غیر فعال کردن قابلیت کاهش نویز آیفون (Noise Cancellation)

کاهش نویز آیفون در تماس ها (Noise Cancellation)

یکی از قابلیت‌هایی که از زمان معرفی iOS 7 به آیفون‌های اپل اضافه شده، قابلیتی تحت عنوان Noise Cancellation (کاهش نویز تماس ها) است. در این مقاله قصد داریم که توضیحاتی در مورد قابلیت کاهش نویز آیفون در تماس ها (Noise Cancellation) و نحوه غیر فعال کردن این قابلیت خدمت شما عزیزان ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با قابلیت قابلیت کاهش نویز آیفون (کاهش نویز تماس)

اپل همواره سعی دارد تا قابلیت‌ها و امکانات جدیدی را به سیستم عامل iOS خود اضافه کند و به این ترتیب عملکرد آیفون و آیپدهایش را بهبود بخشد. یکی از قابلیت‌هایی که ضمن رونمایی از سیستم عامل iOS 7 شاهد معرفی آن بودیم، قابلیتی تحت عنوان Noise Cancellation یا قابلیت کاهش نویز در حین برقراری تماس است. هنگامی که این گزینه یا قابلیت را در آیفونتان فعال کنید، به محض اینکه تماسی برقرار شود و شما اسپیکر دستگاه را بر روی گوش خود قرار دهید، نویزهای محیطی کاهش پیدا می‌کنند و به این صورت سعی می‌شود تا صدای واضح‌ترین برای طرفین مکالمه و تماس ارسال گردد. اما برخی از کاربران عقیده دارند که فعال بودن قابلیت کاهش نویز آیفون در تماس ها (Noise Cancellation) چندان بازده جالبی ندارد!

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

اگر شما هم تصور می‌کنید که در حین برقراری تماس، صدای رد و بدلی چندان کیفیت جالبی ندارد و کمی عجیب به نظر می‌رسد، احتمالا قابلیت Noise Cancellation آیفون آیفونتان فعال است. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که این گزینه را غیر فعال کنید. اما چگونه می‌توانیم قابلیت کاهش نویز آیفون در تماس ها (Noise Cancellation) را غیر فعال کنیم؟ در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه غیر فعال کردن قابلیت کاهش نویز آیفون در تماس ها (Noise Cancellation) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات دقیق‌تری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

تعمیرات موبایل

آموزش غیر فعال کردن قابلیت کاهش نویز آیفون در تماس ها (Noise Cancellation)

غیر فعال کردن قابلیت کاهش نویز آیفون در تماس ها (Noise Cancellation) به هیچ وجه پروسه پیچیده‌ای را شامل نمی‌شود. دقت داشته باشید که به روش مشابهی که شرح می‌دهیم، قادر به فعال کردن این گزینه و قابلیت هم خواهید بود. بدین منظور مراحل زیر را طی کنید:

کاهش نویز آیفون در تماس ها (Noise Cancellation)

  • ابتدا به منوی تنظیمات یا همان Settings آیفونتان مراجعه کنید.
  • گزینه General را لمس نمایید.
  • وارد بخش Accessibility شوید.
  • حال به بخشی که با عنوان Hearing مشخص شده مراجعه نمایید و گزینه Phone Noise Cancellation را در این بخش غیر فعال کنید.

به همین سادگی قادر به غیر فعال کردن قابلیت کاهش نویز آیفون در تماس ها (Noise Cancellation) خواهید بود. به روش مشابه می‌توانید این گزینه را فعال نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات ایفون

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی قابلیت Noise Cancellation یا کاهش نویز آیفون پرداختیم و نحوه غیر فعال کردن این گزینه را به شما عزیزان آموزش دادیم. چنانچه در رابطه با هر یک از مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات دقیق‌تری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت دوربین پشت آیفون 6 پلاس

ال سی دی M30

قطعات سامسونگ M10

تعمیرات موبایل

منبع cultofmac

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments