معرفی و دانلود بازی منچز (منچ آنلاین) – سرگرم کننده و جالب

معرفی و دانلود بازی منچز (منچ آنلاین)؛ سرگرم کننده و جالب

همه ما بازی منچ آشنا هستیم و از کودکی بارها و بارها این بازی شیرین را انجام داده‌ایم. با بازی زیبای منچز (منچ آنلاین) شما می‌توانید تجربه انجام منچ را در گوشی خود داشته باشید! در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی منچز (منچ آنلاین) بپردازیم و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی منچز (منچ آنلاین)

منچ یکی از بازی هایی است که همه ما در کودکی انجام داده و با قوانین آن آشنا هستیم. در این بازی هر گیمر باید تلاش کند تا با انداختن تاس و حرکت دادن مهره هایش، سریع تر آن ها را به مقصد تعیین شده برساند. حال تصور کنید که بتوانید منچ را به صورت آنلاین و با گوشی خود انجام دهید! این کار با دانلود بازی منچز (منچ آنلاین) امکانپذیر می‌شود.

بازی زیبای منچز (منچ آنلاین) به صورت رایگان برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده است. در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی منچز (منچ آنلاین) بپردازیم. برای دانلود این بازی از کافه بازار یا اپ استور می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای این مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد بازی نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

معرفی بازی منچز (منچ آنلاین)

بازی زیبای منچز (منچ آنلاین) اگرچه امکان انجام بازی قدیمی و سنتی منچ را از طریق گوشی های هوشمند محقق می‌سازد، اما رابط کاربری و محیط بازی به گونه ای طراحی شده که به هیچ وجه کلاسیک و قدیمی به نظر نمی‌رسد! محیط گرافیکی بازی بسیار زیبا و چشم نواز است و این مسئله انجام آن را لذت بخش تر می‌کند.

معرفی و دانلود بازی منچز (منچ آنلاین)؛ سرگرم کننده و جالب

قوانین بازی کاملا مشخص هستند و همه ما با این قوانین آشنایی داریم. در بازی منچز (منچ آنلاین) هر گیمر چهار مهره دارد باید به نوبت و با انداختن تاس، مهره هایش را در نقشه بازی پیش ببرد و نهایتا هر چهار مهره را به مقصد تعیین شده برساند. هر گیمری که بتواند زودتر این کار را انجام دهید برنده بازی خواهد بود. طبق معمول تمام گیمرها در ابتدای بازی باید تا زمانی تاس بیندازند که عدد 6 را شکار کنند و بدین صورت قادر به وارد کردن اولین مهره خود به بازی باشند.

بازی منچز (منچ آنلاین) را می‌توان در دو حالت آنلاین و آفلاین انجام داد. در حالت آفلاین می‌توانید بازی زیبای منچز را در یک دستگاه با سایر دوستانان انجام دهید. یعنی در این شرایط گوشی شما مثل صفحه منچ، تاس و مهره هایش عمل می‌کند و تمام بازیکنان برای انجام بازی از ی دستگاه استفاده خواهند کرد. اما حالت آنلاین شرایط متفاوتی دارد! در این حالت شما باید به رقابت با سه گیمر دیگر که آن ها هم در بازی منچز (منچ آنلاین) آنلاین هستند بپردازید.

معرفی و دانلود بازی منچز (منچ آنلاین)؛ سرگرم کننده و جالب

در بازی زیبای منچز (منچ آنلاین) امکان اضافه کردن افراد به لیست دوستان هم وجود دارد. بدین صورت هر زمان که وارد حالت آنلاین بازی شوید، می‌توانید از افراد آنلاین موجود در لیست برای ملحق شدن به بازی خود دعوت به عمل آورید و دیگر از حالت انتخاب رقیب تصادفی استفاده نکنید. خوشبختانه برای پیدا شدن رقیب در بازی منچز (منچ آنلاین) نیازی به صبر کردن طولانی وجود ندارد، چرا که گیمر های این بازی بسیار متعدد هستند و سریعا به بازی شما ملحق می‌شوند.

نحوه کنترل مهره ها در بازی هم به گونه ای طراحی شده که گیمر به سادگی با آن ارتباط برقرار کند. بعد از اینکه عدد شما بر روی تاس مشخص شد، مهره هایی که قادر به حرکت دادن آن ها هستید، مشخص می‌شوند. در این شرایط فقط کافیست که شما مهره مد نظرتان برای حرکت دادن را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا سایر مراحل توسط خود بازی طی شود. یکی از ویژگی های جالبی که در بازی منچز (منچ آنلاین) ارائه شده مربوط به امکان شخصی سازی آواتار می‌شود!

معرفی و دانلود بازی منچز (منچ آنلاین)؛ سرگرم کننده و جالب

در بازی گزینه ها و آپشن های زیادی به منظور شخصی سازی شکل آواتار گیمر ارائه می‌شوند که البته برای استفاده از آن ها ملزم به پرداخت سکه خواهید بود. سکه ها با پیشروی در بازی و برنده شدن و همچنین از طریق خرید های درون برنامه ای قابل دریافت هستند. به طور کلی اگر به بازی هایی مثل بازی منچ علاقه دارید، مطمئن باشید که بازی زیبای منچز (منچ آنلاین) تجربه ای شیرین را برایتان به ارمغان می‌آورد و می‌تواند ساعت ها شما را سرگرم کند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی S9

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی منچز (منچ آنلاین) پرداختیم. به منظور دانلود این بازی از اپ استور یا کافه بازار می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با بازی زیبای منچز (منچ آنلاین) نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت

  • رابط کاربری خوب
  • گرافیک چشم نواز و در عین حال ساده
  • رایگان بودن بازی

نقاط ضعف

  • این بازی تقریبا نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

باتری آیفون X

باتری آیفون 8 Plus

قطعات آیفون 6s

تعمیرات موبایل

 منچرز (منچ آنلاین)
نام منچرز (منچ آنلاین)
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده اینسایتل
منبع Mobilekomak

نظرات کاربران (19)

guest
19 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
مریم عابدی
مریم عابدی
1 سال گذشته

سلام چرا من هرچی آدرس ایمیلمو میزنم نمیتونم واسه من کد نمیاد که وارد بازی دوستانه بشم

هانا شهریاری امیری
هانا شهریاری امیری
1 سال گذشته

سلام چرا وقتی منچرز رو نصب میکنم صفحه صورتی میاد باتشکر

رعنا
رعنا
1 سال گذشته

چرا نمیتونم به پشتیبانی بازی منچ آنلاین دسترسی داشته باشم؟ اصلا برام بازنمیشه!!

زهرا اذرنیا
زهرا اذرنیا
2 سال گذشته

علت مسدود شدن حساب کاربری من چیست

زهرا اذرنیا
زهرا اذرنیا
2 سال گذشته

سلام چرا حساب کاربری من مسدود شده پروفایلم ioputوکد معرفی ام۶۷V86P86هست ممنون میشم اگه لطف کنین و بررسی کنید