امکان دانلود آهنگ‌های اسپاتیفای روی اپل واچ مهیا شد

اسپاتیفای یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های پخش موسیقی در جهان بالاخره ویژگی که خیلی‌ها دنبال آن بودند را معرفی کرد؛ امکان دانلود آهنگ و لیست پخش روی اپل واچ و پخش مستقیم آن روی هدست. بیایید نگاه کوتاهی به این ویژگی جدید اسپاتیفای داشته باشیم.

تا قبل از معرفی این ویژگی، اپلیکیشن اسپاتیفای برای اپل واچ صرفا یک ریموت کنترل برای اپلیکیشن اصلی آن برای آیفون بود اما برورزسانی جدید شما می‌توانید تنها با اپل واچ موسیقی را به صورت آفلاین پخش کنید و از آن لذت ببرید؛ آن هم بدون نیاز به آیفون!

فرض کنید که در یک روز سرد برای دویدن بیرون رفته‌اید و درحال گوش دادن به موسیقی هستید. اگر هوس دانلود آهنگ جدید به سرتان بزند چه باید بکنید؟ تا قبل از این بروزرسانی شما مجبور بودید دستتان را در این هوای سرد از جیبتان دربیاورید و با زحمت فراوان اهنگ موردعلاقه خودتان را دانلود کنید.

اما حالا به راحتی می‌توانید از روی اپل واچ آهنگی که دوست دارید را انتخاب کنید و آن را دانلود کنید. شما این کار را بدون نیاز به گوشی خودتان نیز می‌توانید انجام دهید. یعنی بدون گوشی و فقط با اپلیکیشن اپل واچ اسپاتیفای موسیقی را دانلود کنید و مستقیما آن را برای هدفون خود ارسال کنید.

این ویژگی برای ساعت‌های هوشمندی که با سیستم‌عامل اندروید کار می‌کنند وجود داشت و تنها نسخه اپل واچ از امکان دانلود آفلاین محروم بود. این قابلیت هم اکنون برای اپلیکیشن اسپاتیفای اپل واچ قابل دسترس است؛ تنها کافیست اپلیکیشن اسپاتیفیای را بروزرسانی کنید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments