چگونه داخل تلگرام استوری بگذاریم؟

چگونه داخل تلگرام استوری بگذاریم؟

چند سالی است که به لطف اضافه شدن آیتم استوری به اینستاگرام، واژه استوری به یکی از کلمات رایج مورد استفاده در جوامع مختلف تبدیل شده است که به معنای انتشار تصاویر و ویدئوهای کوتاه مدت از اتفاقات روزمره افراد در شبکه‌های اجتماعی است. با توجه به میزان محبوبیت استفاده از آیتم استوری از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی، تلگرام نیز پس از مدت‌ها به این وادی ورود کرده و قابلیت اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدئوها به صورت استوری را برای کاربران خویش فراهم نموده است. البته لازم به ذکر است که استوری تلگرام در مقایسه با استوری سایر پلتفرم‌ها دارای مزایای قابل توجهی است که مطمئنا در طولانی مدت می‌تواند انحصار استوری از سوی اینستاگرام را در هم شکند.

با انتشار اخباری مبنی بر افزوده شدن استوری در تلگرام، سوالات زیادی در ارتباط با چگونگی گذاشتن استوری در داخل تلگرام ذهن کاربران را به خود مشغول ساخت و عموما سوال اصلی کاربران این بود که آیا این قابلیت صرفا در اختیار کاربران پرمیومی تلگرام قرار می‌گیرد یا کاربران عادی تلگرام نیز می‌توانند از چنین قابلیتی استفاده نمایند؟ با توجه به جذابیت این موضوع در این مطلب قصد داریم به طور جامع به سوال «چگونه داخل تلگرام استوری بگذاریم؟» پاسخ دهیم؛ اگر شما هم در این زمینه کنجکاو هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

آیا استوری تلگرام به اندازه استوری اینستاگرام محبوبیت دارد؟

این واقعیت که امروزه استوری‌ها به یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌های شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده‌اند بر هیچکس پوشیده نیست، این آیتم که هم در اختیار کاربران اندرویدی و هم iOS قرار گرفته این امکان را برای کاربران فراهم می‌آورد تا با مخاطبان خویش در شبکه‌های اجتماعی بیشتر تعامل داشته باشند و از اتفاقات روزمره یکدیگر آگاه شوند.
به طور کلی استوری تلگرام چندان تفاوت فاحشی با استوری اینستاگرام و اسنپ چت نداشته و به معنای انتشار تصاویر و ویدئوهایی از اتفاقات روزمره یا جالبی است که در طول یک روز کاربران با آن مواجه شده‌اند و دوست دارند آن لحظات را با مخاطبان خویش به اشتراک بگذارند؛ اما طبیعتا با توجه به این مسئله که تلگرام همواره توجه ویژه‌ای به حریم خصوصی کاربران خویش دارد، این مسئله را نیز در بخش استوری تلگرام مورد توجه قرار داده و کاربران به هنگام اشتراک‌گذاری یک استوری قادر خواهند بود تعیین نمایند که چه افرادی می‌توانند استوری آن‌ها را مشاهده نمایند. (مثلا کل مخاطبان‌تان استوری شما را ببینند یا فقط افراد مشخصی از این مخاطبین به این استوری دسترسی داشته باشند؟)

همان طور که در استوری اینستاگرام، استوری‌ها در بخش بالای صفحه Home قرار گرفته است، در استوری تلگرام نیز استوری‌ها در بخش فوقانی صفحه قرار می‌گیرند که البته کاربران می‌توانند با انتقال برخی از استوری‌ها به لیست مخفی در بخش مخاطبین خود، استوری‌های افراد مشخصی را در بخش مخاطبین (به جای صفحه اصلی) پنهان نمایند. طبیعتا تگ کردن افراد در استوری‌ها، استفاده از ابزارهای ویرایش قدرتمند عکس و ویدئو، اضافه کردن متن یا لینک به استوری از ویژگی‌های جذاب دیگری خواهد بود که به هنگام استفاده از قابلیت استوری تلگرام از آن بهره‌مند خواهید شد. البته لازم به ذکر است که استوری تلگرام فعلا در مراحل ابتدائی خویش قرار داشته و به همین علت از تاریخ 30 تیرماه 1402 صرفا در اختیار کاربران نسخه پریمیوم و ویژه تلگرام قرار گرفته است.

مزایای استوری تلگرام

مزایای استوری تلگرام

استوری تلگرام در مقایسه با استوری اینستاگرام و اسنپ چت دارای مزایای ویژه‌ای است که آشنایی با آن‌ها می‌تواند در تصمیم‌گیری درست در ارتباط با خرید یا عدم سفارش تلگرام پریمیوم به شما کمک نماید. به طور کلی مزایای استوری تلگرام به شرح زیر است:

  • امکان تعیین زمان انقضای استوری‌ها: یکی از ویژگی‌های جالبی که در سایر پلتفرم‌ها وجود ندارد، به مسئله امکان تعیین زمان حذف شدن خودکار استوری‌های تلگرام برمی‌گردد که کاربران می‌توانند بازه‌های زمانی 6، 12، 24 و 48 ساعته را برای حذف اتوماتیک استوری‌های خود انتخاب نمایند. البته لازم به ذکر است که در صورت عدم تعیین چنین مدت زمانی، استوری تلگرام شما تا 4 روز در حساب کاربری شما فعال خواهد ماند.
  • امکان استفاده همزمان از دوربین دوگانه: یکی از قابلیت‌های شگفت‌انگیز استوری تلگرام به پشتیبانی از دوربین دوگانه مربوط می‌شود که این امکان را برای کاربران فراهم می‌سازد تا عکس‌ها و ویدئوهای خویش را که به طور همزمان از دوربین جلو و عقب گوشی موبایل خویش ضبط کرده‌اند را به اشتراک بگذارند.
  • حفظ حریم خصوصی: تلگرام این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا با ایجاد لیست‌های دلخواه، استوری‌های مختلف خود را صرفا در اختیار لیست مشخصی از افراد قرار دهید. به عنوان مثال شما در تلگرام قادر خواهید بود یک استوری را صرفا با همکاران خویش، استوری دیگر را با اعضای خانواده و دیگری را صرفا با دوستان نزدیک خود به اشتراک بگذارید.

نحوه گذاشتن استوری در داخل تلگرام

حال که با چیستی و مزایای استوری تلگرام بهتر آشنا شدید، راحت‌تر می‌توانیم در ارتباط با نحوه گذاشتن استوری در تلگرام مباحثی را مطرح کنیم. با توجه به این مسئله که کاربران تلگرامی به دو دسته اندرویدی و iOS تقسیم می‌شوند، در ادامه به طور کاملا جداگانه نحوه گذاشتن استوری تلگرام در دو سیستم عامل یاد شده را بررسی می‌کنیم:

طریقه گذاشتن استوری تلگرام در iOS

برای گذاشتن استوری در داخل تلگرام در قدم اول باید از فروشگاه‌های واسطه‌ای معتبر فعال در داخل ایران نظیر فروشگاه آنلاین تلگرام پرمیوم، نسبت به خرید نسخه پرمیوم تلگرام اقدام نمائید و پس از خرید نسخه پرمیوم تلگرام وارد حساب پرمیوم تلگرام خود شده و بر روی آیکن مثبتی که دور آن دایره کشیده شده است، کلیک نمائید تا وارد بخش استوری تلگرام شوید. در این بخش می‌توانید به طور مستقیم عکس یا ویدئو جدیدی بگیرید یا از گالری گوشی خود تصویر یا فیلمی را انتخاب کرده و به اشتراک بگذارید. پس از گرفتن عکس و ویدئوی جدید یا انتخاب آن از گالری بر روی گزینه «Next» ضربه بزنید تا به بخش تنظیمات پیشرفته استوری تلگرام هدایت شوید.

در بخش تنظیمات می‌توانید مشخص کنید که چه کسانی می‌توانند استوری شما را ببینند. در این بخش آیتم‌های مختلفی نظیر گزینه کلیه کاربران تلگرام (Everyone)، مخاطبان من (My Contacts)، دوستان نزدیک (Close Friends) یا انتخاب افراد مشخصی از مخاطبان (Select Contacts) در نظر گرفته شده که مطابق با ترجیحات خویش می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. در ادامه می‌توانید مشخص کنید که آیا کاربران اجازه دارند از استوری شما اسکرین شات بگیرند یا نه و همچنین آیا دوست دارید استوری شما در پروفایل کاربری‌تان باقی بماند یا خیر؛ پس از مشخص کردن این تنظیمات در نهایت بر روی گزینه «Post Story» کلیک نمائید تا استوری شما در تلگرام منتشر گردد.

طریقه گذاشتن استوری تلگرام در اندروید

به طور کلی شیوه گذاشتن استوری تلگرام در سیستم عامل اندروید مشابه همان روندی است که در بالا برای سیستم عامل iOS مطرح گردید و پس از خرید پرمیوم تلگرام، وارد حساب کاربری خود شده و با انتخاب گزینه دوربین موجود در سمت چپ و پایین صفحه، وارد بخش استوری تلگرام خواهید شد و پس از گرفتن عکس و فیلم یا انتخاب آن از گالری و تنظیم دقیق تنظیمات مشاهده‌سازی استوری تلگرام با ضربه زدن بر روی گزینه «Post Story» موجود در بخش پایینی تنظیمات استوری تلگرام، استوری شما در تلگرام منتشر می‌گردد.

آیا در ایران می‌توان از امکانات استوری تلگرام استفاده کرد؟

آیا در ایران می‌توان از امکانات استوری تلگرام استفاده کرد؟

احتمالا با برخورد به این نکته که قابلیت اشتراک‌گذاری استوری در تلگرام صرفا به کاربران پرمیومی این شبکه اجتماعی محبوب منحصر شده کمی باعث دلسردی شما شده است، به ویژه با توجه به این واقعیت که امکان خرید نسخه پرمیومی تلگرام به دلیل الزامی بودن پرداخت دلاری هزینه این اشتراک و عدم دسترسی کاربران ایرانی به کارت‌های اعتباری بین‌المللی نظیر مستر/ ویزاکارت، احتمالا چنین تصور خواهید کرد که دیگر امکان دسترسی به قابلیت جذاب استوری تلگرام را نخواهید داشت؛ اما خوشبختانه چنین تصوری درست نبوده و در سال‌های اخیر با ورود برخی فروشگاه‌های آنلاین معتبر که به نمایندگی از تلگرام در داخل ایران فعالیت می‌کنند، این مسئله تا حد قابل قبولی برطرف شده است. فروشگاه تلگرام پرمیوم را می‌توان معتبرترین فروشگاه فعال موجود در ایران به شمار آورد که به طور کامل تخصصی تمرکز خویش را بر روی خرید اشتراک تلگرام پرمیوم متمرکز نموده است.

فروشگاه پرمیوم تلگرام که از آن تحت عنوان تنها نماینده رسمی تلگرام در ایران یاد می‌شود، برای فعالسازی نسخه پرمیومی تلگرام بر روی حساب کاربری شما نیازی به ورود به اکانت شما نداشته و فقط کافیست یوزر اکانت خویش را در اختیار کارشناسان این مجموعه قرار دهید تا در 60 ثانیه نسخه پرمیومی تلگرام بر روی حساب کاربری شما فعال شده و از امکانات منحصربه‌فرد آن بهره ببرید. لازم به ذکر است که فروشگاه پرمیوم تلگرام همچون خود تلگرام انواع پلن‌های اشتراک سه ماهه، شش ماهه و یک ساله را در اختیار کاربران قرار داده است تا کلیه کاربران بتوانند متناسب با بودجه مالی خویش نسبت به انتخاب و خرید اشتراک مورد نظر اقدام نمایند.
برای خرید نسخه پرمیومی تلگرام از این مجموعه به آدرس «www.telegrampremium.vip» مراحل زیر را در پیش‌رو خواهید داشت:

  1. انتخاب طرح پریمیوم مورد نظر خویش (اشتراک 3 ماهه، 6 ماهه و 1 ساله)
  2. وارد کردن نام کاربری و شماره تلفن حساب کاربری تلگرام خود
  3. تائید هویت خویش از طریق وارد کردن رمز یکبار مصرف
  4. انجام پرداخت ریالی هزینه دلاری پلن پرمیومی مورد نظر و ورود به دنیای بدون محدودیت تلگرام

مزایای خرید از فروشگاه تلگرام پرمیوم. وی آی پی

به هنگام استفاده از خدمات مجموعه تلگرام پرمیوم از مزایای ویژه‌ای برخوردار خواهید شد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

امنیت بالا و حفظ حریم خصوصی

با توجه به این واقعیت که کارشناسان مجموعه تلگرام پرمیوم هیچگونه نیازی به ورود به حساب کاربری شما برای فعال نمودن اشتراک ویژه تلگرام ندارند، به هنگام استفاده از خدمات این مجموعه نگرانی خاصی به لحاظ به خطر افتادن حریم خصوصی خویش نخواهید داشت.

برخورداری از پشتیبانی حرفه‌ای

مجموعه تلگرام پرمیوم نماینده رسمی فروش اشتراک ویژه تلگرام در ایران بوده و به همین علت در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوالی قادر خواهید بود مسئله پیش آمده را با کارشناسان این مجموعه که در کلیه روزهای هفته آماده ارائه خدمت هستند در میان بگذارید تا آن‌ها مشکل پیش آمده را پیگیری و برطرف نمایند.

انجام فوری سفارشات

خدمات فروش نسخه پرمیوم تلگرام به پرداخت دلاری و ارزی گره خورده است و با توجه به این واقعیت که نوسان نرخ ارز در ایران لحظه‌ای است، به منظور جلوگیری از تحمیل هرگونه هزینه اضافی کلیه سفارشات خرید نسخه پرمیوم تلگرام به صورت فوری انجام می‌گیرد.

استفاده از خدمات مجموعه تلگرام پرمیوم؛ ساده‌ترین راه‌حل برای دسترسی به قابلیت استوری تلگرام

همان طور که در مطالب فوق مشاهده کردید، تلگرام اعلام نموده است که قابلیت استوری این پلتفرم صرفا در اختیار کاربران پرمیومی قرار گرفته است و کاربران عادی امکان اشتراک گذاری استوری در تلگرام را نخواهند داشت. خرید نسخه پرمیومی تلگرام نیز به دلیل پرداخت ارزی هزینه این اشتراک غالبا از اختیار کاربران ایرانی خارج شده است و در صورتی که قصد خرید اشتراک ویژه تلگرام در ایران را دارید، می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت تلگرام پرمیوم به طور کاملا قانونی و با پرداخت ریالی به پلن‌های مختلف اشتراک ویژه تلگرام دسترسی پیدا کنید.

 

برچسب ها : تلگرام

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments