کدام هتل های کیش استخر دارند؟

سفر به جزیره زیبای کیش همواره جذابیت‌های خاص خود را داشته است؛ برای مثال، هتل­ها و اقامتگاه­های گوناگونی در این جزیره وجود دارد که به امکانات فوق­العاده­ای مجهز هستند. یکی از این امکانات جذاب، وجود استخر و جکوزی در هتل­های کیش است که گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است. با رزرو هتل ویدا کیش خیلی راحت می­توانید از تفریحات آبی هتل بهره­مند شوید. این مجموعه­های آبی، شما را سر ذوق می­آورد و شادی و هیجان زایدالوصفی را به شما هدیه می­دهد.

با توجه به تنوع گسترده هتل­ های استخردار کیش، در مقاله پیش­رو، لیستی از این هتل­ها را برای شما انتخاب کرده­ایم که در ادامه به معرفی هر کدام از آن­ها خواهیم پرداخت.

هتل های استخردار کیش چه امکاناتی دارند؟

بیشتر هتل­هایی که در کیش وجود دارند، دارای امکانات رفاهی، تفریحی و ورزشی هستند. استخرهای بزرگ، استخرهای کودکانه با عمق کم، پارک آبی و باشگاه کودک از جمله امکانات تفریحی هتل­های کیش هستند. در این هتل­ها همچنین خدمات نگه­داری از کودکان نیز ارائه می­شود. این خدمات شامل خدمات مراقبت از کودکان در طول روز، بازی­های آموزشی و سرگرم­کننده و خدمات نظافتی و تغذیه­ای می­شود.

از جمله امکانات ورزشی هتل­ های استخردار کیش می­توان به باشگاه ورزشی، فضای باز با تجهیزات کامل و زمین تنیس اشاره کرد. وجود مناظر زیبا، تورهای گردشگری و بازی­های خانوادگی از دیگر امکانات این هتل­ها شمرده می­شود.

هتل داریوش کیش

هتل های استخردار کیش چه امکاناتی دارند؟

هتل داریوش، یکی از هتل­های 5 ستاره کیش است که در سال 1382 فعالیت خود را شروع کرد. این هتل 3 طبقه که با الهام از سبک ایرانی ساخته شده، امکانات بی­نظیری به گردشگران ارائه می­کند. هتل، دو استخر روباز برای خانم­ها و آقایان دارد که می­توانند ساعاتی زیر آفتاب ویتامین دی بگیرند. استخر آقایان با منظره­ای رو به دریا، چشم­انداز زیبایی را ایجاد کرده است  که بسیار جذاب و تماشایی است.

لازم است بدانید که خدمات استخر و جکوزی برای هتل­های 5 ستاره کیش رایگان است. هتل داریوش نیز به عنوان یکی از لوکس­ترین هتل های استخردار کیش از این قاعد مستثنی نیست. باشگاه بیلیارد، زمین تنیس، غواصی و ماساژ تایلندی از دیگر امکانات هتل داریوش است.

هتل ترنج کیش

یکی از متفاوت­ترین هتل های استخردار کیش، هتل ترنج است که بر روی آب­های خلیج فارس ساخته شده است. این هتل طراحی جالب توجهی دارد که نگاه هر گردشگری را مجذوب خود کرده است. از ویژگی­های جذاب هتل ترنج، شیشه­ای بودن کف اتاق­ها است که نمایی دل­انگیز از موجودات دریایی را در برایر چشمانتان قرار خواهد داد. هتل ترنج، دو استخر بزرگ دارد که به سیستم تصفیه آب مجهز است و به شما این امکان را می­دهد تا در آب تمیز و صافی شنا کنید. سیستم گرمایش، سیستم تهویه مطبوع و سیستم روشنایی در شب از دیگر امکانات این استخرها هستند. با استفاده از این امکانات می­توانید در هر ساعت از شبانه­روز به تفریح در استخرها بپردازید.

در اطراف استخرها نیز صندلی­های آفتاب­خوری و چترهای سایه­بان وجود دارد که برای راحتی و آرامش شما در نظر گرفته شده است. فضاهای سبز، پارکینگ­ اختصاصی، سالن بیلیارد، آتلیه، کافی­شاپ و رستوران­های مجلل، سایر امکانات این هتل هستند.

هتل مارینا پارک کیش

یکی از هتل­های 5 ستاره و مجلل کیش، هتل مارینا پارک است که 8 طبقه دارد و به بسیاری از امکانات لوکس مجهز است. این هتل نوساز جزء هتل های استخردار کیش محسوب می­شود که ساختمان­ها، اتاق­ها و فضاهای سبز بزرگی دارد. هتل مارینا پارک؛ همچنین ساحل اختصاصی به مساحت  750 متر دارد که در آن می­توانید از انواع ورزش­ها آبی مانند جت اسکی، غواصی و مارینای اختصاصی بهره ببرید.

جدا از این امکانات، می­توانید در محوطه هتل مارینا دوچرخه­سواری کنید و یا دقایقی با دوستانتان در این محوطه قدم بزنید. اما آنچه بیش از همه گردشگران را مجذوب این هتل کرده، وجود استخرهای مجهز و تفریحات آبی مانند سونا و جکوزی است. می­توانید در آرامش سونا غرق شوید و یا در جکوزی لم دهید. تجربه چنین لحظات هیچ­گاه از یاد شما نخواهد رفت.

هتل کوروش کیش

هتل کوروش کیش

در سال 1397 یکی دیگر از هتل های استخردار کیش افتتاح شد که امکانات خوبی در اختیار میهمانانش قرار می­دهد. حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی، کمد لباس، تهویه مطبوع و تلویزیون از جمله این امکانات هستند. در کنار امکانات عمومی، هتل کوروش استخرهایی سرپوشیده همراه با سونا و جکوزی دارد که لحظات شاد و مفرحی را برای شما به ارمغان می­آورد. وجود این استخرها باعث می­شود تا بدون دغدغه و بدون نیاز به خروج از هتل، از آب گرم و آرامبخش لذت ببرید.

یکی از نکات جالب هتل کوروش، بهره­مندی از انرژی خورشیدی است. این هتل با نصب پنل­های خورشیدی بر روی سقف­ها، میزان مصرف انرژی را به حداقل می­رساند. بدین طریق به میزان قابل توجهی در مصرف انرژی صرفه­جویی می­شود. با رزرو هتل کوروش کیش، تجربه لوکس و بی­نظیری از سفر به کیش خواهید داشت.

هتل پارمیس کیش

یکی دیگر از مجهزترین هتل های استخردار کیش، هتل پارمیس است که موقعیت مکانی مطلوبی به بازارها و مراکز خرید اطراف کیش دارد؛ بدین ترتیب مسافران می­توانند بعد از بازارگردی در کیش به استخر هتل رفته و لحظاتی را به استراحت و تفریح بگذرانند. این استخرها شامل استخر داخلی با امکانات سونا و جکوزی، استخر شنای بدون حرکت آب، استخر کودکان و استخر روباز می­شوند. استخرهای هتل پارمیس در ابعاد مختلف و شیب­دار ساخته شده­اند که با منظره­ای از دریا و ساحل اوقات خوشی را برای شما فراهم می­آورند.

رستوران، کافی­شاپ، باشگاه ورزشی، خدمات ترانسفر فرودگاهی، خدمات اتاق و خدمات رزرو تور از دیگر امکانات هتل پارمیس کیش هستند.

هتل شایگان کیش

یکی از هتل­های 3 طبقه کیش که دسترسی مناسبی به ساحل، جاهای دیدنی و مراکز خرید دارد، هتل شایگان است که در سال 1382 در بلوار رودکی ساخته شد. این هتل 5 ستاره از معتبرترین هتل های استخردار کیش محسوب می­شود که دارای امکانات مختلفی از جمله سونای خشک و بخار، استخر، حمام سنتی و حمام اسپا است. به دلیل فاصله کمی که هتل شایگان تا ساحل دارد، می­توانید خیلی راحت به دریا بروید و از تماشای خلیج نیلگون لذت ببرید.

سالن­های همایش و برگزاری جلسات، سالن بدنسازی، کافی­شاپ، رستوران با فضاهای شیک و منحصربه­فرد و پرسنل مجرب و کارآزموده همگی از امکانات این هتل 5 ستاره هستند.

هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش

یکی دیگر از بهترین هتل های استخردار کیش، هتل میراژ است که در سال 1397 در 8 طبقه بنا شد. نزدیکی به ساحل دریا، مراکز خرید و از همه مهم­تر تفریحات ساحلی از ویژگی­های ممتاز این هتل به شمار می­آید. با اقامت در این هتل از تفریحاتی همچون جت­اسکی، غواصی و قایق­سواری بهره­مند می­شوید.

سونا و استخر نیز از دیگر امکاناتی هستند که در این هتل در دسترس شما قرار دارند. سونای هتل باعث بازشدن منافذ پوستی و دفع سموم از بدن شما می­شود. با استفاده از جکوزی نیز می­توانید خستگی روزانه را از تنتان بزدایید و آرامش را به عضلات خود برگردانید. در استخر هتل میراژ بهترین لحظات را تجربه خواهید کرد.

هتل میراژ امکانات دیگری دارد که شامل سیستم تهویه‌مطبوع، تختخوابهای راحت، تلویزیون مسطح، مبل و مینی‌بار می­شود.

جمع­بندی

دارابودن استخر در هتل می­تواند یکی از امتیازات هر هتل باشد. این هتل­ها ممکن است در فصول پربازدید کمی شلوغ باشند؛ بنابراین بهتر است برای رزرو آن­ها به موقع اقدام کرد. یکی از مواردی که هنگام رزرو این­ هتل­ها باید به آن توجه کرد، بررسی امکانات و خدمات هتل، کیفیت آب استخر و قیمت هتل است.

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments