معرفی و دانلود برنامه Period Tracker – تقویم مناسب بانوان

معرفی برنامه Period Tracker

اگر از بانوانی هستید که از آیفون و آیپدهای اپل استفاده می‌کنند، شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که چه اپلیکیشنی می‌تواند نقش یک تقویم قاعدگی مناسب را برایتان ایفاء کند. اپلیکیشن Period Tracker یکی از بهترین این دسته از اپلیکیشن ها است. در این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه Period Tracker بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن Period Tracker

پیگیری سیکل و دوره‌های قاعدگی برای بانوان از اهمیت بالایی برخوردار است و حتی می‌تواند یکی از موثرترین روش های پیشگیری از حاملگی را به دنبال داشته باشد. شاید در قدیم ردیابی دوره های قاعدگی برای بانوان امر دشواری محسوب می‌شد، اما امروزه و با روی کار آمدن اپلیکیشن های موبایل این مشکل برطرف شده است!

بیشتر بخوانید: تعمیرگاه تخصصی موبایل

اگر به دنبال یک برنامه یا اپلیکیشن مناسب برای سیستم عامل iOS هستید که بتواند نقش تقویمی برای دوران قاعدگی و ارائه اطلاعات جامع مرتبط با آن را ایفاء کند، شک نکنید که برنامه Period Tracker یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان محسوب می‌شود. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه Period Tracker بپردازیم. در صورت وجود هرگونه سوال در مورد این اپلیکیشن خوب می‌توانید با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیقی بخواهید.

معرفی برنامه Period Tracker

اپلیکیشن یا برنامه Period Tracker قابلیت های بسیار متنوع و دقیقی را در اختیارتان قرار می‌دهد. رابط کاربری برنامه بسیار خوب طراحی شده و بدون تردید به دل بانوان می‌نشیند. با استفاده از اپلیکیشن مذکور می‌توانید اطلاعات جامعی در مورد دوران قاعدگی خود و وضعیت جسمانی‌تان کسب کنید.

معرفی برنامه Period Tracker

یکی از اصلی‌ترین قابلیت‌های برنامه Period Tracker مربوط به توانایی آن در پیش‌بینی پریودهای بعدی می‌شود. بدین ترتیب می‌توانید دریابید که در آینده و چه روزی دوره قاعدگی ماهیانه شما آغاز خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های کاربردی اپلیکیشن مذکور باید به نمایش دوران اوج تخمک گذاری اشاره کنیم. بدین ترتیب می‌توانید از بارداری ناخواسته جلوگیری به عمل آورید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی آیفون

معرفی برنامه Period Tracker

از دیگر ویژگی هایی که برنامه Period Tracker ارائه می‌کند باید به بهره‌مندی آن از تقویت شمسی اشاره کنیم. این اپلیکیشن همچنین بانوان را قادر به ایجاد یادداشت برای موضوعات مورد نظرشان در هر روز می‌کند و می‌تواند زمان آغاز علائم سیکل بعدی پریود را هم پیش‌بینی کند.

معرفی برنامه Period Tracker

اپلیکیشن Period Tracker دائما در حال آپدیت شدن است و این مسئله هم از دیگر مزیت‌های آن به شمار می‌رود. آخرین به روز رسانی این برنامه برای سیستم عامل iOS در ماه ژانویه 2017 انجام شد. ضمنا این برنامه رایگان است و با سیستم عامل iOS 8.0 و نسخه‌های بالاتر آن سازگاری کامل دارد.

معرفی برنامه Period Tracker

به صورت کلی اگر به دنبال یک برنامه آی او اسی مناسب برای ردیابی وضعیت سیکل های قاعدگی خود هستید، اپلیکیشن Period Tracker یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان محسوب می‌شود که بدون تردید از دانلود و نصب آن پشیمان نخواهید شد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی رسمی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه Period Tracker پرداختیم. با استفاده از آیکون های دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. در صورت وجود هرگونه سوال در مورد این اپلیکیشن خوب می‌توانید با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیقی بخواهید.

نقاط قوت

  • رایگان بودن
  • رابط کاربری خوب
  • قابلیت‌های متنوع و دقیق

نقاط ضعف

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

قاب پشت آیفون 7 پلاس

قاب پشت iPhone 7 Plus

قاب پشت آیفون 7 Plus

 

تعمیرات موبایل

Period Tracker
نام Period Tracker
قیمت رایگان
سیستم عامل iOS
سازنده evenlogics, Inc

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
Mahi
Mahi
4 سال گذشته

سلام
شما عنوان کردید که از تقویم شمسی هم بهره مند هست این برنامه اما متاسفانه من قادر به استفاده نشدم!