خرید هاست ماهانه NVMe نسل ۱۰

اگر هاست نسل 10 و هاست NVMe برای اولین بار است که به چشمتان می خورد باید بگوییم هاست نسل 10 سرویسی است که بر روی سرورهای فوق قدرتمند نسل 10 راه اندازی شده و ارائه می گردد. هاست NVMe نسل 10 هم به این معنی است که بر روی این سرورها از حافظه NVMe مخصوص سرور که سرعت و پایداری فوق العاده بالایی دارند استفاده می شود.

میزبان فا برای اولین بار در کشور، اقدام به ارائه هاست NVMe نسل 10 کرده است! دلیل اینکه شرکت های هاستینگ دیگر هنوز اقدام به چنین کاری نکرده اند غالبا بحث اقتصادی است. چون هر سرور نسل 10 با حافظه NVMe در حدود 400 الی 500 میلیون تومان هزینه برمیدارد اما سرورهای نسل 9 و 8 بسیار ارزانتر هستند و در بالاترین حد، قیمتی در حدود 20 الی 30 میلیون تومان دارند.

این تفاوت بالای هزینه در عملکرد نیز تاثیرگذار بوده و سرعت پردازش ها را به بیش از 5 برابر می رساند! این موضوع سبب می شود که هزینه بالا توجیه داشته باشد. ضمن اینکه میزبان فا تنها شرکتی است که بدون در نظر گرفتن منافع شخصی به فکر ارائه باکیفیت ترین هاست در ایران است. در جهت همین موضوع، هزینه چند ده میلیاردی را برای راحتی و استفاده کاربران خود صرف نموده است.

اگر شما نیز می خواهید از اولین استفاده کنندگان هاست NVMe نسل 10 باشید کافیست سایت خود را به میزبان فا منتقل کرده و از سرعت و کیفیت بالای این سرویس ها شگفت زده شوید. برای خرید هاست از میزبان فا کافیست بر روی تصویر زیر کلیک کرده و پس از ورود به سایت میزبان فا، سرویس مورد نظرتان را خریداری نمایید.

خرید هاست ماهانه NVMe نسل 10

لازم به ذکر است که میزبان فا سرویس های زیر را ارائه می نماید:

  • هاست اشتراکی لینوکس (مناسب برای سایت های نوپا، کم بازدید و معمولی
  • هاست وردپرس (مخصوص سایت های وردپرسی فعال با بالاترین سطح سازگاری)
  • هاست ووکامرس (مخصوص سایت های ووکامرسی فعال با منابع بالا و سازگاری عالی)
  • هاست اختصاصی (مخصوص سایت های پربازدید با منابع و کانفیگ کاملا اختصاصی)
  • که می توانید بر اساس نیازتان، اقدام به ثبت سفارش هر کدام از سرویس های فوق نمایید.

    لازم به ذکر است اگر سوال یا ابهامی در خصوص سرویس ها و … دارید می توانید از طریق سیستم پشتیبانی آنلاین که بصورت 24 ساعته و بدون وقفه، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است اقدام به دریافت مشاوره و راهنمایی کنید.

    میزبان فا، ارائه دهنده بهترین هاست وردپرس ایران

    یکی از سرویس های بسیار محبوب میزبان فا، هاست وردپرس است. با توجه به اینکه بیش از 70 درصد سایت های ایرانی با وردپرس راه اندازی می شوند بر همین اساس، میزبان فا تمرکز بسیار زیادی بر روی ارائه سرویس های باکیفیت وردپرس داشته و خواهد داشت. اگر چنانچه سایت وردپرسی دارید یا می خواهید سایت وردپرسی داشته باشید پیشنهاد ما به شما خرید هاست وردپرس از میزبان فا است.

    لازم به ذکر است اگر چنانچه سایت شما بر روی هاست شرکت های دیگر است برای انتقال، جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد. برای اینکار تنها کافیست اطلاعات هاست و یا بکاپ هاست خود را در مراحل ثبت سفارش در فیلدهای خواسته شده وارد نمایید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments