تبلیغات گوگل ادز فقط آژانس تبلیغاتی ادوردز۲۰

هر آنچه که  در مورد تبلیغات گوگل ادز نیاز دارید

تبلیغات گوگل ادز چیست ؟

تبلیغات گوگل ادز یا (Google AdWords) یکی از سرویس های تبلیغاتی بسیار عالی شرکت گوگل می باشد. این سیستم به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از ابزارهایی که خود گوگل در اختیارشان قرار می دهد به تبلیغ سایت خود با کمترین هزینه بپردازند. در این سرویس افرادی که می خواهند سایت خود را تبلیغ کنند باید به مشتریان خود هزینه ای مشخص را پرداخت نمایند. معروف‌ترین روش تبلیغات گوگل ادوردز نیز تبلیغات در موتور جستجوگر گوگل می باشد. با این روش کلیدواژه های اصلی توسط خود تبلیغ دهنده مشخص می شود. بنابراین تبلیغات تنها برای افرادی که این کلمات خاص را سرچ کنند نشان داده خواهد شد. درنتیجه می توان گفت به روشی هدفمند مشتری های موردنظر را پیدا می کنید؛ در حالیکه در تبلیغات همگانی که مخاطبان شما از همه سنین و جوامع هستند، میزان بازدهی قطعاً کمتر از تبلیغات هدفمند است.در سال ۲۰۱۱ ۹۶٪ در آمد گوگل از تبلیغات بوده است. سرویس ادوردز به مشتریان این امکان را می‌دهدکه علاوه بر آن که سایت‌هایشان بر حسب رتبه‌ای که الگوریتم‌های گوگل به آن‌ها اختصاص داده است در نتایج جست‌جو نمایش داده می‌شود.

تبلیغات گوگل ادز چیست ؟

گوگل ادز چطور کار میکند ؟

گوگل ادز بعنوان یک حراج عمل می کند ، اما برخلاف یک حراج معمولی ، فقط پیشنهاد شما مهم نیست – حراج ، کیفیت و اهمیت تبلیغات کسب و کار تبلیغاتی شما را در نظر می گیرد.

حراج گوگل اوردز محور مفهوم کلمات کلیدی است. تبلیغ کنندگان کلمات کلیدی مربوط به مشاغل خود را شناسایی می کنند – و جستجوگرها احتمالاً هنگام تلاش برای یافتن چیزی از آنها استفاده می کنند و برای آنها پیشنهاداتی ارائه می دهند و می گویند هر بار که کاربر گوگل روی تبلیغ خود کلیک می کند مبلغی را برای پرداخت آن می پردازند. این جایی است که اصطلاح “تبلیغات پرداخت در عوض هر کلیک” از آنجا به وجود می آید.

حراج آگهی هر زمان که یک جستجوگر یک کلمه کلیدی را به گوگل وارد کند ، انجام می شود ، بدین معنی که هر جستجوی کلمات کلیدی که در آن مناقصه می کنید فرصتی برای نمایش تبلیغات شما به مشتریان جدید آینده است. و از آنجا که این چشم اندازها به طور فعال به دنبال آنچه می فروشید ، در لحظه مناسب نمایش خواهید داد. این همان چیزی است که باعث می شود تبلیغات در صفحه اول گوگل بسیار قدرتمند شوید و یکی از بهترین راه های رشد کسب و کار شما باشد.

 

ساختار بهینه گوگل ادز

اولین قدم در نظر گرفتن ساختار حساب شما است. اگرچه روش های بسیاری برای ساختن یک حساب ادوردز وجود دارد ، از جمله آینه کاری ساختار وب سایت شما یا طبقه بندی محصولات ، اما موثرترین و موفق ترین حساب ها در مورد سلسله مراتب سازمانی ، دارای همان کیفیت هستند. شکل زیر ساختار حساب بهینه گوگل ادز را نشان می دهد.حساب خود بالاترین سطح است. در هر حساب کارزارها هستند. برخی از تبلیغ کنندگان فقط در هر زمان مشخص یک کمپین واحد را اجرا می کنند ، در حالی که برخی دیگر همزمان چندین کارزار انجام می دهند. هر کمپین دارای گروه های تبلیغاتی مختلفی است که هر یک به نوبه خود شامل کلمات کلیدی منحصر به فرد ، متن تبلیغ و صفحات فرود همراه است.ساختار حساب ادز گوگل شما ممکن است دقیقاً این سلسله مراتب را منعکس نکند ، اما ساماندهی حساب کاربری شما به این روش به شما امکان می دهد تا از ابتدا چیزهایی را مرتباً منظم و منظم نگه دارید ، عواملی که می توانند تأثیر بسزایی در معیارهای PPC مانند امتیاز کیفیت داشته باشند.این راهنما را پر از بهترین روشها و نکات مربوط به شروع کار با ادوردز گوگل کنید.

برای به حداکثر رساندن تأثیر کمپین های تبلیغاتی گوگل خود ، باید بدانید چه اقداماتی انجام می شود و از کجا می توان پیشرفت هایی را انجام داد ادوردز 20 آگهی شما رو کاملا بهینه سازی میکند و در کشورهایی که مد نظر هست آگهی شما فعال میشود ، مدیریت نرخ کلیک و به حد اکثر رساندن ورودی ادز گوگل و همچنین گزارش کامل از نمایش و ورودی های اگهی شما از جمله خدمات ما میباشد.

تبلیغات گوگل ادز چیست ؟

نمره کیفیت در گوگل ادز

داشتن نمره با کیفیت بالا به این معنی است که گوگل فکر می کند کلمه کلیدی و صفحه ورود شما مربوط به تبلیغ شما است. نمره کیفیت بالاتر به طور معمول منجر به هزینه تبلیغ گوگل کمتری برای برنده شدن در مناقصه می شود و معمولاً یک رتبه آگهی بهتر به دست می آورد، این همان چیزی است که به آن جایگذاری متفاوت گفته می شود. یک کلمه کلیدی با نمره کیفیت پنج ممکن است مجبور شود مثلاً یک و نیم دلار برای برنده شدن در یک حراج هزینه کند، در حالیکه یک کلمه کلیدی با نمره کیفیت از ۱۰ ممکن است فقط ۷۵ سنت برای برنده شدن در همان حراج هزینه کنند. اکنون در بسیاری از موارد، کلمات کلیدی با نمره کیفیت پایین حتی تبلیغات را نشان نمی دهند چون نمره کیفیت بسیار پایین است.اکنون، به خاطر داشته باشید که نمره کیفیت واقعاً برای ایجاد یک درک کلی از کیفیت تبلیغات شما در نظر گرفته شده است، اما فاکتورهای زمان واقعی، مانند عبارات جستجوی واقعی، موقعیت مکانی یا زمان روز را در نظر بگیرید. می بینید که هر بار که یکی از تبلیغات شما در حراج شرکت می کند. سیستم تبلیغات گوگل می خواهد، اندازه گیری زمان واقعی کلیک مورد انتظار را محاسبه کند. از طریق نرخ، ارتباط، صفحه ورود و غیره. و آنها همه اینها را با پیشنهاد شما و سایر عوامل ترکیب می کنند تا نمره ای به نام رتبه آگهی ایجاد کنند. اکنون، این کمی گیج کننده است زیرا نمره کیفیت و رتبه تبلیغات یک چیز نیستند.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments