پرداخت درون برنامه ای با مستر کارت مجازی

پرداخت درون برنامه ای با مستر کارت مجازی

با پیشرفت تکنولوژی، به خصوص افزایش میزان استفاده مردم از گوشی‌های هوشمند، شاهد آن هستیم که میزان استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل نیز روز به روز بیشتر شده است. امروزه اپلیکیشن‌های موبایلی به شکلی هستند که در حوزه‌های مختلفی مانند سرگرمی، آموزش، خرید، خدمات و… فعالیت می‌کنند. در گذشته افراد یک بار برای خرید یک برنامه اقدام می‌کردند و از آن پس به صورت کامل به تمامی امکانات آن دسترسی داشتند اما حالا شاهد مدل‌های دیگری مثل خرید درون برنامه ای هستیم و بسیاری از این اپلیکیشن‌ها برای ارائه خدمات خود از پرداخت درون برنامه ای استفاده می‌کنند. شما می‌توانید با استفاده از کارت‌های اعتباری مثل مستر کارت مجازی از وب سایت تهرانیکس، به راحتی اقدام به پرداخت درون برنامه ای در اپلیکیشن‌های مورد نظر خود کنید. در این مطلب قصد داریم تا در مورد این مسئله صحبت کرده و بیان کنیم که چگونه می‌توانید با خرید مسترکارت، محدودیت‌های موجود برای پرداخت درون برنامه ای را از بین ببرید.

پرداخت درون برنامه ای با مستر کارت مجازی

پرداخت درون برنامه ای چیست؟

اگر نمی‌دانید که سیستم پرداخت درون برنامه ای چیست باید گفت که این سیستم که به انگلیسی به آن In-app Payment می‌گویند، یک روش پرداخت الکترونیکی است که به کاربران این امکان را می‌دهد اقدام به خرید محصولات یا خدمات مورد نظر خود در اپلیکیشن‌های مختلف کنند.

پرداخت درون برنامه ای در انواع مختلفی از اپلیکیشن‌ها استفاده می‌شود و شما می‌توانید این پرداخت‌ها را در بازی‌ها، برنامه‌های آموزشی، برنامه‌های خرید، برنامه‌های حوزه سرگرمی و… مشاهده کنید. در بازی‌ها، پرداخت درون برنامه ای اغلب برای خرید آیتم‌های بازی مانند سکه، الماس، اسکین‌های مختلف و… استفاده می‌شود. در برنامه‌های آموزشی، شما با پرداخت درون برنامه ای می‌توانید به محتواهای مختلفی مانند دوره‌های آموزشی، آزمون‌ها و… دسترسی پیدا کنید. اپلیکیشن‌های ایرانی به دلیل اتصال به شبکه‌های پرداخت داخل کشور به شما اجازه می‌دهند تا بتوانید با استفاده از کارت‌های بانکی داخل کشور از آن‌ها خرید کنید.

از طرف دیگر اما با توجه به تحریم‌های بین المللی علیه مردم ایران، اپلیکیشن‌های خارجی امکان پرداخت درون برنامه ای را با کارت‌های بانکی ایرانی ارائه نمی‌دهند. در این شرایط، اگر کاربران ایرانی قصد دارند تا اقدام به پرداخت درون برنامه ای در این اپلیکیشن‌ها کنند، نیاز است تا از روش‌های دیگری استفاده کنند.

بسیاری از افراد برای پرداخت درون برنامه ای اقدام به خرید گیفت کارت می‌کنند. گیفت کارت‌ها نوعی کارت هدیه هستند که به صورت اختصاصی برای سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف ایجاد شده اند و با خرید آن‌ها می‌توانید این گیفت کارت‌ها ردیم کرده و از اعتبار موجود در آن‌ها استفاده کنید. استفاده از گیفت کارت برای خرید درون برنامه ای چند چالش اساسی دارد. اولاً هر گیفت کارت به صورت اختصاصی مربوط به یک سرویس و اپلیکیشن است و اگر از خدمات چندین اپلیکیشن استفاده می‌کنید، نیاز است تا به صورت جداگانه گیفت کارت‌های هر کدام را خریداری کنید. از طرف دیگر تمامی اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌ها گیفت کارت ندارند. در چنین شرایطی اگر به دنبال یک روش عالی هستید تا این مشکلات را از بین ببرید، پیشنهاد ما خرید مستر کارت مجازی است. شما می‌توانید با خرید این کارت‌های اعتباری بین المللی از وب سایت تهرانیکس به راحتی خریدهای خود را انجام دهید.

روش استفاده از مستر کارت مجازی برای پرداخت درون برنامه ای

در صورتی که قصد دارید تا با یک بار پرداخت هزینه، به یک کارت اعتباری دسترسی پیدا کنید که امکان پرداخت درون برنامه ای را در تمامی اپلیکیشن‌ها به شما ارائه دهد، می‌توانید با استفاده از مستر کارت مجازی به این هدف برسید.

مستر کارت مجازی یک کارت اعتباری پیش پرداخت است که به صورت آنلاین صادر می‌شود. این کارت‌ها دارای شماره کارت، تاریخ انقضاء و CVV2 هستند و می‌توانید از این اطلاعات برای پرداخت در درگاه‌های اینترنتی استفاده کرد.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که کارت‌های اعتباری مستر کارت به دو صورت فیزیکی و مجازی صادر می‌شوند. کارت‌های فیزیکی شبیه به کارت‌های اعتباری معمولی هستند و می‌توانید از آن‌ها برای خرید از فروشگاه‌های فیزیکی و اینترنتی استفاده کنید. این در حالی است که اگر تنها قصد دارید تا برای پرداخت درون برنامه ای کارت اعتباری بخرید، پیشنهاد ما این است که به سراغ کارت‌های مجازی مستر کارت بیایید که فقط برای پرداخت در درگاه‌های اینترنتی کاربرد دارند.

موضوعی که باید به آن توجه داشته باشید این است که استفاده از مستر کارت مجازی برای پرداخت درون برنامه ای راحت بوده و چالش خاصی ندارد. به منظور استفاده از مستر کارت مجازی نیاز است تا پس از خرید این کارت‌ها از مجموعه‌های معتبری مثل تهرانیکس، وارد اپلیکیشنی شوید که قصد خرید درون برنامه ای از آن را دارید. پس از مشخص کردن خرید خود، در زمان پرداخت باید از بین روش‌های پرداخت، مستر کارت را انتخاب کنید. سپس نیاز است تا اطلاعات کارت خود از جمله شماره کارت، تاریخ انقضاء و CVV2 را وارد کنید و فرآیند پرداخت را تکمیل کنید. در صورت صحیح بودن اطلاعات کارت، پرداخت شما با موفقیت انجام می‌شود.

مزایا و معایب استفاده از مستر کارت مجازی برای پرداخت درون برنامه ای

خرید مسترکارت هدیه دلاری برای انجام فرآیند پرداخت درون برنامه ای مزایا و معایب مختلفی دارد. از مهم‌ترین مزایا این روش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دور زدن تحریم‌ها
  • روشی آسان و سریع برای انجام پرداخت‌های درون برنامه ای
  • امکان استفاده از آن در تمامی اپلیکیشن‌های محبوب خارجی
  • امنیت بالا

علاوه بر این، استفاده از این کارت‌ها معایب خاصی نیز دارد که به منظور بررسی این معایب نیاز است به موارد زیر اشاره کرد:

  • موجودی محدود و غیر قابل شارژ
  • تاریخ انقضای بین 6 تا 12 ماهه که نسبت به کارت‌های فیزیکی کمتر است

توجه به این نکات باعث می‌شود تا بتوانید با آگاهی کامل برای خرید این کارت‌ها اقدام کنید.

بهترین روش خرید Master Card در ایران

به دلیل آن که امکان خرید مستر کارت برای ایرانیان به صورت مستقیم نیز وجود ندارد و در این زمینه نیز تحریم هستیم، نیاز است تا برای خرید Master Card مجازی از سایت‌های واسط معتبر فعال در این حوزه کمک بگیرید. این سایت‌ها، مستر کارت‌های مجازی را با مبالغ مختلف به فروش می‌رسانند و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، به صورت ریالی از این وب سایت‌ها اقدام به خرید مستر کارت مجازی کنید. یکی از برترین مجموعه‌های فعال در این حوزه وب سایت تهرانیکس است. این وب سایت امکان خرید مسترکارت هدیه دلاری را فراهم کرده تا شما بتوانید با استفاده از این کارت‌های اعتباری، خریدهای درون برنامه ای را در اپلیکیشن‌های خارجی مورد نظر خود انجام دهید.

حرف آخر

در این مطلب شما را با سیستم پرداخت درون برنامه ای و اهمیت آن آشنا کردیم. همچنین در مورد چالش‌های پیش روی کاربران ایرانی برای استفاده از این سیستم صحبت کردیم. همان طوری که بیان شد، مستر کارت مجازی یک راه حل مناسب برای پرداخت درون برنامه ای در کشور ایران است. این روش پرداخت، روشی آسان، سریع و امن است که به کاربران ایرانی امکان می‌دهد تا از اپلیکیشن‌های محبوب خارجی استفاده کنند. در انتها نیز لازم به ذکر است که شما می‌توانید با کمترین قیمت و به صورت ریالی، انواع مستر کارت را از طریق وب سایت تهرانیکس خریداری کنید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments