آموزش فعال کردن نمایش درصد شارژ باتری در آیفون و آیپد

فعال کردن نمایش درصد شارژ باتری اپل

شما با دستکاری تنظیمات خاص و بسیار ساده‌ای در سیستم عامل iOS می‌توانید قابلیت نمایش دائم درصد شارژ باتری در استاتوس بار (Status Bar) یا همان نوار وضعیت آیفون یا آیپد را فعال کنید. در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه فعال کردن نمایش درصد شارژ باتری در آیفون و آیپد بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با نمایش درصد شارژ باتری در آیفون و آیپد

در حالتی که وضعیت ذخیره سازی انرژی یا Low Power Mode آیفون خود را فعال کنید، درصد شارژ باتری باقی مانده برای دستگاه به طور دائم در نوار وضعیت آن نمایش داده می‌شود. اما در حالت عادی این چنین نیست! خوشبختانه روشی وجود دارد که با استفاده از آن نمایش درصد شارژ باتری در آیفون و آیپد فعال می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی موبایل

در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه فعال سازی نمایش درصد شارژ باتری در آیفون و آیپد بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از مراحل شرح داده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

تعمیرات اپل

فعال سازی نمایش درصد شارژ باتری آیفون و آیپد در iOS 9 و نسخه های جدیدتر

برای فعال کردن قابلیت نمایش درصد شارژ باتری آیفون در iOS 9 و نسخه های جدیدتر باید به شرح زیر عمل کنید:

فعال کردن نمایش درصد شارژ باتری اپل

  • به بخش Settings مراجعه کنید.
  • گزینه Battery را انتخاب کنید.
  • گزینه Battery Percentage را انتخاب کنید.

بدین صورت قابلیت نمایش درصد شارژ باتری در آیفون یا آیپد شما فعال می‌شود. اما اگر دستگاه از IOS 8 یا نسخه های قدیمی تر سیستم عامل iOS بهره می‌برد، به منظور فعال کردن ویژگی مذکور باید به شرح زیر عمل کنید:

  • وارد بخش Settings شوید.
  • گزینه Usage را انتخاب کنید.
  • گزینه Battery Percentage را فعال نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی آیفون

به این صورت در آیفون و آیپد های مجهز به IOS 8 و نسخه های پایین تر این سیستم عامل هم قادر به فعال سازی نمایش درصد شارژ باتری خواهید بود.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه فعال سازی قابلیت نمایش درصد شارژ باتری در آیفون و آیپد های اپل پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از مراحل شرح داده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

 

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون ایکس اس مکس

قیمت قاب پشت آیفون 8 Plus

ال سی دی آیفون SE 2020

تعمیرات موبایل

منبع apple

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
خالقی
خالقی
1 سال گذشته

عالی بود ممنون.