بهترین ترفند iOS 11: زوم تک دست در برنامه Maps

زوم تک دست در برنامه Maps

به موجب آپدیت iOS 11 امکان زوم کردن در نقشه برنامه Maps آیفون و آیپد های اپل با استفاده از یک روش جدید تک دست فراهم شده است. در این مقاله قصد داریم به آموزش زوم تک دست در برنامه Maps با استفاده از روش جدیدی که در iOS 11 ارائه شده بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با زوم تک دست در برنامه Maps آیفون

حتما با روش های زوم کردن یا بزرگنمایی نقشه در برنامه Maps آیفون و آیپد های اپل آشنا هستید. در نسخه های قبلی سیستم عامل iOS می‌توانستید با قرار دادن دو انگشت خود بر روی نمایشگر و کشیدن آن ها به سمت یکدیگر یا دور کردن آن ها از یکدیگر دستور بزرگنمایی و (Zoom In) و کوچکنمایی (Zoom Out) را صادر کنید. همچنین دو بار ضربه زدن پیاپی بر روی نمایشگر دستگاه هم از دیگر روش های زوم تک دست در برنامه Maps بود.

اما در iOS 11 روش دیگری هم بدین منظور ارائه شده است که بسیار کاربردی‌‌تر از دو روش دیگر خواهد بود. حتما مطلع هستید که iOS 11 به تازگی منتشر شده و کاربران آیفون ها و آیپد های مجهز به سری پردازنده های 64 بیتی قادر به نصب آن خواهند بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انجام این کار از مقاله “آموزش نصب iOS 11 ؛ چگونه آپدیت رسمی iOS 11 را نصب کنیم؟” استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل 

اما روش جدیدی که در iOS 11 به منظور زوم تک دست در برنامه Maps ارائه شده است چیست؟ در ادامه این مقاله قصد داریم به آموزش این روش بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش ها و مراحل شرح داده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

تعمیرات اپل

روش جدید زوم تک دست در برنامه Maps در iOS 11

به منظور استفاده از روش جدید زوم تک دست در برنامه Maps در iOS 11 به شرح زیر عمل کنید:

  • برنامه Maps را اجرا کنید.
  • در حالی که گوشی را با یک دست گرفته‌اید، با انگشت خود دو بار پیاپی بر روی نمایشگر ضربه لمسی بزنید و انگشتتان را از روش صفحه نمایش برندارید.
  • حالا انگشت خود که بر روی نمایشگر قرار دارد را به سمت بالا یا پایین صفحه سر دهید. مشاهده خواهید کرد که دستور زوم این (بزرگنمایی) و زوم اوت (کوچکنمایی) صادر می‌شود.

زوم تک دست در برنامه Maps

بنابراین با روش جدید زوم تک دست در برنامه Maps که به موجب آپدیت iOS 11 در اختیارتان قرار داده می‌شود آشنا شدید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش روشی جدید به منظور زوم تک دست در برنامه Maps پرداختیم که به موجب نصب آپدیت iOS 11 در اختیارتان قرار می‌گیرد. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش ها و مراحل شرح داده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قاب و شاسی iPhone SE 2020

قطعات گوشی آیفون 11

قیمت گلس آیفون اس ای 2020

تعمیرات موبایل

منبع gadgethacks

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments