چگونه با هزینه کم و به سادگی یک سایت درست کنیم؟

سایت ساز پرتال

حضور در اینترنت یک راه عالی برای افزایش درآمد شماست. چرا که با حضور در اینترنت، به راحتی در معرض دید هزاران کاربر مختلف قرار می‌گیرید که به دنبال خدمات و محصولات شما هستند. اما برای حضور خوب، قبل از هر چیز به یک سایت خوب نیاز است. و طراحی یک سایت خوب هم چندان کار راحتی نیست. اما چرا چنین فکری می‌کنید؟

احتمالاً چون پیش خود فکر می‌کنید که برای ساختن یک سایت 2 راه بیشتر دارید: یا باید خودتان در زمینه طراحی سایت آموزش ببینید، یا باید کار طراحی سایت را به شخصی واگذار کنید که در این زمینه مهارت دارد. اما برای آموزش دیدن به زمان و انرژی زیادی نیاز است. از طرف دیگر، پیدا کردن یک طراح سایت خوب با هزینه کم هم چندان کار راحتی نیست.

خب، اگر تا به اینجای حرف من در مورد شما درست بوده است، یک خبر خوب برای شما دارم: راه سومی هم وجود دارد. یک راه که هم به شما اجازه می‌دهد به سادگی، با هزینه کم و به سرعت یک سایت راه اندازی کنید، هم نیاز به آموزش به خصوصی نخواهید داشت. و این راه چیزی نیست جز استفاده از سایت ساز. در ادامه با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

سایت ساز پرتال

سایت ساز یعنی یک سایت بی‌نظیر و زیبا با هزینۀ پایین

سایت سازها دقیقا برای همین ساخته شده‌اند که شما بتوانید با هزینه کم و خیلی سریع (نهایتاً چند روز) وارد جهان اینترنت شوید. به علاوه، مدیریت وب سایت را هم به شدت برای شما راحت می‌کنند. آنقدر راحت که ظرف 30 دقیقه می‌توانید با تسلط خیلی خوبی سایت خود را کنترل کنید.

و مهم تر از هر چیز، اگر یک سایت ساز خوب برای خودتان انتخاب کنید، حتی کیفیت سایت شما هم، به مراتب از هر روش دیگری برای طراحی سایت، بیشتر خواهد بود. و یک سایت ساز خوب چه ویژگی‌ای دارد؟ مشخصاً باید یک سایت به شما بدهد که هم از نظر طراحی و هم از نظر امکانات و ویژگی‌ها، در یک سطح کیفیت عالی باشد.

و از نظر شخص من، سایت ساز پرتال، یکی از (و شاید حتی تنها) سایت سازی باشد که این چنین است.

سایت ساز پرتال دقیقاً چه کاری برای شما انجام خواهد داد؟

به کمک سایت ساز پرتال، هر کسی می‌تواند به سرعت یک سایت برای خودش راه اندازی کند. کافی است یک قالب آماده برای خود انتخاب کنید، متن ها و عکس های این قالب را بسته به نیاز خود تغییر دهید و در نهایت، از درون خود سایت پرتال و بدون نیاز به خارج شدن از آن، یک دامنه (مثلا WWW.YOURDOMAIN.COM) برای خود ثبت کنید تا این سایت جدید شما به دامنه مورد نظرتان متصل شود. به همین سادگی شما صاحب یک سایت با کیفیت خواهید شد.

پس از راه اندازی سایت هم، همچنان همه چیز قابل کنترل است و به راحتی می‌توانید سایت خود را مدیریت کنید. اگر کسی پیامی به سایت شما بفرستد، از طریق ایمیل یا پیامک مطلع خواهید شد. هر زمان بخواهید، می‌توانید مطالب قبلی سایت را تغییر دهید یا مطالب جدید اضافه کنید. و … مهمتر از هر چیز، به راحتی می‌توانید یک فروشگاه برای خود راه‌اندازی کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی محصولات اپل پایتخت

چه ویژگی‌هایی سایت ساز پرتال را متمایز می‌کنند؟

خب، من قبل از این ادعا کردم که سایت ساز پرتال، بهترین سایت ساز ایرانی است. اما تا وقتی دلیل و سند کافی برای اثبات این حرف نداشته باشم، حق خواهید داشت اگر من را یک حقه باز و شیّاد تلقی کنید. به همین جهت است که قصد دارد دلایلی که به نظرم سایت ساز پرتال را تبدیل به یک گزینه عالی برای درست کردن سایت می‌کند، با شما در میان بگذارم:

  1. سایت ساز پرتال، دارای یک هسته قدرتمند است

در بحث طراحی سایت، شما همیشه باید از یک سیستم برای مدیریت سایت خود استفاده کنید. اما اگر این سیستم، قوی پایه ریزی نشده باشد، قرار است مشکلات بسیاری را برای شما به همراه داشته باشد. درست مثل یک ساختمان که اولین آجرهای آن کج گذاشته شده باشند. فکر کنم خوب بدانید که وقتی خشت اول را معمار کج بگذارد، چه خواهد شد؟

سایت ساز پرتال از این نظر واقعاً می‌درخشد و یک سیستم با هسته قدرتمند و انعطاف پذیر است که به شما اجازه می‌دهد یک سایت واقعاً با کیفیت بسازید.

  1. وب سایت شما بسیار کم حجم و سریع خواهد بود

یک مساله مهم در بحث طراحی سایت، به خصوص در ایران، سرعت بارگذاری و بالا آمدن سایت است. دلیل آن هم مشخص است: در ایران سرعت اینترنت مانند سایر کشورهای دنیا سریع نیست. پس اگر وب سایت شما سنگین باشد، ممکن است حتی 1 دقیقه زمان ببرد تا کاربر بتواند آن را کامل مشاهده کند. دقت داشته باشید که این نکته در سایر کشورهای جهان مطرح نیست. بنابراین طبیعی است که قالب های خارجی حجم بالایی داشته باشند.

متاسفانه، طراحان سایت ایرانی، آن طور که باید و شاید به این نکته توجه نمی‌کنند و همان قالب‌های سنگین خارجی را به فارسی بر می‌گردانند و نتیجه، سایت‌های بی کیفیت و کند برای کاربرهای ایرانی می‌شود.

اما سایت ساز پرتال، یک سیستم است که از پایه برای ایرانی‌ها نوشته شده است و مساله سرعت به طور کامل در آن لحاظ شده است. این یعنی تمام قالب‌های این سایت ساز دارای حجم پایین هستند و به راحتی و ظرف چند ثانیه برای کاربر بارگذاری می‌شوند.

  1. وب سایت شما، کاملاً برای کسب رتبه گوگل آماده خواهد بود

یک مساله دیگر که چندان در ایران به آن توجه نمی‌شود و متاسفانه، درخواست کنندگان سایت هم در مورد آن اطلاع درستی ندارند، بحث بهینه بودن سایت برای موتورهای جستجو است. این یعنی سایت طبق استانداردهای گوگل (و سایر موتورهای جستجو) طراحی شده باشد و در نتیجه، بتواند مورد قبول آن قرار بگیرد و به راحتی، به صفحه اول جستجوها دست پیدا کند.

این مساله وقتی بسیار مهم می‌شود که می‌فهمیم روزانه میلیاردها جستجو در گوگل انجام می‌شود. در واقع، هر کدام از ما که به چیزی نیاز داشته باشد، آن را در گوگل جستجو می‌کند.

خوشبختانه، سایت ساز پرتال در این مورد هم سنگ تمام گذاشته است و هر موردی که برای آماده بودن یک سایت جهت کسب رتبه در گوگل لازم است را در سایت های خود گنجانده است. این یعنی گوگل به خاطر کیفیت وب سایت، شما را بیشتر از سایر رقبا دوست خواهد داشت.

  1. وب سایت شما کاملاً با صفحه گوشی و تبلت هماهنگ است

چند سالی است که تعداد کاربران گوشی و تبلت اینترنت به بیش از 60% رسیده است. این یعنی کامپیوتر کم کم دارد جایگاه خود را برای کاربران از دست می‌دهد و اکثر ما از طریق گوشی خودمان در اینترنت گشت و گذار می‌کنیم. بنابراین، اهمیّتی حیاتی دارد که سایت شما به نحوی طراحی شده باشد که کاربرهای گوشی و تبلت بتوانند به سادگی از آن استفاده کنند.

برای این منظور، وب‌سایت‌ها باید به اصطلاح واکنش گرا باشند. یعنی چیدمان سایت با توجه به اندازه صفحه نمایشگر تغییر کند. اما متاسفانه، هنوز که هنوزه بسیاری سایت ها هستند که به درستی این کار را انجام نمی‌دهند.

با اینحال، سایت ساز پرتال به خوبی این ویژگی را نیز در سایت های خود لحاظ کرده است. این یعنی اگر کاربر از طریق گوشی هم به سایت شما بیاید، به راحتی می تواند مطالب شما را بخواند. چرا که همه چیز با توجه به اندازه صفحه گوشی، به او نمایش داده خواهد شد.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ با گارانتی معتبر   

  1. تیم پشتیبانی سایت ساز پرتال همواره کنار شماست

احتمالاً بدانید که طراحی سایت پایان ماجرا نیست. بلکه دیر یا زود شما به متخصصی نیاز خواهید داشت که به شما در نگهداری سایت، ویرایش و بهبود آن کمک کند. و این یعنی مدام قرار است خرج روی دست شما بیافتد.

اما سایت ساز پرتال این مساله را نیز ندارد. چرا که خرید سایت از این سایت ساز، به منزله دریافت پشتیبانی از متخصصان طراحی سایت آن است. هر زمان که سوالی داشتید یا به مشکلی برخوردید، کافی است با این متخصصان تماس بگیرید تا در سریع‌ترین زمان ممکن، مشکل شما حل شود.

خبر خوب نهایی هم این است که بر خلاف سایر شرکت‌ها، متخصصان پرتال تا ساعت 10 شب به شما خدمات می‌دهند. پس همیشه در دسترس شما خواهند بود.

  1. هزینه پرتال واقعاً به صرفه و مناسب است

طراحی یک سایت خوب برای شما بسیار هزینه بر است و حداقل از چندین میلیون تومان شروع می‌شود. اگر هم که بخواهید با هزینه کم یک سایت بسازید، دیگر قرار نیست یک سایت خوب داشته باشید. اما پرتال دقیقاً نقطه تلاقی این دو مورد است: یعنی با یک هزینه مناسب، یک سایت بسیار با کیفیت با امکانات عالی در اختیار شما می‌گذارد و به علاوه، به صورت رایگان، پشتیبانی خوبی هم از شما خواهد داشت (چیزی که در حالت عادی، صدها هزار تومان برایتان هزینه خواهد داشت.)

  1. شما به راحتی می‌توانید یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید

سایت ساز پرتال به شما اجازه ساخت فروشگاه را به راحتی می‌دهد. در واقع، شما هر زمان بخواهید می‌توانید سایت خود را ارتقا بدهید و از امکانات فروشگاه ساز پرتال نیز در آن استفاده کنید.

و فروشگاهی که بدست خواهید آورد یک فروشگاه معمولی نیست. بلکه یک فروشگاه با امکانات کامل است که بر اساس استانداردهای روز جهانی ایجاد شده و به سادگی هر چه تمام‌تر، امکانات افزودن محصول، ارتباط با مشتری، فروش، گزارش گیری و … را به شما می‌دهد. در واقع باید بگویم که شما با یک فروشگاه ساز کامل و بی نقص روبرو هستید.

بیشتر بخوانید:  نمایندگی رسمی اپل در تهران

سایت ساز پرتال: دریچه‌ای برای ورود به اینترنت

البته، مزایای سایت ساز پرتال به همین جا ختم نمی‌شود و واقعاً می‌تواند موارد بسیار زیاد دیگری را نیز به این لیست اضافه کرد. اما از آنجایی که اینکار از حوصله این مقاله خارج است، ترجیح می‌دهم همینجا متوقف شوم و اجازه دهم تا سایر امکانات و ویژگی‌های سایت ساز پرتال را خودتان شخصاً کشف کنید.

فقط اجازه بدهید یک بار دیگر این نکته را به شما بگویم: اگر به دنبال راهی برای درست کردن یک سایت کم هزینه، اما در عین حال قدرتمند، با کیفیت و زیبا هستید، هیچ گزینه‌ای بهتر از سایت ساز پرتال پیدا نخواهید کرد. پس پیشنهاد می‌کنم همین الان به سراغ صفحه بسته ها و قیمت های ساخت سایت با پرتال بروید و یک سایت متناسب با امکانات مورد نیاز خود بسازید.

بیشتر بخوانید:

قیمت دوربین پشت آیفون 11 پرو

قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ A50

قطعات گوشی A60

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments