معرفی بهترین بازی های استراتژیک اندرویدی + لینک دانلود

بازی های استراتژیک اندرویدی

بازی‌های استراتژیک یا استراتژی (Strategy) طرفداران منحصر به فرد خود را دارند. هم اکنون بازی‌های متعددی با این سبک برای دستگاه‌های اندرویدی ارائه شده‌اند. در این مقاله قصد داریم که چند نمونه از بهترین بازی های استراتژیک اندرویدی را به شما عزیزان معرفی کنیم و لینک دانلود آن‌ها را در اختیارتان قرار دهیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی های استراتژیک اندرویدی

به صورت کلی بازی‌های استراتژیک که به آن‌ها بازی‌های راهبردی هم گفته می‌شود، بازی‌هایی هستند که در آن‌ها برگزیدن یک استراتژی مناسب اولین قدم به منظور کسب موفقیت و پیروزی گیمر در مراحل بازی محسوب می‌شود. به بیان دیگر در بازی‌های استراتژیک، گیمر باید یک استراتژی عملکردی مناسب را برگزیند و با توجه به آن در طول هر مرحله از بازی پیشرفت داشته و نهایتا بتواند بر رقیب با رقبای خود غلبه کند. عموما در بازی‌های استراتژیک به دلیل افزایش فضای مانور گیمر،  نگاه گیمر به محیط بازی از بالا و به صورت کلی است. این موضوع سبب می‌شود که بازی‌های استراتژیک از نظر گرافیک معمولا چندان سنگین نباشند.

بیشتر بخوانید: مشاوره تعمیرات موبایل

بازی‌های استراتژیک طرفداران و علاقمندان منحصر به فرد خود را دارند. شاید سری بازی‌های کماندوها (Commandos) زمانی از جمله معروف‌ترین بازی‌های رایانه‌ای این سبک محسوب می‌شد. اما امروزه بازی‌های استراتژیک تنها مختص کامپیوترها نیستند. هم اکنون اگر به فروشگاه گوگل پلی استور (Google Play Store) دستگاه اندرویدی خود مراجعه کنید، متوجه می‌شوید که تعداد و تنوع بازی های استراتژیک اندرویدی بسیار زیاد است. ما در این مقاله قصد داریم که چند نمونه از بهترین بازی های استراتژیک اندرویدی کنونی موجود را به شما عزیزان معرفی کنیم و لینک دانلود آن‌ها از گوگل پلی استور را در اختیارتان قرار دهیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بازی‌های نامبرده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های ضمیمه شده با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بازی استراتژیک Age of Civilizations

بازی های استراتژیک اندرویدی

بازی Age of Civilizations سبک ترکیبی از دو نوع بازی‌های استراتژیک و بازی‌های تخته‌ای را به همراه دارد. در جریان این بازی وظیفه شما این است که تروریست‌ها را شناسایی نمایید. در این بازی سناریوهای مختلف و جالبی ارائه شده است. به عنوان مثال سناریوهایی نظیر جنگ جهانی اول در جریان این بازی قابل تجربه هستند. همچنین امکان ساخت سناریوهای اختصاصی هم در بازی Age of Civilizations در اختیار گیمر قرار خواهد گرفت. این بازی به صورت پیش‌فرض شامل 193 تمدن مختلف می‌شود که شما می‌توانید در هر یک از آن‌ها به جستجوی نیروهای تروریستی بپردازید. این بازی هم اکنون یکی از بهترین بازی های استراتژیک اندرویدی بوده و می‌تواند اعتیادآور باشد. متاسفانه بازی Age of Civilizations به طور رایگان قابل استفاده نیست و به منظور دانلود آن باید هزینه‌ای معادل با 2.14 دلار پرداخت شود.

لینک دانلود بازی استراتژیک Age of Civilizations از گوگل پلی استور:

بازی های استراتژیک اندرویدی

 بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ در تهران  

بازی استراتژیک کلش آف کلنز یا یو بوم بیچ (Boom Beach or Clash of Clans)

بدون تردید با بازی کلش آف کلش آشنایی دارید. فکر نمی‌کنیم که این بازی نیازی به توضیح داشته باشد. در حال حاضر دو بازی کلش آف کلنز و بوم بیچ دو نمونه از بهترین بازی های استراتژیک اندرویدی محسوب می‌شوند. این دو بازی به صورت رایگان از گوگل پلی استور قابل دانلود هستند و انجام آن‌ها می‌تواند به شدت اعتیادآور باشد. شایان ذکر است که دو بازی مورد نظر شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شوند. هم اکنون کمتر کسی وجود دارد که با بازی جذاب و استراتژیک کلش آف کلنز آشنا نباشد. با استفاده از دو آیکون زیر می‌توانید نسبت به دانلود دو بازی اندرویدی و استراتژیک نامبرده شده از گوگل پلی استور اقدام کنید.

دانلود بازی استراتژیک کلش آف کلنز از گوگل پلی استور:

بازی های استراتژیک اندرویدی

دانلود Clash of Clans از مایکت

دانلود بازی استراتژیک بوم بیچ از گوگل پلی استور:

بازی های استراتژیک اندرویدی

دانلود Boom Beach از مایکت

بازی استراتژیک Call of Champions

نوبت به یکی دیگر از بازی های استراتژیک اندرویدی می‌رسد. بازی استراتژیک Call of Champions هم در حال حاضر یکی از بهترین بازی های استراتژیک اندرویدی است. این بازی به طور رایگان از گوگل پلی استور قابل دانلود بوده و شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود. در جریان این بازی شما به همراه دو گیمر دیگر به عنوان یک تیم به صورت آنلاین در مقابل یک تیم 3 نفره دیگر قرار می‌گیرید. هر رقابت تنها 5 دقیقه به طول می‌انجامد و این موضوع از جمله نقاط قوت بازی Call of Champions به شمار می‌رود. در این بازی امکان شرکت در بی‌نهایت رقابت آنلاین وجود دارد و 15 جام مختلف برای آن تعریف شده است. بازی نامبرده شده هم اکنون یکی از پرطرفدارترین بازی های استراتژیک اندرویدی بوده و سبک موبا (MOBA) را هم به همراه دارد.

بازی های استراتژیک اندرویدی

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی A31

بازی استراتژیک Chess Free

بازی های استراتژیک اندرویدی

بازی Chess Free هم علاوه بر این که یک بازی تخته‌ای است، می‌تواند یک بازی استراتژیک هم محسوب شود چرا که در جریان این بازی شما باید با تفکر زیاد استراتژی عملکردی خود را تعیین کنید. بازی شطرنج به تفکر زیادی نیاز دارد و داشتن استراتژی در جریان این بازی یکی از اصلی‌ترین رکن‌های کسب موفقیت محسوب می‌شود. بنابراین این موضوع سبب شده که بازی Chess Free هم در لیست بهترین بازی های استراتژیک اندرویدی ما جای بگیرد. خوشبختانه به منظور دانلود بازی Chess Free نیازی به پرداخت هیچ هزینه خاصی وجود ندارد و بازی نامبرده شده شامل خریدهای درون برنامه‌ای هم نمی‌شود.

دانلود بازی استراتژیک و تخته‌ای Chess Free از گوگل پلی استور:

بازی های استراتژیک اندرویدی

دانلود Chess Free از مایکت

بازی استراتژیک Clash Royale

بازی کلش رویال هم در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین بازی های استراتژیک اندرویدی محسوب می‌شود. این بازی ترکیبی از دو سبک بازی‌های کارتی و استراتژیک را به همراه دارد. در جریان این بازی شما باید با حریف آنلاین خود مبارزه کرده و سعی داشته باشید که قلمرو وی را نابود کنید. اعتبار برنده مسابقه افزایش یافته و به تدریج این امر ادامه پیدا می‌کند. بازی کلش رویال یا همان Clash Royal هم می‌تواند یک بازی اعتیادآور باشد. این بازی به صورت رایگان از گوگل پلی استور قابل دانلود است و شامل خریدهای درون برنامه‌ای نمی‌شود.

دانلود بازی استراتژیک Clash Royal از گوگل پلی استور:

بازی های استراتژیک اندرویدی

دانلود Clash Royale از مایکت

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی J7 Pro

بازی استراتژیک Great Big War Game

در بازی استراتژی Great Big War Game وظیفه شما استقرار نیروهای نظامی خود به شیوه‌ دقیق و مناسب به منظور کسب پیروی محسوب می‌شود. این بازی هم اکنون یکی از بهترین بازی های استراتژیک اندرویدی بوده و طرفداران بسیاری دارد. در جریان بازی 50 مرحله مختلف وجود داشته و امکان انجام آن به صورت آنلاین هم وجود دارد. متاسفانه بازی Great Big War Game به صورت رایگان قابل دانلود نیست و برای دانلود آن از گوگل پلی استور باید مبلغ 6.99 دلار را پرداخت کنید. ضمنا این بازی شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود که در روند کسب موفقیت شما موثر هستند اما عدم انجام خرید به هیچ وجه مانع کسب موفقیت شما در بازی نخواهد شد.

دانلود بازی استراتژیک Great Big War Game از گوگل پلی استور:

بازی های استراتژیک اندرویدی

بازی استراتژیک Hearthstone Heroes of Warcraft

بازی Hearthstone Heroes of Warcraft در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین و جذاب‌ترین بازی های استراتژیک اندرویدی به شمار می‌رود. این بازی در اصل یک بازی تخته‌ای یا کارتی است اما برای کسب موفقیت در آن باید استراتژی مناسبی را در پی بگیرید. برای درک نحوه انجام بازی و قوانین آن به کمی زمان نیاز دارید. کارت‌هایی که در این بازی برای شخصیت‌های مختلف آن ارائه می‌شوند دارای قابلیت‌ها، نقاط قوت و نقاط ضعف منحصر به فرد خود هستند و شما باید از بهترین ترکیب‌های ممکن به منظور کسب موفقیت استفاده کنید. بازی استراتژیک و کارتی Hearthstone Heroes of Warcraft به صورت رایگان از گوگل پلی استور قابل دانلود است و شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود. توصیه می‌کنیم که دانلود این بازی زیبا و بسیار جذاب را از دست ندهید.

دانلود بازی استراتژیک و کارتی Hearthstone Heroes of Warcraft از گوگل پلی استور:

بازی های استراتژیک اندرویدی

دانلود Hearthstone: Heroes of Warcraft از مایکت

بازی استراتژیک Kairosoft Go

بازی استراتژیک Kairosoft Go هم یکی از بازی های اندرویدی استراتژیک پرطرفدار کنونی موجود محسوب می‌شود. این بازی محیطی شبیه به محیط بازی‌های کنسول‌هایی همچون فامیلی گیم و سگا دارد. مراحل، نوع و شرایط بازی در بخش‌های مختلف آن متفاوت هستند. اگر به دنبال یک بازی استراتژیک با محیطی نوستالژی هستید، توصیه می‌کنیم که نسبت به دانلود بازی Kairosoft Go اقدام کنید.

دانلود بازی Kairosoft Go از گوگل پلی استور:

بازی های استراتژیک اندرویدی

دانلود Kairosoft Co از مایکت

بازی استراتژیک Kingdom Rush Origins

بازی Kingdom Rush Origins در حال حاضر از کاربران و گیمرهای علاقمند به بازی‌های استراتژیک نمره بسیار عالی دریافت کرده است. در این بازی شما در اصل باید از تاورهای یا برج‌های خود محافظت کنید. در واقع استراتژی که شما در جریان بازی Kingdom Rush Origins اتخاذ می‌کنید یک استراتژی دفاعی در مقابل حملات دشمنان است. بازی Kingdom Rush Origins به صورت رایگان قابل دانلود نیست و به منظور دانلود آن باید مبلغ 2.99 دلار پرداخت شود. همچنین این بازی شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود اما با وجود تمام این تفاسیر، بازی نامبرده شده هم اکنون یکی از پرطرفدارترین بازی های استراتژیک اندرویدی محسوب می‌شود.

دانلود بازی استراتژیک Kingdom Rush Origins از گوگل پلی استور:

بازی های استراتژیک اندرویدی

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی S9

بازی استراتژیک Out There

علاقمندان به بازی‌های استراتژیک عاشق بازی Out There می‌شوند. این بازی به واقع جذاب و جالب است و استراتژی‌های عملکردی گیمر تاثیر مستقیمی بر روی روند انجام بازی دارند. در این بازی شما نقش یک فضانورد را ایفا می‌کنید که سعی دارد تا در وضعیت بحرانی که دچار آن شده دوام آورده و نجات پیدا کند. شما در جریان این بازی باید به سیاره‌های مختلف سفر کرده و با موجودات فضایی متنوعی رو به رو شوید. به منظور سفر کردن به این سیاره‌ها نیازمند بهینه‌سازی وضعیت سوخت، وضعیت فیزیکی سفینه، اکسیژن و سایر موارد این چنینی هستید. به بیان دیگر شما با گام به گام در جریان بازی و با مدیریت دقیق منابع خود نسبت به نجات جانتان اقدام کنید. متاسفانه بازی Out There به صورت رایگان قابل دانلود نبوده و به منظور استفاده از آن باید مبلغ 4.99 دلار پرداخت شود.

دانلود بازی استراتژیک Out There از گوگل پلی استور:

بازی های استراتژیک اندرویدی

بازی استراتژیک Plague  Inc

در بازی Plague Inc برخلاف اغلب بازی‌های استراتژیک دیگر شما نقش شخصیت منفی بازی را ایفا می‌کنید. هدف شما در این بازی آلوده کردن تمام ساکنین کره زمین به ویروس و بیماری‌های خاص است. شما 12 بیماری و ویروس را در اختیار دارید و باید برای تکامل ویروس‌های بیمار کننده تلاش کنید. در یک جمله هدف اصلی شما آلوده کردن تمام ساکنین کره زمین است. بازی Plague Inc در حال حاضر یکی از شناخته شده‌ترین و محبوب‌ترین بازی های استراتژیک اندرویدی موجود محسوب می‌شود. خوشبختانه دانلود این بازی به صورت رایگان امکانپذیر است اما بازی شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی استراتژیک Plague Inc از گوگل پلی استور:

بازی های استراتژیک اندرویدی

دانلود Plague Inc از مایکت

بازی استراتژیک République

در بازی استراتژیک République مسئله گریز یا فرار کردن مطرح است. در جریان این بازی گیمر قادر به کنترل دوربین‌های امنیتی خواهد بود و باید تلاش کند تا دخترکی را از به دام افتادن دور نگه دارد. با پیشروی در این بازی میزان سختی آن افزایش می‌یابد و هیجان بیشتری به گیمر منتقل می‌شود. بنابراین بازی République ترکیبی از سبک بازی‌های استراتژیک و گریز از مخمصه را به همراه دارد. متاسفانه به منظور دانلود این بازی باید مبلغ 4.99 دلار پرداخت شود. همچنین بازی République شامل خریدهای درون برنامه‌ای هم می‌شود.

دانلود بازی استراتژیک République از گوگل پلی استور:

بازی های استراتژیک اندرویدی

دانلود République از مایکت 

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی S6

بازی استراتژیک rymdkapsel

در بازی استراتژیک rymdkapsel شما باید مقری ساخته و از آن در مقابل حملات دشمنان محافظت کنید. البته محیط و سبک بازی به هیچ عنوان شبیه به آنچه که در سایر بازی‌های مشابه نظیر بازی کلش آف کلنز دیده‎اید نیست. بازی rymdkapsel یک بازی کاملا منحصر به فرد است که توصیه می‌کنیم آن را امتحان کنید. متاسفانه این بازی به طور رایگان عرضه نشده و برای دانلود آن ملزم به پرداخت مبلغ 4 دلار خواهید بود.

دانلود بازی استراتژیک rymdkapsel از گوگل پلی استور:

بازی های استراتژیک اندرویدی

بازی استراتژیک Vainglory

بازی استراتژیک Vainglory به واقع یکی از بهترین بازی های استراتژیک اندرویدی کنونی  موجود محسوب می‌شود که سبک موبا (MOBA) را به همراه دارد. به منظور کنترل شخصیت‌های بازی در نبردها می‌توانید از دو دست خود به طور همزمان استفاده کنید و تکنیک‌های خاصی را به کار ببرید. در این بازی نبردهای سه به سه ارائه می‌شود که هر یک 20 دقیقه به طول می‌انجامند. بازی Vainglory به صورت رایگان قابل دانلود بوده و شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی استراتژیک Vainglory از گوگل پلی استور:

بازی های استراتژیک اندرویدی

دانلود Vainglory از مایکت

بازی استراتژیک XCOM: Enemy Within

آخرین بازی استراتژیکی که قصد معرفی آن را داریم، بازی XCOM: Enemy Within نام دارد. در این بازی شما باید تاکتیک‌ها یا استراتژی‌های دقیقی را به منظور از بین بردن دشمنانی که بشریت را تهدید می‌کنند به کار ببرید. در جریان بازی گیمر با شخصیت‌های جدید آشنا می‌شود و می‌تواند موارد مختلفی نظیر توانایی‌ها و … را ارتقاء دهد. بنابراین شاید از این نظر بازی XCOM: Enemy Within کمی شبیه به بازی‌های سبک نقش آفرینی هم باشد. متاسفانه بازی XCOM: Enemy Within به صورت رایگان قابل دانلود نبوده و به منظور دانلود آن باید هزینه 9.99 دلار پرداخت شود.

دانلود بازی استراتژیک XCOM: Enemy Within از گوگل پلی استور:

بازی های استراتژیک اندرویدی

 

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون 8 Plus

قاب پشت آیفون XR

قیمت گلس آیفون 11

 

تعمیرات موبایل

منبع androidauthority

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments