معرفی و دانلود همراه بانک پست بانک ؛ جدیدترین نسخه

همراه بانک پست بانک

همراه بانک پست بانک این امکان را فراهم می‌آورد تا مشتریان بانک مذکور بتوانند بسیاری از امورات بانکی خود را از طریق گوشی همراه انجام دهند. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی همراه بانک پست بانک بپردازیم و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

معرفی و دانلود همراه بانک پست بانک

بانک پست بانک با ارائه یک اپلیکیشن اختصاصی امکان دسترسی آسان به خدمات بانکداری الکترونیکی را برای مشتریان خود به ارمغان آورده است. بنابراین اگر شما هم جزو مشتریان این بانک هستید، می‌توانید با نصب همراه بانک پست بانک بر روی گوشی همراه خود، نسبت به انجام امورات بانکی بدون نیاز به مراجعه حضوری به بانک و یا دستگاه های خودپرداز اقدام نمایید. از مزایای استفاده از همراه بانک می‌توان به دسترسی شبانه و روزی و 24 ساعته به خدمات بانکی اشاره کرد. موبایل بانک پست بانک خدماتی نظیر دریافت موجودی، انتقال وجه، پرداخت قبوض، تغییر رمز اول و دوم کارت و بسیاری دیگر را ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

همراه بانک پست بانک

توجه داشته باشید که به منظور فعال سازی موبایل بانک نیاز است تا به یکی از شعب بانک پست بانک مراجعه کرده و رمز موبایل بانک حساب خود را دریافت کنید. با این وجود بدون داشتن رمز حساب هم می‌توانید توسط این اپلیکیشن به خدماتی نظیر پرداخت قبوض، مشاهده نرخ ارز و جستجوی شعب بانک بر روی نقشه دسترسی داشته باشید. همراه بانک پست بانک برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس عرضه شده و به صورت کاملا رایگان قابل دانلود و استفاده است. به منظور دانلود جدیدترین نسخه همراه بانک پست بانک می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید. چنانچه در مورد قابلیت های برنامه موبایل بانک پست بانک نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

همراه بانک پست بانک

بیشتر بخوانید:

تاچ ال سی دی آیفون 11

تاچ ال سی دی آیفون SE 2020

ال سی دی آیفون آیفون ایکس اس مکس

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments