته ها را تهیه نمود .در واقع این بازی را می‌ توان هم از طریق کیف پول درون بازی و هم از طریق خرج کردن پول در دنیای واقعی تهیه کرد.

یکی از مهمترین دلایلی که استارتر پک سیزن ۳ فورتنایت محبوبیت بالایی در بین بازیکنان دارد، قیمت پایین آن است و علاوه بر امکانات مختلف می توان از آن در بخش بتل رویال فورتنایت نیز استفاده نمود.

همه افرادی که قصد دارند یک اسکین جدید در بازی فورتنایت تجربه نمایند، می توانند با تهیه آخرین استارتر پک فورتنایت به محتوای زیبا و کاربردی دست پیدا کنند.

 

لیست آیتم هایی که در استارتر پک سیزن سوم فورتنایت قرار گرفته، شامل موارد زیر می شود:

600 V-Buck ویباکس

OMIN-JOON OUTFIT اسکین

THE ALPHA CLYINDER BACK BLING بک بیلینگ

TACTICAL GEOMS PICKAXE پیک اکس

شما میتوانید برای خرید استارتر پک فورتنایت از مستر استور، به سایت آنها بروید مراجعه کنید.

استارتر پک سیزن ۳ فورتنایت برای چه پلتفرم هایی مناسب است؟

استارتر پک سیزن ۳ فورتنایت برای چه پلتفرم هایی مناسب است؟

آخرین بسته استارتر فورتنایت برای فصل ۳ آماده شده برای همه قالب ها از جمله موبایل قابلیت استفاده دارد. بنابراین همه بازیکنان می توانند از مزایای معامله این پک بهره ‌مند شوند و با تهیه این بسته که شامل چند بخش مهم از جمله لباس می شود در قسمت های مختلف بازی به شکل بهتری عمل کنند.

در واقع خرید استارتر پک فورتنایت برای همه پلتفرم ها مانند پلی استیشن، ایکس باکس، کامپیوتر و موبایل قابلیت استفاده دارد. برای نمایش سوئیچ آنها راه حل هایی وجود دارد که آشنایی با آن کمک می ‌کند تا به شکل بهتری از این استفاده کنیم.

آیا خرید استارتر پک فورتنایت به صرفه است؟

استارتر پک فورتنایت در واقع یک باندل است که در زمان خاصی به بازی ارائه می ‌شود و پس از پایان مدت زمان هیچ گاه مجدد به بازی بر نمی گردد. به دلیل قیمت مناسبی که دارد مورد توجه بازیکنان و گیمرها قرار می گیرد و خرید آن کاری منطقی به شمار می آید.

در واقع خرید استارتر پک فورتنایت یکی از منطقی ترین کارهایی است که در بازی فورتنایت گیمرها می توانند انجام دهند. چرا که این پک با داشتن ۶۰۰ باکس و سایر اجزای دیگر به خودی خود بسیار زیبا و به صرفه است.

پک های استارتر فورتنایت از چند بخش تشکیل شده که هر چقدر داده این اسکین ها افزایش پیدا کند در نتیجه قیمت آنها هم زیادتر می ‌شود. البته استفاده کردن از آنها در بازی به شکل بهتر صورت می گیرد.

پک های مختلفی برای این بازی ارائه می ‌شوند، چند پک که از لحاظ اقتصادی هم به صرفه است، شامل موارد زیر می گردد:

  • استارتر پک با ۶۰۰ ویباکس با قیمت ۹۹. ۳ دلار
  • ۱۰۰۰ ویباکس با قیمت ۷.۹۹ دلار
  • ۲۸۰۰ ویباکس به قیمت ۱۹.۹۹ دلار
  • ۵۰۰۰ ویباکس به قیمت ۳۱.۹ ۹۹ دلار
  • ۱۳۵۰۰ ویباکس به قیمت ۷۹.۹۹ دلار

 

هر چقدر که تعداد ویباکس ها بیشتر باشد قیمت آنها ارزان تر می شود؛ اما برای گیمرها پرداخت این مبالغ سنگین بوده و ممکن است نتواند به راحتی پک ‌های با ویباکس زیاد را تهیه کنند.  به همین جهت برخی از سایت های آنلاین سعی کرده ‌اند تا پک های اقتصادی با قیمت مناسب تر را به دست گیمرها برسانند.

چند بار امکان خرید استارتر پک وجود دارد؟

چند بار امکان خرید استارتر پک وجود دارد؟

استارتر پک برای هر فصل از بازی فقط یکبار ارائه می گردد و گیمرها فقط یکبار می‌ توانند آن را خریداری کرده و استفاده کنند.

در صورت نیاز به استارتر پک امکان خرید دوباره همان نسخه وجود ندارد و باید منتظر ارائه نسخه بعدی استارتر پک باشند.

زمان فعال سازی استارتر پک چقدر است؟

پس از خرید استارتر پک تنها بین ۳۰ دقیقه تا ۳ ساعت کاری زمان خواهد برد که این بسته برای گیمرها به صورت تضمینی فعال شود.

نحوه خرید استارتر پک ایمن

قیمت دلاری استارتر پک درون بازی حدود چهار دلار است که با توجه به تغییرات ارز در داخل کشور ما گاهی مواقع این قیمت در فروشگاه های ارائه دهنده استارتر پک تغییر پیدا می کند.

فروشگاه مستر استور سعی می ‌کند تا ارزانترین کشورها را برای خرید این محصول انتخاب کرده و خریداری کند، تا با توجه به تحریم های موجود در داخل کشور، امکان پرداخت این پک برای همه افرادی که حساب ارزی هم ندارند فراهم گردد.

در واقع این فروشگاه با داشتن چندین حساب ارزی در کشورهای مختلف سعی کرده است تا مناسب ترین قیمت ارائه استارتر پک فورتنایت را تهیه کند. بدون نگرانی از قیمت ارائه شده و نحوه فعال سازی آن جهت خرید استارتر پک فورتنایت با بخش فروش این مجموعه معتبر ارتباط برقرار کنید.

کارشناسان فروشگاه مستر استور با داشتن اطلاعات کامل در مورد نحوه خرید این محصولات و همچنین فعال سازی آنها برای اکانت بازی شما کمک می ‌کنند تا هیچ گونه ابهامی در مسیر باقی نماند و در صورت هرگونه سوال می ‌توانید با پشتیبانی آن ‌ها ارتباط برقرار کرده و سریعا به پاسخ خود دست پیدا کنید.

منبع: https://masterstore.ir

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments