معرفی بهترین برنامه های تغییر فونت اندروید + لینک دانلود

معرفی بهترین برنامه های تغییر فونت اندروید + لینک دانلود

اگر تمایل دارید با استفاده از اپلیکیشن های خاصی که برای تغییر فونت اندروید ارائه شده‌اند، فونت گوشی یا تبلت خود را تغییر دهید، این مقاله راهنمای بسیار خوبی را در اختیارتان قرار می‌دهد. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین برنامه های تغییر فونت اندروید بپردازیم و لینک دانلود آن ها را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با تغییر فونت اندروید

تغییر فونت در گوشی اندرویدی با توجه به شرایط شما می‌تواند به شیوه های مختلفی انجام شود. برای مثال شما می‌توانید با استفاده از دستورات دستی و ADB نسبت به نصب یک فونت جدید بر روی گوشی اندرویدی خود اقدام کنید. در سمت مقال ممکن است شرکت سازنده گوشی شما در منوی تنظیمات دستگاه قابلیت تغییر فونت را ارائه کرده باشد که در این شرایط فقط باید فونت مورد نظرتان را در مسیر مناسب حافظه گوشی کپی و سپس آن را از طریق منوی تنظیمات انتخاب کنید تا بر روی دستگاه نصب شود.

برای کسب راهنمای دقیق در مورد انواع روش های تغییر فونت اندروید از مقاله “آموزش جامع تغییر فونت اندروید ؛ سیر تا پیاز تغییر فونت گوشی” استفاده کنید. اما یکی دیگر از روش های تغییر فونت در اندروید که کاربران زیادی هم از آن استفاده می‌کنند، مربوط به بکارگیری برنامه های تغییر فونت می‌شود! این برنامه ها به سادگی و فقط با نصب بر روی گوشی، امکان تغییر دادن فونت دستگاه اندرویدی را فراهم می‌آورند. اما بهترین برنامه های تغییر فونت اندروید کدامند؟

معرفی بهترین برنامه های تغییر فونت اندروید + لینک دانلود

در این مقاله ما قصد داریم لیستی از بهترین برنامه های تغییر فونت اندروید را خدمتتان ارائه و لینک دانلود هر یک را هم در اختیارتان قرار دهیم. بنابراین اگر به دنبال تغییر دادن فونت گوشی یا تبلت خود هستید، این مقاله را از دست ندهید. چنانچه در رابطه با هر یک از برنامه های نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

بهترین برنامه های تغییر فونت اندروید : برنامه iFont

معرفی بهترین برنامه های تغییر فونت اندروید + لینک دانلود

برنامه iFont یکی از محبوب ترین و پرکاربرترین برنامه های تغییر فونت اندروید محسوب می‌شود که آمار دانلود خیره کننده‌ای را در گوگل پلی استور به ثبت رسانده است. با استفاده از این برنامه به سادگی می‌توانید فونت های مورد نظرتان را انتخاب و بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی خود نصب کنید. در این برنامه صدها فونت مختلف وجود دارند که شما قابلیت انتخاب آن ها را خواهید داشت. برنامه iFont به ویژه با گوشی های برند سامسونگ سازگاری دارد و حتی اجازه می‌دهد تا دارندگان گوشی هایی مثل گلکسی اس 3، گلکسی اس 4، گلکسی نوت 2 (گوشی های تست شده) بدون نیاز به روت کردن دستگاه و فقط با نصب این اپلیکیشن نسبت به تغییر فونت دستگاهشان وارد عمل شوند. بنابراین اگر به دنبال یک اپلیکیشن قدرتمند به منظور تغییر فونت اندروید هستید، برنامه iFont یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود.

دانلود برنامه iFont از گوگل پلی استور

بهترین برنامه های تغییر فونت اندروید : برنامه FontFix

معرفی بهترین برنامه های تغییر فونت اندروید + لینک دانلود

برنامه FontFix هم از نظر عملکرد کیفیت و قدرت بالایی دارد و این مسئله سبب شده تا در لیست بهترین برنامه های تغییر فونت اندروید ما جای گیرد. این برنامه رابط کاربری سازگار با متریال دیزاین (Material Design) گوگل را ارائه می‌کند. در برنامه FontFix بیش از 4300 فونت مختلف برای دانلود ارائه شده است، بنابراین فونت های موجود در آن نیازهای هر فردی را برطرف خواهند کرد. این برنامه قبل از نصب فونت به کاربر اجازه می‌دهد تا پیش نمایشی از آن را مشاهده کند و در صورت تمایل نسبت به نصب آن اقدام کند. این برنامه قابلیت بکاپ گیری هوشمند (Smart Backup) برای بازیابی فونت های پیش فرض سیستمی را هم ارائه خواهد کرد. پس در حین تغییر فونت از طریق اپلیکیشن FontFix نگران هیچ چیز نباشید.

دانلود برنامه FontFix از گوگل پلی استور

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی سامسونگ

تعمیرات سامسونگ

بهترین برنامه های تغییر فونت اندروید : برنامه HiFont

معرفی بهترین برنامه های تغییر فونت اندروید + لینک دانلود

در برنامه HiFont مجموعه ای از فونت های بسیار جالب و شیک ارائه شده‌اند و کاربر به راحتی قادر به نصب آن ها بر روی گوشی خود خواهد بود. این برنامه همچنین امکان دانلود صدها فونت مختلف دیگر را هم ارائه می‌کند، بنابراین مطمئن باشید استفاده از برنامه HiFont در هر حال منجر به رفع نیازهای شما می‌شود. از طریق این برنامه علاوه بر تغییر دادن فونت گوشی اندرویدی می‌توانید سایز یا اندازه فونت ها را هم شخصی سازی کنید. این برنامه در گوشی های سامسونگ بدون نیاز به روت اجرا شده و امکان تغییر فونت را فراهم می‌کند، اما در گوشی های برندهای دیگر مثل موتورولا، اچ تی سی (مواردی که تست شدند) نیاز به روت خواهید داشت. پس برنامه HiFont را هم به عنوان یکی از بهترین برنامه های تغییر فونت اندروید در خاطر داشته باشید.

دانلود برنامه HiFont از گوگل پلی استور

بهترین برنامه های تغییر فونت اندروید : برنامه Fonster

معرفی بهترین برنامه های تغییر فونت اندروید + لینک دانلود

با استفاده از برنامه Fonster قادر خواهید بود تا تمام فونت های سیستمی و موجود در بخش های مختلف دستگاه اندرویدی را طبق سلیقه خود شخصی سازی کنید. این برنامه از رابط کاربری بسیار مطلوبی بهره می‌برد و با متریال دیزاین گوگل سازگاری دارد. هنگامی که با استفاده از این برنامه نسبت به تغییر فونت دستگاه اندرویدی اقدام می‌کنید، علاوه بر فونت های نوشتاری اصلی، شاهد تغییر فونت های بکار رفته در بخش های دیگری مثل ساعت، کیبورد، ویجت ها و صفحات وب هم خواهید بود. این برنامه هم اکنون بیش از 150 سری فونت مختلف را ارائه می‌کند و روز به روز هم به تعداد آن ها افزوده می‌شود. ضمنا برنامه Fonster قابلیت بکاپ گیری و ریستور فونت ها و همچنین پیش نمایش آن ها قبل از نصب کامل را هم به همراه دارد. متاسفانه برای استفاده از این برنامه دستگاه اندرویدی شما باید حتما روت شده باشد.

دانلود برنامه Fonster از گوگل پلی استور

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی S10

بهترین برنامه های تغییر فونت اندروید : برنامه Stylish Font

معرفی بهترین برنامه های تغییر فونت اندروید + لینک دانلود

یکی دیگر از برنامه های تغییر فونت اندروید که طی چند وقت اخیر توانسته به شدت در بین کاربران محبوب شود، برنامه Stylish Font است. طبق بررسی ها این برنامه در گوشی های سری گلکسی سامسونگ بسیار خوب عمل می‌کند و به ساده ترین شکل ممکن امکان تغییر دادن فونت گوشی را ارائه خواهد کرد. خود برنامه بسیار سبک بوده و رابط کاربری آن ساده و قابل درک طراحی شده است. این اپلیکیشن از قابلیت پیش نمایش فونت ها پشتیبانی می‌کند، بنابراین شما قبل از اقدام به منظور نصب یک فونت می‌توانید پیش نمایشی از آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در مرحله بعد نسبت به نصب آن اقدام نمایید. یکی دیگر از نکات جالب برنامه Stylish Font مربوط به پشتیبانی آن از فونت های خاصی می‌شود که حالت دست نوشته دارند. بنابراین اگر به دنبال تغییر دادن فونت گوشی اندرویدی خود هستید، برنامه Stylish Font می‌تواند یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان باشد.

دانلود برنامه Stylish Font از گوگل پلی استور

بهترین برنامه های تغییر فونت اندروید : برنامه Font Installer

معرفی بهترین برنامه های تغییر فونت اندروید + لینک دانلود

اپلیکیشن Font Installer یکی دیگر از برنامه های رایگانی و با کیفیتی محسوب می‌شود که به منظور تغییر فونت گوشی های اندرویدی ارائه شده است. این برنامه مجموعه بسیار عظیمی از فونت های مختلف را ارائه می‌کند و از امکان اشتراک گذاری فونت های کاستوم مورد نظر کاربر از حافظه SD هم پشتیبانی به عمل می‌آورد. متاسفانه برای استفاده از این برنامه گوشی شما باید حتما روت شده باشد.

دانلود برنامه Font Installer از گوگل پلی استور

بیشتر بخوانید: تعمیر یا تعویض ال سی دی S8 سامسونگ – G950 |

تعمیرات سامسونگ

بهترین برنامه های تغییر فونت اندروید : برنامه PerAppFonts

معرفی بهترین برنامه های تغییر فونت اندروید + لینک دانلود

اگر از کاربران حرفه‌ای‌تر اندروید هستید و از اکسپوزد فریم ورک (Xposed Framework) استفاده می‌کنید، برنامه PerAppFonts می‌تواند به منظور تغییر فونت دستگاه یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان باشد. یکی از قابلیت های بسیار جالبی که بدین سبب در اختیارتان قرار می‌گیرد مربوط به امکان تغییر فونت اپلیکیشن های خاص می‌شود. برای مثال شما می‌توانید بستری فراهم کنید که فقط فونت های یک اپلیکیشن تغییر داده شوند یا فونت های دو اپلیکیشن به صورت کاملا متفاوت تغییر یابند. همچنین می‌توانید با استفاده از PerAppFonts نسبت به تغییر فونت سیستمی دستگاه اقدام کنید و شاهد تغییر فونت اصلی گوشی و منوهای مختلف آن باشید.

دانلود برنامه PerAppFonts

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات موبایل اپل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بهترین برنامه های تغییر فونت اندروید پرداختیم و لینک دانلود هر یک را هم در اختیارتان قرار دادیم. چنانچه در رابطه با هر یک از برنامه های نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعه موبایل

قطعات S20

ال سی دی سامسونگ نوت 10 پلاس

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments