افزایش فروش به کمک تبلیغات با بانک شماره موبایل

افزایش فروش به کمک تبلیغات با بانک شماره موبایل

یکی از دوستان من در زمینه فروش لوازم پزشکی فعالیت دارد، مدتی قبل با هم صحبت می کردیم و برایم گفت که تجهیزات دندان پزشکی جدیدی خریداری کردم و می‌خواهم برای دندان پزشکان کل کشور اطلاع‌ رسانی و تبلیغات انجام دهم، ولی نمی‌دانم چطور مخاطب هدفم را انتخاب و فقط برای آنان تبلیغات انجام دهم.

من به او بازاریابی و تبلیغات از طریق بانک شماره موبایل را پیشنهاد دادم و روش‌های جذب مخاطب جدید و اطلاع‌ رسانی به مشتریان قدیمی را برایش توضیح دادم، دغدغه او داشتن شماره موبایل افراد بود.

انواع بانک شماره موبایل های مجموعه Mobile BNK را به او معرفی کردم تا بتواند از آن ها استفاده کند و بعد تصمیم گرفتم در این مورد مطلبی بنویسم، تا اگر شما هم برای کسب‌ و کار خود نیاز به آن دارید، با آن ها یشتر آشنا شوید و بتوانید با استفاده از این بانک های شماره موبایل، بازاریابی و تبلیغات خوب و مفیدی داشته باشید.

خرید بانک شماره موبایل یا ایجاد آن

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی روش‌ های بازاریابی هم دچار تغییر و تحول شده‌اند؛ دیگر ویزیتور ها به دم منازل مراجعه نمی‌کنند. دیگر دوران مکالمه رو در رو به پایان رسیده و اس ام اس مارکتینگ به یکی از پر بازده‌ ترین روش‌ های بازاریابی تبدیل شده است. اما راهکار چیست ؟

قبل از آن که در مورد خرید و استفاده یا ایجاد آن صحبت کنیم، اول بهتر است ببینیم بانک شماره موبایل دقیقا چیست و چه کاربردی دارد؟

همان‌ طور که احتمالا از اسمش تشخیص می‌دهید، بانک شماره موبایل، مجموعه‌ ای از شماره موبایل ها از مناطق و دسته بندی های مختلف است. هر یک از این بانک ها ممکن است براساس موضوع خاصی تهیه و دسته بندی شود تا مخاطب مورد نظر را مطابق با ضمینه کاری شما مورد هدف قرار دهد.

خرید بانک شماره موبایل یا ایجاد آن

اهمیت بانک شماره موبایل در اس ام اس مارکتینگ

با استفاده از پایگاه داده‌ های شماره تلفن همراه، می‌توانید محصولات یا خدمات خود را تبلیغ کنید و از مزایایی نظیر مخاطب هدف، شخصی‌سازی، هزینه‌ های پایین‌ تر و نتیجه سریع‌ تر، برخوردار شوید . در دنیای ارتباطات امروز ، تلفن همراه به یکی از شخصی‌ ترین و نزدیک‌ ترین همراهان هر شخص تبدیل شده. ظهور تلفن‌ های هوشمند شیوه‌ های بازاریابی را تغییر داده و فروش و تبلیغ محصولات با استفاده از موبایل را به یک تاکتیک مهم بازاریابی تبدیل کرده. از طرف دیگر مشغله زیاد زندگی، وقت را برای مکالمات تلفنی تنگ می‌کند. اینجاست که اس ام اس مارکتینگ با سایر روش‌های بازاریابی وارد رقابت می‌شود. پیام‌ های کوتاه، اگر درست تنظیم شوند، مختصر و مفید هستند، حق مطلب را ادا می‌کنند و مشتری بالقوه شما را به مشتری بالفعل تبدیل می‌کند. استفاده از بانک شماره موبایل برای دسترسی به مخاطبان هدف در هر کسب و کاری بهترین روش برای داشتن تبلیغات موثر است.

معرفی چند مورد از کاربردی ترین بانک های شماره موبایل :

 

بانک شماره موبایل استان‌ های کشور

گاهی اوقات برخی از کسب‌ و کار ها نیاز دارند تا به مردم ساکن در استانی خاص پیام ارسال کنند. وبسایت Mobile BNK کامل ترین و بروز ترین بانک های اطلاعاتی کشور را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد تا بتوانند خیلی راحت برای یک یا چند استان مختلف تبلیغات و بازاریابی انجام دهند. علاوه بر اینکه به شماره موبایل مردم هر استان به صورت جداگانه دسترسی دارید، شماره موبایل مردم هر شهر نیز به صورت تفکیک شده موجود هست.

بانک شماره موبایل استان‌ های کشور

بانک شماره موبایل اصناف و مشاغل کل کشور

امکان دیگری که در سایت Mobile BNK هست، شماره موبایل های اصناف و مشاغل کل کشور است. بانک مشاغل و اصناف مخاطب هدف را کوچکتر می‌کند و می‌توانید هدفمندتر تبلیغات خود را انجام دهید. به عنوان مثال شخصی کارگاه تولیدی ساز دارد و می‌خواهد به مخاطبان هدف خود اطلاع دهد، که ساز سه‌ تار تولید کرده و می‌فروشد. باید سازنده ساز مخاطب هدف خود را پیدا و به آنان پیام تبلیغاتی خود را ارسال کند. مخاطب به صورت هدفمند انتخاب شده، پس احتمال فروش ساز بالا می‌رود.

بانک شماره موبایل اصناف و مشاغل به صورت دسته‌ بندی برای همه شهر های سراسر کشور نیز به صورت جداگانه موجود هست که می‌توانید استفاده کنید.

بانک شماره‌ موبایل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل

همانطور که می‌دانید، بیشتر مردم از اپراتور های همراه اول و ایرانسل استفاده می‌کنند . تیم Mobile BNK نیز برای راحتی شما عزیزان شماره موبایل‌ ها را به تفکیک اپراتور جدا کرده و در اختیار کاربران قرار داده است. اگر مخاطب هدف شما جزو هر کدام از این دسته ها هستند، می‌توانید به صورت تفکیک شده هر اپراتوری را که خواستید انتخاب کنید و بانک شماره موبایل همان اپراتور را از این سایت دریافت کنید.

درباره بانک های شماره موبایل سایت Mobile BNK بیشتر بدانیم!

انواع بانک های اطلاعاتی، در دسته بندی های خاص، هدفمند و تفکیک شده در این سایت موجود است. یعنی هر کدام از دسته های بانک های اطلاعاتی مربوط به یک یا چند واحد صنفی مشاغل و جامعه هدف خاصی است و شما کاملترین بانک شماره موبایل موجود در آن زمینه را میتوانید از طریق این سایت تهیه نمایید. این بانک ها به صورت بروز و آپدیت شده و با دقت بیشتر از 95% جمع آوری شده اند که کاملا فعال هستند.

بانک های موجود در سایت Mobile BNK کمترین و معقول ترین مبلغ در نظر گرفته شده است که با یک الی دو بار تبلیغات و فروش، هزینه آن برخواهد گشت و شما یک بانک شماره موبایل رایگان  نیز خواهید داشت که عمدتا جزو بانک های خاص میباشند چرا که این سایت گرد آورنده و مرجع اصلی بانک های شماره موبایل می باشد.

از این لیست بانک های شماره موبایل، می توانید برای تبلیغات پیامکی، تبلیغات و بازاریابی تلفنی، تبلیغات در شبکه‌ های مجازی مثل اینستاگرام و تلگرام و واتساپ، تبلیغات انبوه در واتساپ، راه اندازی سامانه پنل پیامکی، کمپین فروش، راه اندازی بانک اطلاعاتی کسب و کارتان و … استفاده نمایید.

در تمامی بانک های موجود در این سایت هیچ شماره موبایل تکراری وجود ندارد، شماره اشتباه از لحاظ ساختاری نیز وجود ندارد و فرمت بانک های شماره موبایل اکثرا به صورت xlsx , txt , csv است و با خرید آنها دسترسی به لینک دانلود مستقیم و دائمی فایل میسر می‌باشد.

کمک گرفتن از این روش درتبلیغات تماماً جامعه هدف خاص و مورد نظر کسب و کار شما تحت تاثیر قرار می‌دهد. یکی از تفاوت های بازاریابی و تبلیغات از طریق بانک های شماره موبایل با سایر روش های تبلیغاتی و بازاریابی این است که مخاطب حس می کند که پیام تبلیغاتی شما فقط برای او ارسال شده است و حس منحصر به فرد بودن می گیرد.

داشتن لیست جامع شماره تلفن همراه مخاطبان مختلف و ارسال پیام به صورت هدفمند به مشتریان برای کسب‌ و کار ها بسیار کاربردی است. کسب کار ها، با خرید و تهیه فایل های گوناگون به صورت طبقه‌ بندی و تفکیک شده می توانند به جامعه هدف خود دسترسی داشته و می‌توانند خیلی راحت به روش‌ های مختلف برای مشتریان پیامک اطلاع‌ رسانی، تخفیف، افتتاح شعبه  و … بفرستند.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments