بهترین اپ آموزش زبان انگلیسی

گوشی خود را به یک آموزشگاه زبان تبدیل کنید! بخش زیادی از زمان ما به استفاده از تلفن همراه‌مان می‌گذرد. ما با تلفن همراه خود در شبکه‌های اجتماعی حضور داریم، موزیک و پادکست گوش می‌دهیم و در مترو بازی‌های موبایلی انجام می‌دهیم.

اگر در مسیر یادگیری زبان انگلیسی هستید می‌توانید بخشی از این زمان را به تقویت و مرور انگلیسی بپردازید. در این مقاله قصد داریم 7 مورد از بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی را به شما معرفی کنیم.

به کمک بهترین اپ آموزش زبان انگلیسی می‌توانید تلفن همراه خود را به یک آموزشگاه زبان کوچک و همیشه در دسترس تبدیل کنید. در ادامه همراه ما باشید.

دولینگو؛ بهترین اپلیکیشن آموزش زبان

دولینگو بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی و سایر زبان‌هاست. مهم نیست قصد یادگیری چه زبانی را دارید یا در چه سطحی از آمادگی هستید، می‌توانید به کمک دولینگو سطح زبان انگلیسی خود را به صورت شگفت‌انگیزی تقویت کنید. این اپلیکیشن بر اساس بازی طراحی شده و همین مساله موجب می‌شود که یادگیری بسیار لذت‌بخش‌تر باشد.

بیش از 500 میلیون نفر در سراسر جهان از دولینگو استفاده می‌کنند و در این برنامه فرصت خواهید داشت تا مهارت‌های چهارگانه زبان انگلیسی خود را تقویت کنید.

یکی از جذابیت‌های اپلیکیشن دولینگو رصد کردن میزان پیشرفت شماست که گزارش‌های جذابی ارائه کرده و به تدریج شما را در مسیر پیشرفت قرار می‌دهد.

Hello English؛ یک اپلیکیشن جذاب برای یادگیری زبان

هلو انگلیش یکی دیگر از اپلیکیشن‌هایی است که می‌تواند بر روی موبایل شما نصب شده و در مسیر یادگیری انگلیسی همراه‌تان باشد.

این برنامه اگرچه به اندازه دولینگو محبوب نیست اما به کمک بخش‌های مختلف خود به یادگیری لغت، گرامر و مکالمه به شما کمک می‌کند سطح زبان خود را تقویت کنید. همچنین امکان گفتگو آنلاین با دستیار دیجیتال این اپلیکیشن را دارید که می‌تواند یک مکالمه انگلیسی را برای شما شبیه‌سازی کند.

BBC Learning English؛ به‌روزرسانی روزانه

بی‌بی‌سی لرنینگ انگلیش یکی اپلیکیشن و وب‌سایت آموزش زبان انگلیسی است که به صورت منظم و اکثراً روزانه با درس‌های جدید آپدیت می‌شود.

این درس‌ها بیش‌تر متمرکز بر روی مهارت شنیداری و خواندن زبان انگلیسی است و با ارائه متن هر درس به شما کمک می‌کند که مهارت لیسینینگ خود را تقویت کنید.

دولینگو؛ بهترین اپلیکیشن آموزش زبان

ما در مقاله بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان لیستی از سایت‌های زبان انگلیسی را ارائه کردیم و ویژگی‌های دیگر اپلیکیشن BBC Learning English را بررسی کردیم. با توجه به نظر کاربران این سایت و اپلیکیشن از بهترین برنامه‌ها برای توسعه مهارت زبانی هستند.

Memrise؛ اپلیکیشن رایگان زبان انگلیسی

عموماً اپلیکیشن‌های زبان انگلیسی بخشی از خدمات خود را به صورت رایگان و بخشی را به صورت پولی ارائه می‌کنند. اما اپلیکیشن Memrise بخش زیادی از خدمات آموزشی خود را برای یادگیری انگلیسی به صورت رایگان و البته با کیفیت ارائه می‌کند. به کمک بازی‌ها و مسیرهای طراحی شده برای یادگیری زبان انگلیسی در این اپلیکیشن می‌توانید در کوتاه مدت حسابی انگلیسی تمرین کنید و به تدریج مهارت‌‌های مختلف زبانی خود را تقویت کنید.

بیاموز؛ اپلیکیشن فارسی یادگیری انگلیسی

تا این‌جا و در معرفی بهترین اپ آموزش زبان انگلیسی، تمرکز ما بر روی اپلیکیشن‌های خارجی بود اما قصد داریم 2 اپلیکیشن فارسی را هم به شما معرفی کنیم. سایت و اپلیکیشن بیاموز با ارائه درس‌های مختلف آموزشی می‌توانند در کنار شما باشند و به یادگیری موثرتر زبان انگلیسی شما کمک کنند.

جعبه لایتنر، گزارش پیشرفت، کتاب‌های صوتی و کتابخانه مختلف از جمله ویژگی‌های اپلیکیشن بیاموز است. در کنار زبان انگلیسی، بیاموز به شما کمک می‌کند که زبان آلمانی، ترکی استانبولی و فرانسوی را هم فرا بگیرید.

اپلیکیشن لرنیت؛ یک اپ فارسی برای انگلیسی!

لرنیت یکی دیگر از اپلیکیشن‌هایی است که می‌تواند مسیر یادگیری زبان انگلیسی را تسهیل کند. این اپلیکیشن به شیوه GTM و بر اساس زبان مادری به شما کمک می‌کند تا زبان انگلیسی را ساده و راحت فرا بگیرید. با مراجعه به سایت لرنیت می‌توانید اطلاعات بیش‌تری درباره اپلیکیشن دریافت کرده و آن را دانلود کنید.

بهترین اپ آموزش زبان انگلیسی

بهترین اپلیکیشن زبان انگلیسی خودتان هستید!

هیچ اپلیکیشنی به اندازه تعهد، تمرین و استمرار شما نمی‌تواند مسیر یادگیری‌تان را تسهیل کند. به خاطر داشته باشیم که تمام ابزارهای جانبی آموزشی نظیر بازی، ویدیو، فایل‌های صوتی و اپلیکیشن‌های زبان انگلیسی تنها وقتی موثر هستند که شما به صورت منظم نسبت به یادگیری زبان انگلیسی اقدام کنید. در مسیر یادگیری زبان انگلیسی می‌توانید روی کمک اُتیچر حساب کنید.

پلتفرم کلاس زبان انگلیسی اُتیچر امکان پیدا کردن بهترین استاد زبان انگلیسی از بین هزاران استاد را فراهم کرده و شما فارغ از زمان و مکان می‌توانید نسبت به رزرو کلاس آنلاین و تقویت زبان انگلیسی خود اقدام کنید. برای شروع کافی است عبارت اُتیچر را در گوگل جستجو کرده و وارد وب‌سایت این پلتفرم شوید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments