مشخصات گوشی گلکسی A03s فاش شد

یکی از گوشی‌های پرفروش و ارزان سامسونگ Galaxy A02s است که به‌خاطر قیمت پایین، طرفداران زیادی پیدا کرده است. حالا اخبار حاکی از آن است که نسخه جایگزین این گوشی به زودی معرفی خواهد شد. اطلاعات و تصاویر این گوشی جدید که به احتمال زیاد Galaxy A03s نام دارد به‌تازگی به بیرون درز کرده است.

طبق اطلاعات و تصاویری که از این گوشی منتشر شده است، گلکسی ای 03 اس، یک حسگر اثرانگشت در لبه کناری گوشی خواهد داشت که نسبت به A02s یک پیشرفت بزرگ محسوب می‌شود؛ زیرا این گوشی حسگر اثرانگشت نداشت. پیشرفت دیگر اضافه شدن پورت USB-C به گوشی است که جایگزین پورت microUSB در گوشی قبلی شده است.

نمایشگر گوشی جدید سامسونگ از نوع IPS LCD و با اندازه 6.5 اینچ خواهد بود که در بالای آن یک بریدگی قطره مانند برای جایگیری دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی قرار گرفته است. اما دوربین اصلی گوشی یک ماژول سه‌گانه خواهد بود که به یک دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی و 2 دوربین 2 مگاپیگسلی برای سنجش عمق و ثبت تصاویر ماکرو مجهز شده است. هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت و زمان عرضه این گوشی منتشر نشده است. به محض فاش شدن اخبار جدید درباره این گوشی، اطلاعات جدید را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments