معامله و خرید اکانت کلش اف کلنز + معرفی واسطه معتبر

معامله و خرید اکانت کلش اف کلنز + معرفی واسطه معتبر

خرید اکانت کلش اف کلنز

یا فروش آن یکی از متداول ترین کارهایی است که میان گیمرهای موبایل انجام می شود. این بازی محبوب تاکنون بیش از میلیون ها کاربر در ایران دارد و از آنجایی که روز به روز به پلیرهای آن اضافه می شود، ممکن است گیمرهای تازه وارد قصد خرید یک اکانت معتبر برای آن را داشته باشند. در ادامه با ما باشید تا به این موضوع بپردازیم و شما را با بهترین روش انجام آن آشنا کنیم.

معامله گری و خرید اکانت کلش

اگر شما هم یک گوشی اندرویدی دارید و کمی در اوقات تفریح خود با آن بازی می کنید، حتما نام Clash of Clans را شنیده اید. این بازی یکی از مشهورترین گیم های استراتژیک و آنلاین برای موبایل است که اولین بار در سال 2012 برای اندروید (پس از iOS) منتشر شد. اگرچه تیم سازنده این بازی یک مجموعه نه چندان بزرگ بود، اما دستاورد آنها توانست به سرعت تحولی در بازی های موبایل ایجاد کند و پس از جامپ تاریخ ساز در  بین بازی های این پلتفرم، در کشورهای مختلفی کاربران بسیار زیادی را به خود جذب نماید. یکی از کشورهایی که بیشترین تعداد بازیکنان را در این زمینه به خود اختصاص داده، ایران است. جالب است بدانید طبق آخرین آماری که در چندسال گذشته منتشر شد، ایران نزدیک به 5.5 میلیون پلیر در این بازی دارد.

با گذشت زمان و بیشتر شدن محبوبیت این بازی، بسیاری از افراد نسبت به خرید اکانت کلش و یا فروش آن اقدام کردند. معامله گری و خرید بازی های انلاین به خصوص در موبایل، یکی از متداول ترین کارهایی است که بین گیمرها انجام می شود. این کار می تواند با فروش آیتم بین کاربران، اسکین، انتقال جم و یا حتی فروش اکانت انجام گردد. این نوع داد و ستدها به خصوص برای بازی هایی مانند کلش اف کلنز بیشتر دیده می شود. چراکه می بایست برای ارتقا و کسب فیچرهای بیشتر، مدام به آپگرید کردن عناصر بازی بپردازید. به طور کلی کسانی که نمی خواهند مدت زمان زیادی را در ارتقا تاون هال و دیگر المان های بازی بگذرانند و یا قصد دارند با یک اکانت قدرتمند به مسابقات درون برنامه ای وارد شوند، اقدام به خرید اکانت کلش می نمایند.

معامله و خرید اکانت کلش اف کلنز + معرفی واسطه معتبر

مهم ترین فاکتورها در قیمت گذاری اکانت کلش چیست؟

به طور کلی، 2 چالش بسیار مهم برای کسانی که اقدام به معامله گری و فروش اکانت کلش می کنند، وجود دارد. اولین مورد، قیمت گذاری است. ممکن است شما هم جزو این افراد باشید و از خود بپرسید، اکانت کنونی شما با مشخصات، مقدار جم و مدت زمانی که برای آن صرف کرده‌ اید چقدر ارزش فروش دارد. برای آنکه به این پرسش پاسخ دهیم، لازم است با فاکتورهای مختلفی که در فروش اکانت کلش رویال یا بازی هایی از این قبیل وجود دارند آشنا شویم که عبارتند از:

  • تعداد جم بازی: جم یا کوین های بازی، با ارزش ترین عناصری هستند که معمولا به ندرت و کم کم جمع آوری می شوند و ارزش اکانت شما را افزایش می دهند.
  • سطح قبیله: مهم ترین فاکتور در قیمت گذاری برای خرید اکانت کلش، سطح (Level) قبیله یا تاون هال شما است.
  • سطح سازه ها: علاوه بر سطح قبیله، لول سازه هایی که در بازی قرار دارند نیز مهم است. از جمله مهم ترین این سازه ها می توان به دیوارها، بناهای دفاعی (دیوار، تاورها، توپخانه و مورتار یا ایر دفنس)، معادن تولید ثروت، ساختمان های Army و غیره اشاره کرد.
  • سطح نیرو ها: همچنین سطح نیروها و توانایی های آنها نیز فاکتور مهمی است که می تواند ارزش اکانت شما را تا حد خوبی افزایش داده و برای رقابت ها آماده کند.
  • افتخارات و مشخصات دیگر: از دیگر مواردی که می توان در این لیست به آن اشاره کرد باید به مقدار کاپ، افتخارات، عضویت در کلن های خاص و مواردی از این قبیل اشاره نمود.

    مهم ترین فاکتورها در قیمت گذاری اکانت کلش چیست؟

در خرید اکانت کلش به چه نکاتی باید توجه کنید؟

دومین مسئله ای که ممکن است در خرید اکانت کلش به آن برخورد کنید، شیوه انجام معامله است. البته باید گفت این موضوع تا حد بسیار زیادی به شیوه ای که برای معامله کردن مدنظر دارید وابسته است. امروزه بهترین روش برای انجام این کار، استفاده از یک واسطه مورد اعتماد است که می بایست معامله خرید و فروش اکانت کلش اف کلنز را بی طرفانه انجام دهد.

برای انجام این کار، شما می توانید از خدمات واسطه معتبر سایت کلن سل استفاده کنید. این مجموعه در زمینه خرید اکانت کلش و سایر بازی ها مانند فروش اکانت کالاف دیوتی و بازی براول استارز فعالیت می کند. اما مجموعه نکاتی که لازم است حتما پیش از انجام این کار درنظر داشته باشید عبارتند از:

  • بررسی اعتبار واسط: فرد یا مجموعه ای که به عنوان واسط برای انجام این کار اقدام می کند، بهتر است با خریدار یا فروشنده آشنایی نداشته باشد. همچنین می بایست بین افراد مختلف از محبوبیت بالایی برخوردار باشد.
  • مکانیزم ایمن: شیوه انجام معامله می بایست به صورت کامل برای خریدار و فروشنده روشن باشد. همچنین خریدار یا فروشنده می بایست مکانیزمی که برای انجام این کار درنظر گرفته شده است را بدون عیب یا نقص بدانند.
  • تجربه معامله گری: مجموعه واسط می بایست چندین معامله از قبل انجام داده باشد تا با این روند آشنا باشد. سایت کلن سل این افتخار را دارد به عنوان یکی از معتبرترین واسطه های فروش اکانت بازی، بیش از 6000 معامله موفق برای فروش اکانت کلش رویال، کلش اف کلنز، براول استارز را انجام داده است.

در خرید اکانت کلش به چه نکاتی باید توجه کنید؟

معرفی مجموعه کلن سل

اگر شما هم به دنبال بهترین واسطه و سایت معتبر برای خرید و فروش اکانت کلش اف کلنز هستید، ما به شما مجموعه کلن سل را معرفی می کنیم. این مجموعه تاکنون توانسته است بیش از 6 هزار معامله موفق را بدون هیچ گونه ابهامی در پلتفرم آنلاین خود انجام دهد. شما می توانید برای فروش اکانت کلش به این سایت مراجعه کنید.

از ویژگی های این سایت می توان به

  • ثبت بازی های مختلف برای فروش با هماهنگی مدیر،
  • خرید و فروش سریع و آسان در یک پلتفرم سریع،
  • امکان ارتباط به صورت مستقیم با واسط و مدیر سایت،
  • تضمین 100 درصدی برای ارائه پول حاصل از فروش و خرید به طرفین،
  • ضبط تمام اطلاعات فروشنده و خریدار،
  • دریافت تعهدنامه از طرفین،
  • امکان بازگشت وجه تا 24 ساعت

اشاره کرد.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments