خدمات پشتیبانی سایت شامل چه مواردی می شود؟

خدمات پشتیبانی سایت شامل چه مواردی می شود؟

بعد از اتمام فرایند طراحی سایت برای آنکه بتوان به فعالیت آنلاین ادامه داد نیاز اساسی به خدمات پشتیبانی سایت داریم. عملاً بدون پشتیبانی و حمایت از سایت نمی توان هیچگونه بیزینس آنلاین و کسب و کار پربازده ای را آغاز کرد.

پس بسیاری از شرکت‌های طراحی سعی می‌کنند جهت تکمیل خدمات خود و همچنین بهره برداری کاربردی از سایت‌ها پکیج های کاملی از فرایندهای پشتیبانی را روی سایت پیاده‌سازی کنند. لذا کارفرما و مدیر سایت می تواند با سایت مورد نظر کار کند و ارتباط خوبی با مشتریان خود نیز داشته باشد.

همانطور که در عنوان این مقاله نیز ذکر شده است عملیات پشتیبانی تنوع بسیار بالایی دارد. لذا همه اقدامات باید به طور موازی با یکدیگر انجام شود تا در نهایت یک وب سایت به خوبی و با سرعت بالا در فهرست نتایج گوگل پدیدار شود.

به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم به طور کامل پکیج های پشتیبانی را معرفی کنیم و بگوییم که دقیقاً چه مواردی در آن وجود دارد. پس با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

  1. بروزرسانی هسته وردپرس؛ قالب‌ها و افزونه‌ها

هسته وردپرس دربرگیرنده تمام فایل‌ها و المان‌هایی است که یک سایت وردپرسی برای کارکرد صحیح به آنها نیاز دارد. بنابراین زمانی که طراحی سایت وردپرسی به اتمام می‌رسد ممکن است در مواقعی لازم باشد که هسته اصلی به صورت دوره‌ای به روز رسانی شود.

با این کار می‌توان از حداکثر امکانات یک وب سایت استفاده کرد و یک فضای کاملاً جدید و بروزی را به وجود آورد. در کنار این‌ها قالب ها و افزونه‌هایی که به عنوان عناصر اصلی سایت وردپرسی قلمداد می‌شوند نیز بروزرسانی خواهند شد.

ممکن است در وب سایت خود افزونه‌های متعددی داشته باشید که هر کدام وظایف خاصی را انجام می‌دهند. در نتیجه یک شرکت ارائه دهنده خدمات طراحی، پشتیبانی و سئو بر اساس معیارهای روز دنیا سایت شما را به پیش می‌برد.

مانیتورینگ تمام وقت وب سایت در پکیج پشتیبانی سایت

  1. افزایش امنیت سایت وردپرسی

امنیت یک سایت وردپرسی فوق العاده اهمیت دارد. تفاوتی ندارد که حوزه کاری شما در چه زمینه‌ای است. اگر یک سایت شرکتی دارید یا اینکه یک وب سایت فروشگاهی را راه‌اندازی کردید در همه موارد امنیت کامل باید برقرار باشد.

امروزه هکرها در قالب ربات‌ها در داخل سایت خزش می کنند. لذا این قابلیت را دارند که هر نوع آسیبی را از قبیل پاک کردن فایل‌ها و محتواها و همچنین از بین بردن صفحات سایت انجام دهند. پس یکی از اقدامات اساسی که در پکیج پشتیبانی سایت مد نظر قرار می‌گیرد افزایش امنیت سایت در برابر هکرها و حفظ و نگهداری از منابع و محتوای سایت است.

  1. مانیتورینگ تمام وقت وب سایت در پکیج پشتیبانی سایت

تیم پشتیبانی سایت به صورت مکرر در طول روز وب سایت شما را مانیتور می‌کند. یعنی دائماً آن را در نظر دارد که وضعیت آن به چه صورت است آیا به خوبی کار می‌کند یا خیر؟ سرعت لود صفحات به چه صورت است؟ ارور یا خطایی در پیج‌ها وجود دارد یا خیر؟

همه این‌ها به صورت مستمر توسط اعضای تیم مانیتور و دنبال می‌شوند. لذا سایت شما در 24 ساعت به صورت کاملاً سالم و بدون هیچگونه خطایی به مشتریان شما خدمات رسانی خواهد کرد. از طرفی این کار شرایطی را فراهم می‌کند تا یک تجربه کاربری ایده‌آلی برای مخاطبان سایت ایجاد شود.

  1. عملیات بکاپ گیری در پشتیبانی سایت

تمامی اطلاعات و منابع وب سایت وردپرسی باید به صورت ماهانه و حتی دوره‌های زمانی کمتر بر اساس نوع و زمینه کاری شما بکاپ گیری و ذخیره سازی می‌شوند.

این کار منجر به آن خواهد شد که اگر به هر دلیلی مانند مشکلات شبکه، هاست و غیره مشکلی برای محتوای سایت ایجاد شد طراح سایت یا شرکت پشتیبان سایت بتواند اطلاعات را مجدداً از بخش بکاپ بازیابی کند. این کار نیز به طور منظم در فرایند پشتیبانی انجام خواهد شد.

انجام درخواست‌ها و رفع مشکلات فنی سایت وردپرسی

  1. انجام درخواست‌ها و رفع مشکلات فنی سایت وردپرسی

شرکتی که مسئولیت پشتیبانی وب سایت وردپرسی شما را بر عهده دارد موظف است تمام درخواست‌هایی که مبنی بر ارتقاء سایت شما است انجام دهد. به همین دلیل اگر نیاز به افزونه‌ها و المان های خاصی در سایت دارید همگی توسط شرکت مربوطه فراهم خواهند شد.

به همین دلیل شما در فرایند پشتیبانی می‌توانید درخواست خود را به مجری کار ارائه دهید تا روند کار متناسب با خواسته شما باشد. همچنین اگر در زمان استفاده از سایت با مشکل فنی مواجه شدید همگی در سریع‌ترین زمان رفع خواهند شد.

  1. افزایش سرعت سایت

یکی دیگر از خدمات مهمی که در پشتیبانی سایت ارائه می‌شود افزایش سرعت سایت است. به طور کلی وب سایت‌های وردپرسی باید در کمتر از 3 ثانیه تمام المان‌های اصلی خود را لود کنند و به کاربر نشان دهند. بیشتر از این زمان باعث می‌شود تا کاربران رغبتی برای ادامه کار و حضور در سایت نداشته باشند. پس مجموعه ای از اقدامات اساسی برای افزایش سرعت سایت شما انجام می‌شود.

7- تولید محتوا

بخش مهم دیگر در پشتیبانی سایت تولید محتوا همراه با سئو می‌باشد. تیم تخصصی تولید محتوا می‌تواند در هر موضوعی یک محتوای سئو شده و کاملاً یونیک و منحصر به فرد را به شما ارائه دهد. بنابراین نگران مقاله‌ها و محتواهای متنی، تصاویر و ویدیوها نباشید و مراحل کار را به ما بسپارید.

8- پاسخ سریع به سوالات، پیشنهادات از طریق نرم‌افزار گفتگوی آنلاین

کارفرمایان اگر سوالی، پیشنهادی یا گفتگویی داشتند می‌توانند از طریق نرم‌افزارهای گفتگو آنلاین مانند تلگرام و واتساپ با مجریان کار در تماس باشند.

سوالی که مطرح می کنید در سریع‌ترین زمان پاسخ داده خواهد شد. بنابراین شما یک پکیج پشتیبانی سایت حرفه‌ای را در روند کار خواهید داشت. این کار کیفیت خدمات را افزایش می‌دهد و قطعا از نتیجه نیز کمال رضایت را خواهید داشت.

هزینه پشتیبانی سایت

می توان گفت مهم‌ترین المان برای قرارداد هزینه پشتیبانی سایت است. بسیاری از افراد جهت مدیریت بودجه خود سعی می‌کنند یکسری تغییرات در پکیج پشتیبانی ایجاد کنند. به همین دلیل پلن‌ها و پکیج‌های متنوعی در نظر گرفته شده است تا بر اساس بودجه و نوع درخواست شما مراحل کار پیش برود.

در این شرکت برای کار پشتیبانی 4 پلن جداگانه وجود دارد که شما می‌توانید به مطالعه آن و مقایسه آنها بپردازید. هزینه پشتیبانی سایت برای هر پلن متفاوت است و این اطمینان را داشته باشید که پایین‌ترین هزینه در نظر گرفته شده است.

با کیفیت‌ترین خدمات پشتیبانی سایت در شرکت یاس وب

شرکت yasweb همواره در نظر دارد تا بهترین خدمات پشتیبانی را برای وب سایت‌های مشتریان ارائه دهد. تمام کارفرمایانی که تا به امروز با ما کار کرده‌اند یک تجربه همکاری ایده‌آلی را داشته اند. به این صورت که کاملاً کیفیت بالای کار را لمس کرده‌اند و توانستند با روحیه و انرژی بالا به کار و فعالیت خود ادامه دهند. در این شرکت با بهره‌بندی از تیم تخصصی پشتیبانی سایت مطابق با علم روز دنیا در زمینه فناوری اطلاعات سعی می کنیم حرفه‌ای‌ترین خدمات را ارائه دهیم.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments