تعمیر سامسونگ گلکسی اس ۴ مینی آب خورده | موبایل کمک تعمیر سامسونگ گلکسی اس ۴ مینی آب خورده | موبایل کمک

تعمیر سامسونگ گلکسی اس ۴ مینی آب خورده | موبایل کمک

آب خوردگی یکی از اصلی ترین عوامل خراب شدن گوشی سامسونگ گلکسی اس 4 مینی است و متاسفانه عموما هزینه زیادی هم برای تعمیر آن باید پرداخت شود. با موبایل کمک می‌توانید تعمیر سامسونگ گلکسی اس 4 مینی آب خورده را با کمترین قیمت و هزینه ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعمیر سامسونگ S4 Mini آب خورده کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

سامسونگ گلکسی S4 مینی و آب خوردگی!

گوشی گلکسی اس 4 مینی سامسونگ (Samsung Galaxy S4 Mini) یک گوشی قدیمی است که سبک طرحی آن هم مشابه با گوشی های قدیمی تر در نظر گرفته شده و به همین سبب از طراحی ضد آب بهره‌مند نیست. بدنه گوشی پلاستیکی بوده و قاب پشت آن جداشدنی است. بنابراین سبک طراحی این گوشی سبب می‌شود تا دستگاه در برابر آب خوردگی و تماس با آب بسیار حساس باشد. متاسفانه حتی کوچک ترین آب خوردگی ها و تماس چند ثانیه‌ای گوشی مذکور با آب می‌تواند منجر به خراب شدن آن شود. پس اگر از کاربران سامسونگ گلکسی S4 Mini هستید، مراقب باشید که به هیچ وجه دستگاه با آب در تماس قرار نگیرد.

اگر گلکسی اس 4 مینی در آب افتاد چه کنیم؟

این سوالی است که باید قبل از اتفاق افتادنش به دنبال پاسخ آن باشید! اگر قبل از وقوع این حادثه بدانید که دقیقا باید چه کارهایی را برای نجات گوشی آب خورده خود انجام دهید، وضعیت بهتری خواهید داشت و شانس آسیب ندیدن گوشی شما یا حداقل کمتر آسیب دیدن آن افزایش می‌یابد. برای آشنایی با اقدامات که باید در قبال افتادن گوشی در آب انجام داد، توصیه می‌کنیم مقاله تعمیر گوشی موبایل آب خورده در چهار مرحله ساده را مطالعه نمایید. زمانی که موبایل شما در آب افتاد باید خیلی سریع عمل کنید و سرعت عمل بالایی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی موبایل سامسونگ

تعمیر گلکسی S4 Mini آب خورده در نمایندگی رسمی سامسونگ

اغلب نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ حتی اگر تعمیر گلکسی اس 4 مینی آب خورده شما را تقبل کنند هم قادر به انجام این کار نخواهند بود. عموما گوشی هایی که در اثر آب خوردگی خراب می‌شوند، از دید نمایندگی یک کوشی مرده تلقی می‌شوند. نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ حتی گوشی هایی که دارای گارانتی باشند و در اثر آب خوردگی دچار مشکل شوند را هم تحت ضوابط گارانتی تعمیر نمی‌کنند! جالب است بدانید که اگر حتی گوشی شما از استاندارد ضد آب بهره‌مند باشد و در اثر آب خوردگی خراب شود هم باز سامسونگ آن را تحت گارانتی تعمیر نخواهد کرد. بنابراین به طور کلی باید بگوییم که بهتر است برای تعمیر سامسونگ گلکسی اس 4 مینی آب خورده خود مراجعه به نمایندگی رسمی تعمیرات سامسونگ را فراموش کنید و به فکر راه چاره بهتری برای انجام این کار باشید. سرویس تعمیر موبایل کمک یکی از بهترین مراکز و مراجع است که می‌توانید تعمیر سامسونگ گلکسی اس 4 مینی آب خورده را به آن واگذار کنید.

تعمیر سامسونگ گلکسی اس 4 آب خورده

هزینه تعمیر گلکسی S4 Mini آب خورده چقدر است؟

متاسفانه تا قبل از اینکه گوشی باز شود و اجزای سخت افزاری آن به طور دقیق مورد بررسی قرار گیرند، هزینه تعمیر آن قابل پیش بینی نخواهد بود. طبیعتا هرچقدر تعداد قطعات معیوب شده دستگاه بیشتر باشد، هزینه تعمیر آن هم بیشتر می‌شود. در اینجاست که اهمیت سرعت عمل بالای شما در قبال خارج کردن گوشی از آب مشخص می‌شود! چون هرچقدر گوشی خود را زودتر از آب بیرون کشیده باشید، آب کمتری به درون آن نفوذ کرده و قطعات کمتری هم آسیب می‌بینند. اگر بخواهیم به طور کلی بگوییم باید اشاره داشته باشیم که تعمیر سامسونگ گلکسی اس 4 مینی آب خورده تقریبا از تعمیرات هزینه بردار و گران قیمت این گوشی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ گلکسی S4 Mini 

 

برای تعمیر سامسونگ S4 Mini آب خورده کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

تعمیر سامسونگ Galaxy S4 Mini آب خورده چقدر زمان می‌برد؟

بهتر است برای تعمیر سامسونگ گلکسی اس 4 مینی آب خورده صبور باشید چون آب خوردگی مشکلی است که نیاز به بررسی دقیق دارد و اگر در تعمیر گوشی های آب خورده عجله شود، ممکن است در آینده مشکلاتی برای کاربر به وجود آید. بنابراین صبور باشید و اجازه دهید بررسی های لازم روی گوشی شما انجام شود و قطعات مورد نیاز آن تعویض و سپس تا چند روز مورد بررسی و آزمایش قرار گیرند. بعد از اینکه تعمیرکار مطمئن شد گوشی بدون مشکل در حال کار کردن است، آن را به شما باز می‌گرداند. عموما تعمیر سامسونگ گلکسی اس 4 مینی آب خورده چیزی در حدود 4 الی 5 روز زمان لازم دارد.

تعمیر سامسونگ گلکسی اس 4 مینی آب خورده را به موبایل کمک بسپارید!

اگر می‌خواهید خیالتان از بابت تعمیری که قرار است روی گوشی آب خورده شما انجام شود راحت باشد و مطمئن باشید که از مدرن ترین ابزارها و جدیدترین متدها برای تعمیر سامسونگ گلکسی اس 4 مینی آب خورده شما استفاده می‌شود، بهتر است همین حالت سفارش تعمیر گوشی خود را در موبایل کمک به ثبت برسانید. کارشناسان تعمیرات موبایل کمک با مدرن ترین ابزارهایی که برای تعمیرات گوشی های آب خورده وجود دارند، سعی در تعمیر گوشی شما خواهند داشت و مطمئنا بهترین نتیجه ممکن را هم برایتان به ارمغان می‌آورند. در نظر داشته باشید که گوشی های آب خورده به عنوان گوشی خاموش از کاربر تحویل گرفته می‌شوند. به منظور ثبت سفارش تعمیر سامسونگ گلکسی اس 4 مینی آب خورده خود توسط کارشناسان موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

خرید قطعات موبایل

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ