قیمت گوشی گلکسی A22 نسخه ۵G مشخص شد

بازار گوشی‌های هوشمند در انتظار گوشی جدید سری گلکسی یعنی A22 نسخه 5G است. با وجود اینکه تا این لحظه اطلاعاتی که از این محصولِ غول کره‌ای در دسترس بوده تنها در حد شایعات بوده است اما مطمئنا در آینده نزدیک شاهد عرضه این محصول جدید سامسونگ خواهیم بود. اطلاعاتی که تا این لحظه منتشر شده خبر از ارزان‌ترین گوشی 5G سامسونگ می‌دهند. شواهد بدست آمده از یکی از خرده‌فروشی‌های اروپا، مهر تاییدی بر این ادعاست.

اولین و مهم‌ترین ویژگی این محصول قیمت پایین آن است. قیمت عرضه این محصول بنابر اخبار رسیده از خرده‌فروشی‌ها، 185 یورو خواهد بود. البته اگر مالیات را نیز به قیمت آن اضافه کنیم، قیمت نهایی چیزی در حدود 229 یورو خواهد بود. این قیمت با توجه به منطقه‌ای که در آن عرضه می‌شود ممکن است کمتر یا بیشتر باشد اما گمانه‌زنی‌ها حاکی از این است که کمترین قیمت این محصول از 200 یورو پایین‌تر نخواهد رفت.

قیمت این محصول هرچه باشد بدون شک ارزان‌ترین گوشی 5G سامسونگ خواهد بود. تا قبل از این ارزان‌ترین گوشی سامسونگ که از مودم‌های 5G پشتیبانی می‌کرد، گلکسی A32 5G بود که با برچسب قیمتی 279 یورو عرضه (238 یورو در حال حاضر) شده بود.

انتظار می‌رود گلکسی A22 5G با پردازنده مدیاتک Dimensity 700 عرضه شود. حافظه داخلی این گوشی 64 گیگابایت خواهد بود و از یک نمایشگر 6.4 اینچی FHD + LCD بهره می‌برد. وظیفه عکس‌برداری در این گوشی بر عهده یک دوربین سه‌گانه (48 مگاپیکسل اصلی + 5 مگاپیکسل ماکرو + 2 مگاپیکسل تشخیص عمق) است و یک باطری 5000 میلی‌آمپری تامین نیروی این گوشی را بر عهده دارد. البته تمام این اطلاعات غیر رسمی هستند و برای تایید آن باید تا انتشار خبر رسمی سامسونگ صبر کنیم.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments