سامسونگ تولید پنل‌های ۱۲۰ هرتزی آیفون ۱۳ را آغاز کرد

سامسونگ مدت‌هاست که تامین‌کننده اصلی نمایشگرهای آیفون شرکت اپل است. این شرکت کره‌ای به‌لطف پیشرفت‌های زیاد در زمینه فناوری و ساخت، سامسونگ توانسته یک سفارش 80 میلیون واحدی دیگر برای ساخت نمایشگرهای آیفون بگیرد. به عبارت دیگر پنل‌های 120 هرتزی و LTPO OLED آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرومکس که همه از آن صحبت می‌کنند، به احتمال زیاد توسط سامسونگ تولید خواهد شد.

به نظر می‌رسد نمایشگرهای سریع و کم‌مصرف LTPO جدید تنها برای پرچمداران حرفه‌ای اپل یعنی آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس است. ال‌جی و BOE قرار است نمایشگرهای محصولات دیگر اپل یعنی آیفون 13 و آیفون 13 مینی را تولید کنند. این نمایشگرها از نوع اولد معمولی خواهد بود. تخمین زده شده که سفارش ال‌جی برای ساخت نمایشگر آیفون، 30 میلیون عدد است.

از آنجایی که نیاز بازار به گوشی‌های سری 12 آیفون به این زودی‌ها تمام نخواهد شد، زنجیره تامین نمایشگرهای اولد این سری کماکان ادامه خواهد داشت. سامسونگ قرار است تا پایان سال 120 میلیون نمایشگر اولد به اپل تحویل دهد. ال‌جی نیز قرار است50 میلیون نمایشگر را تا پایان سال برای گوشی‌های آیفون 12 تامین کند و BOE نیز 9 میلیون دیگر را تامین می‌کند. طبق اخبار آیفون 13 قرار است سپتامپر امسال قرار است به بازار عرضه شود. برای همین تولید پنل‌های اولد بازار یک ماه زودتر از همیشه آغاز شده است.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments