صفر تا صد کسب درآمد میلیونی از روبیکا رایگان!

صفر تا صد کسب درآمد میلیونی از روبیکا رایگان!

همه ما حداقل یک بار اسم روبیکا به گوشمان خورده است؛ می‌دانیم یک اپلیکیشن جدید است که تازه در ایران راه‌اندازی شده و از این همه سر و صدا به نظر می‌آید به موفقیت‌‎های زیادی رسیده است. روبیکا امکانات متنوعی دارد؛  اما تا حالا به کسب درآمد از روبیکا فکر کرده‌اید؟ چگونه در روبیکا کسب درامد کنیم؟

جالب است بدانید کسب درآمد از روبیکا با سرمایه کم امکان‌پذیر است؛ می‌توان گفت برای داشتن شغل دوم و یک منبع درآمد جانبی ایده مناسبی به شمار می‌آید. با این مقاله همراه باشید تا چگونگی کسب درآمد از روبیکا را برایتان توضیح دهیم.

صفر تا صد کسب درآمد میلیونی از روبیکا رایگان!

اپلیکیشن روبیکا چیست؟

روبیکا یک نرم‌افزار پیشرفته و همه‌کاره موبایلی است که توسط یک تیم استارتاپی حرفه‌ای و متخصص پشتیبانی می‌شود. این اپلیکیشن از قابلیت‌هایی مثل پخش زنده برنامه‌های تلویزیونی، فیلم‌های آموزشی، سریال و فیلم‌های سینمایی، برقراری تماس صوتی، سرویس پرداخت مثل خرید شارژ، مدیریت حساب شخصی، ایجاد کیف پول، پرداخت قبوض، پرداخت دنگی، خرید آنلاین کتاب، مشارکت در فعالیت‌های نیکوکارانه برخوردار است. همچنین در این اپ می‌توانید محتواهای صوتی و تصویری تولید کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید چرا که برنامه‌هایی دقیقاً مشابه اینستاگرام، تلگرام و واتساپ را دربرگرفته است.

روبیکا تلاش می‌کند تا فضایی ایمن را برای انتشار ساده، سریع و اقتصادی محتوای کاربران فراهم کند؛ همین مسئله باعث شده تا امروز چالشی به عنوان چگونگی کسب درآمد از روبیکا پدید آید!

ویژگی‌های اپلیکیشن روبیکا

کسب درآمد از سیستم های داخلی به دلیل عدم وجود محدودیت های دسترسی (مثل فیلترینگ یا کاهش پهنای باند) از جمله روش های امن، کم دردسر و رایگان در سطح اینترنت است. به همین دلیل است که در بین مردم از روش هایی مثل کسب درآمد از آپارات یا کسب درآمد در روبیکا استقبال خوبی می شود.

استفاده از روبیکا کاملا رایگان است و لازم نیست برای «کسب درآمد از روبیکا» هزینه ای پرداخت کنید. تمامی سرویس های روبیکا بدون پرداخت پول در اختیار کاربران این اپلیکیشن قرار می گیرند و این یکی از اصلی ترین دلایلی است که آموزش کسب درآمد از روبیکا را در میان مردم محبوب کرده است.

خب بهتر است قبل از توضیح کسب درآمد از روبیکا به ویژگی‌های مثبت و منفی این اپلیکیشن بپردازیم؛ روبیکا هم نقاط قوت و هم نقاط ضعف دارد که عبارت‌اند از:

نقاط قوت اپلیکیشن روبیکا

  • روبیکا علاوه بر ارائه خدمات گسترده و شگفت‌انگیز، سطح امنیت بالایی دارد؛ با خیال راحت می‌توانید در قسمت پرداخت اطلاعات کارت مثل رمز CCV2 را وارد برنامه کنید.
  • با روبیکا می‌توانید هیجان و لذت بقیه شبکه‌های اجتماعی را در این اپلیکیشن تجربه کنید.
  • امکان خرید خدمات
  • اپراتورهای ایرانسل و همراه اول از امتیاز ویژه برخوردارند؛ به این صورت که می‌توانند بدون مصرف اینترنت از خدمات روبیکا بهره‌مند شوند.
  • بقیه اپراتورها می‌توانند با مصرف کم اینترنت از امکاناتی مثل خرید شارژ استفاده کنند.

نقاط ضعف اپلیکیشن روبیکا

  • نوارهای تبلیغاتی موجود در روبیکا ممکن است بعضی افراد را آزرده کند.
  • موقع تماشای فیلم و سریال باید مبلغی نقد پرداخت کنید.
  • بعضی از کاربران ممکن است از سایز کوچک فونت نوشته‌ها ناراضی باشند.
  • روبیکا قابلیت نایت‌مود ندارد؛ نایت‌مود یا حالت شب به شما کمک می‌کند تا در نور کم بتوانید تصاویر را با کیفیت بهتر پست کنید و البته کمک می‌کند تا شب راحت‌تر خوابتان ببرد. ولی روبیکا فاقد آن است و ممکن است در خواب شما اختلال ایجاد کند!

چگونگی کسب درآمد از روبیکا و بقیه اپلیکیشن‌های روز و معتبر دنیا تمام در وب‌سایت دایان‌افیلیت در قالب مقالات مبتدی و حرفه‌ای توضیح داده شده است؛ پس اگر دنبال کسب درآمد اینترنتی هستید یا دوست دارید یک شغل دوم در کنار منبع درآمد خود داشته باشید دایان‌افیلیت را فراموش نکنید.

صفر تا صد کسب درآمد از روبیکا

خب بهتر است به اصل مطلب یعنی کسب درآمد از روبیکا با سرمایه کم بپردازیم. اول باید بگوییم به دو روش می‌توانید در روبیکا درآمد کسب کنید یعنی مستقیم و غیرمستقیم که در ادامه کامل برایتان توضیح خواهیم داد. به‌طور کلی شما در روبیکا با دو فضا سروکار دارید؛ می‌توانید بخش روبینو را انتخاب کنید و با ایجاد پیج استاندارد در آن مشابه اینستاگرام پست و مطلب منتشر سازید. می‌توانید بخش پیام‌رسان را انتخاب کنید و با ساخت کانال به کسب درآمد مشابه تلگرام مشغول شوید.

هرچقدر محتواهای شما توسط کاربران بیشتر مشاهده و دانلود شود درآمد بیشتری کسب می‌کنید؛ این را هم بگوییم آنچه باعث می‌شود محتوای شما بیشتر لایک بخورد جذابیت بصری آن است. در web.rubika.ir باید برای تولید محتوای زیبا که باعث تشویق کاربران برای بازدید و دانلود شود وقت بگذارید و اصول عرفی و اخلاقی را رعایت کنید!

روبینو

روبینو

روبینو همانطور که گفتیم مشابه اینستاگرام است و به شکل پیش‌فرض برای همه کاربران تازه‌وارد به روبیکا فعال می‌شود. آنچه روی میزان سود شما در روبینو تأثیر می‌گذارد تعداد مخاطبان پیجتان است؛ سعی کنید با تولید محتوای باکیفیت و منحصر چه ویدیو باشد چه عکس تعداد افراد بیشتری را جذب کنید زیرا در حال رنج مبلغ ثابتی برای کسب درآمد از روبینو در نظر گرفته نشده است.

از روبیکا در قسمت پیام‌رسان هم میتوان به درآمد رسید!

از روبیکا در قسمت پیام‌رسان هم میتوان به درآمد رسید!

چگونگی کسب درآمد از روبیکا در فضای پیام‌رسان کمی با روبینو متفاوت است. پیام‌رسان فضایی مشابه تلگرام و واتساپ دارد؛ درواقع برای کسب و کار باید یک گروه راه‌اندازی کنید و به بارگذاری متن، فیلم یا عکس مشغول شوید. در پیام‌رسان سقف درآمد برعکس روبینو که با تعداد اعضا سروکار دارد به حجم دانلود وابسته است؛ ولی هرچقدر تعداد اعضای گروه بیشتر باشد حجم دانلود هم بالاتر است و میزان درآمد شما بیشتر خواهد شد.

یادتان باشد اگر دنبال «کسب درآمد رؤیایی از روبیکا» هستید جدا از تولید محتوای بصری و فوق‌العاده باید روی حجم تمرکز کنید. ببینید با اشتراک‌گذاری تصاویر ساده و ویدیوهای کم‌حجم به درآمد آنچنانی نمی‌رسید؛ سعی کنید ویدیوهای بزرگ و کارآمد را منتشر کنید در عین حال کیفیت بالای آن‌ها هم یادتان نرود!

سیستم پرداخت و کسب درآمد از روبیکا

یکی از بهترین آپشن‌های روبیکا این است که برای کاربران یک کیف پول دیجیتال طراحی کرده است؛ بر اساس میزان دانلود محتوا در کانال‌ پیام‌رسان و تعداد اعضا در پیج روبینو مبلغ به کیف پول شما واریز می‌شود. در روبینو میزان درآمد به حساب صاحب صفحه ولی در پیام‌رسان به آپلودکننده محتوا واریز خواهد شد؛ بنابراین حواستان باشد در کانال پیام‌رسان باید خودتان ادمین آپلودکننده محتوا باشید!

خبر خوب دیگر درباره «چگونگی کسب درآمد از روبیکا» این است که اگر محتوای شما توسط شخص دیگری فوروارد شود و در سایر کانال‌ها انتشار یابد هم باز شما به عنوان فرد اصلی تولیدکننده محتوا درآمد کسب می‌کنید!

چه زمانی می‌توانم درآمد خود را از حسابم در روبیکا برداشت کنم؟

ابتدا باید درخواست انتقال وجه دهید؛ سپس محتوای شما به‌وسیله ادمین بازرسی خواهد شد درنهایت به سود خود می‌رسید. برای برداشت وجه باید حداقل میزان درآمد شما 10000 تومان باشد؛ همچنین در تنظیمات روبیکا و در منوی اصلی می‌توانید میزان درآمد خود را مشاهده کنید.

*نکته: فعلاً مدتی است که به دلایل نامعلوم سیستم کسب درآمد از روبیکا متوقف شده است. برای کسب درآمد خارق‌العاده باید تا می‌توانید فیلم‌های سنگین و پرحجم منتشر کنید حالا در هر زمینه‌ای که فعالیت دارید اعم از طنز، دانستنی و خبری، ورزشی و…؛ وگرنه با انتشار محتوای متنی و یا عکس و فیلم‌های ساده سودی نخواهید داشت!

منبع:آموزش کسب درامد

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (6)

guest
6 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
بی نام
بی نام
4 ماه گذشته

اگر در کانال خود فقط نظرسنجی بزاری پول درمیاری؟؟

mr.danny
mr.danny
2 سال گذشته

خیلی از مطالب غلطن و مربوط به گذشته
من جمله چیز هایی که میتونم اشاره کنم:
۱- اپدیت روبیکا از خیلی وقت پیش دارک مود و تم های مختلفی رو در بر گرفته
۲- حداقل برداشت داشبورد کسب درامد فعلی ۲۰ هزار تومان هستش
۳- محتوا در سیستم کسب درامد فعلی همواره برسی میشن و اینطور نیست که اول درخواست بدی بعد بشینن برسی کنن
۴-درامد پیامرسان هم به حساب مالک کانال اوکی میشه و نه اپلود کننده محتوا
۵-درامد بر حسب کاربر فعال وجود داره و الزامی نیست حتما ترافیک دانلود داشته باشی
و…

امین
امین
1 سال گذشته
پاسخ به  mr.danny

رفیق الان من پیج دارم نه احراز هویت داره نه اینکه قسمت کسب درآمد همش صفره و محاسبه نمیشه داستان چیه؟ کلاهبرداریه؟

𝔽𝔸ℂ𝔼 𝕆𝔽𝔽
𝔽𝔸ℂ𝔼 𝕆𝔽𝔽
1 سال گذشته
پاسخ به  امین

بعد چند یک یا دو هفته شروع به محاسبه میشه

تقی
تقی
1 سال گذشته
پاسخ به  mr.danny

درآمد روبیکا واقعی است یا الکی

ف ج
ف ج
1 سال گذشته
پاسخ به  mr.danny

واقعا پول واریز میشه و قابل برداشت هست؟