معرفی بهترین بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی + لینک دانلود

بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی

بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی در بین دسته‌بندی‌های متنوع موجود محبوبیت خاصی دارند. ما در این مقاله قصد داریم که به معرفی بهترین بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی بپردازیم و لینک دانلود این بازی‌ها را در اختیارتان قرار دهیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی

بازی‌هایی سبک ماجراجویی یا Adventure Games بازی‌هایی هستند که در آن گیمر نقش یک لیدر یا رهبر را ایفاء کرده و جستجو برای کشف حقایق یا موضوعات خاص می‌پردازد. بازی های ماجراجویی ممکن است سبک‌های زیرشاخه‌ای مختلف داشته باشند. به عنوان مثال یک بازی ماجراجویی می‌تواند به صورت تیراندازی و اول شخص ارائه شده باشد و یا به صورت یک بازی نقش آفرینی (RPG) ارائه شود.

با توجه به اینکه در بازی های سبک ماجراجویی، مسئولیت داستان بر عده گیمر بوده و وی نقش اصلی ماجرا را ایفاء می‌کند، محبوبیت این نوع بازی‌ها به شدت افزایش یافته است. هم اکنون اگر سری به گوگل پلی استور (Google Play Store) متوجه خواهید شد که تنوع بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی چقدر زیاد است! اما به نظر شما کدام بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی کنونی موجود در گوگل پلی استور، می‌توانند در لیست بهترین بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی سال 2016 قرار بگیرند؟

در این مقاله ما قصد داریم که بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی سال 2016 را به شما عزیزان معرفی کنیم. در این لیست 15 بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی معرفی می‌شوند و توضیحاتی در رابطه با هر یک از آن‌ها ارائه می‌کنیم. پس از اتمام توضیحات هر یک از بازی‌های مورد نظر، آیکون دانلودی ضمیمه شده که شما را به صفحه دانلود آن بازی در گوگل پلی استور هدایت می‌کند. چنانچه در رابطه با هر یک از بازی های اندرویدی معرفی شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات موبایل در تهران

بازی اندرویدی Crashland

بازی اندرویدی Crashland بدون تردیدی یکی از بهترین بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی سال 2016 محسوب می‌شود. این بازی شاید از نظر گرافیکی چندان حرفی برای گفتن نداشته باشد اما داستان آن بسیار جذاب بوده و هر گیمر علاقمند به بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی را مجذوب خود می‌کند. این بازی در گوگل پلی استور رتبه 4.8 را به دست آورده، بنابراین از نظر کاربران یک بازی بسیار جالب است. در این بازی شما باید پس از ورود به یک سیاره عجیب با موجودات فضایی ساکن در آن تعامل داشته و با دشمنان مبارزه کنید و سعی داشته باشید که خود و سایر موجودات خوب را نجات دهید. این بازی سبک زیرشاخه نقش آفرینی را هم به همراه دارد. متاسفانه بازی Crashland به صورت رایگان عرضه نشده و برای دانلود آن از گوگل پلی استور باید مبلغی در حدود 4.99 دلار پرداخت شود. این بازی شامل خریدهای درون برنامه‌ای نمی‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Crashland از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی

بازی اندرویدی Dead Effect 2

بدون تردید بازی Dead Effect 2 یکی از بهترین بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی سال 2016 است. این بازی از گرافیک فوق‌العاده‌ای برخوردار بوده و به صورت تیراندازی و اکشن طراحی شده است. داستان بازی Dead Effect 2 در ساده‌ترین حالت ممکن بیش از 20 ساعت از زمان گیمر را صرف می‌کند و در کنار داستان اصلی بازی، ماموریت‌های ثانویه دیگری هم وجود دارند که گیمر می‌تواند آن‌ها را انجام دهد. در این بازی شما باید با هیولاها و موجودات مختلف مبارزه کنید و جان خود را نجات دهید. در جریان بازی، شخصیت مجازی گیمر و سلاح‌های وی می‌توانند ارتقاء داده شوند. خوشبختانه بازی Dead Effect 2 به صورت رایگان در گوگل پلی استور موجود است و این موضوع آن را به یکی از بهترین انتخاب‌های شما در بین بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی تبدیل می‌کند. شایان ذکر است که بازی Dead Effect 2 شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Dead Effect 2 از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی

دانلود Dead Effect 2 از مایکت

بازی اندرویدی Doom and Destiny Advanced

بازی Doom and Destiny Advanced هم یکی دیگر زا بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی محسوب می‌شود که به شدت در بین کاربران محبوب شده است. این بازی هم از نظر گرافیکی چندان حرفی برای گفتن ندارد اما داستان آن به قدری جذاب است که هر گیر را مجذوب خود می‌کند. این بازی سبک نقش آفرینی را هم به همراه دارد و در جیان آن گیمر باید با هیولاها و موجودات مختلفی مبارزه کند. دیالوگ‌های این بازی به شکل جالب و دقیقی طراحی شده‌اند و گیمر باید پاسخ‌های هوشمندانه‌ای در قبال سوالات مطرح شده ارائه کند تا به بهترین نتیجه ممکن دست یابد. در بازی Doom and Destiny Advanced بیش از 500 منطقه مختلف، 15 شخصیت متفاوت و 150 جادوی متنوع وجود دارد. این بازی همچنین شامل حالت آنلاین و چند نفره هم می‌شود. متاسفانه بازی Doom and Destiny Advanced به صورت رایگان عرضه نشده و برای دانلود آن باید هزینه 0.99 دلار پرداخت شود.

دانلود بازی اندرویدی Doom and Destiny Advanced از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی

مجموعه بازی های اندرویدی Grand Theft Auto

سری بازی‌های Grand Theft Auto هم بدون تردید از بهترین بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی محسوب می‌شوند. نسخه کامپیوتری این سری از بازی‌ها هم به شدت محبوب هستند. بی‌شک با بازی Grand Theft Auto آشنایی دارید. در نسخه‌های مختلف این بازی شما نقش یک فرد خلافکار را ایفاء می‌کنید و باید برای گروه‌های گانگستری مختلف ماموریت‌هایی انجام داده و در قبال آن پول دریافت کنید. مجموعه بازی‌های Grand Theft Auto یا “سرقت بزرگ اتومبیل” از نظر گرافیکی هم بازی‌های بسیار جذابی هستند. متاسفانه هیچ یک از نسخه‌های اندرویدی بازی Grand Theft Auto به صورت رایگان در گوگل پلی استور موجود نیستند و برای دانلود آن‌ها باید هزینه‌های مشخص و متفاوتی پرداخت شود. اگر تمایل دارید که یکی از بهترین بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی را در تبلت یا گوشی اندرویدی خود نصب کنید، همین حالا یکی از نسخه‌های بازی Grand Theft Auto را دانلود نمایید.

مراجعه به صفحه مجموعه بازی های اندرویدی Grand Theft Auto در گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی

بیشتر بخوانید: نمایندگی موبایل سامسونگ در تهران

بازی اندرویدی Lara Croft Go

بازی Lara Croft Go هم یکی دیگر از بهترین بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی و معمایی محسوب می‌شود. سری بازی‌های لارا کرافت (Lara Croft) در بین گیمرها کاملا شناخته شده و محبوب است. بازی اندرویدی Lara Croft Go هم یک نسخه از این بازی‌های فوق‌العاده جذاب به شمار می‌رود. در بازی Lara Croft Go شما در عین گشت و گذار و سری در داستان بازی با معماهایی بسیار متعددی برخورد می‌کنید و باید برای حل آن‌ها از هوش بالایی برخوردار باشید. بازی Lara Croft Go از نظر گرافیکی هم در عین سادگی بسیار جذاب طراحی شده است. متاسفانه برای دانلود این بازی ملزم به پرداخت هزینه 4.99 دلار خواهید بود.

دانلود بازی اندرویدی Lara Croft Go از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی

مجموعه بازی های اندرویدی Lifeline

بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی

سری بازی های اندرویدی Lifeline نسبت به سایر بازی‌های نامبرده شده متفاوت هستند. این سری از بازی های اندرویدی به سبک ماجراجویی هستند اما مبتنی بر نوشتار و پیام‌های متنی می‌باشند. اگر زیان انگلیسی شما به قدری قوی باشد که بتواند متن‌های سری بازی‌های Lifeline را مطالعه و مفهوم آن‌ها را درک کنید، به واقع از انجام این بازی لذت خواهید برد. در سری بازی‌های Lifeline شما می‌بایست تصمیم‌های جدی و مناسبی بگیرید و سرنوشت بسیاری از افراد در جریان بازی به انتخاب‌های شما بستگی دارد. این موضوع سبب شده که بازی Lifeline به شدت در بین گیمرها محبوب شود و هم اکنون یکی از بهترین بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی سال به شمار آید. متاسفانه سری بازی های اندرویدی Lifeline به صورت رایگان قابل دانلود نیستند و برای دانلود هر یک از نسخه‌های این بازی باید هزینه مشخصی پرداخت شود.

مراجعه به صفحه دانلود مجموعه بازی های اندرویدی Lifeline از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی

بازی اندرویدی Limbo

بازی اندروید Limbo فقط یکی از بهترین بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی سال 2016 نیست! این بازی از بسیار جنبه‌های دیگر هم توانسته در لیست بهترین بازهای اندرویدی سال جای بگیرد. بازی Limbo یک بازی ماجراجویی و معمایی است. محیط بازی به صورت منحصر به فردی طراحی شده و علیرغم دو بعدی بودن بسیار جذاب و دل‌نشین است و هیجان را به گیمر منتقل می‌کند. نسخه دموی این بازی به صورت رایگان در گوگل پلی استور موجود است اما به منظور دانلود نسخه اصلی آن باید مبلغی معادل با 4.99 دلار را پرداخت کنید. اگر علاقمند به بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی هستند، توصیه می‌کنیم که همین حالا نسبت به دانلود بازی Limbo اقدام کنید.

دانلود بازی اندرویدی Limbo از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی

بازی اندرویدی Minecraft: Pocket Edition

بازی Minecraft: Pocket Edition بارها و بارها به عنوان بهترین بازی اندرویدی در سبک‌های گوناگون معرفی شده است و اینبار در لیست بهترین بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی سال 2016 ما جای می‌گیرد. این بازی علیرغم اینکه از نظر گرافیکی حرفی برای گفتن ندارد، اما شامل داستان بسیار زیبایی می‌شود که هر گیمری را جذب می‌نماید. این بازی که به شدت محبوب است، به صورت رایگان عرضه نشده و برای دانلود آن باید هزینه 6.99 دلار پرداخت شود. ضمنا بازی Minecraft: Pocket Edition شامل خریدهای درون برنامه‌ای هم می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Minecraft: Pocket Edition از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی

بازی اندرویدی Out There

بازی اندرویدی Out There به واقع تجربه بسیار عالی را در اختیار افراد علاقمند به بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی می‌گذارد. در این بازی شما نقش یک فضانورد را ایفاء می‌کنید که در سیاره‌ای به هوش آمده و قصد دارد که برای بقاء خود تلاش کند. شما باید در جریان بازی Out There به سیاره‌های مختلف سفر کنید و با موجودات فضایی متنوعی ارتباط دوستانه برقرار نمایید و سعی داشته باشید که با سیاست‌های مختلف آن‌ها را راضی به کمک کردن شما بکنید. سپس می‌توانید سفینه خود را تعمیر کرده و برای نزدیک شدن به سیاره زمین تلاش کنید. در این بازی سیاره‌های مختلف، موجودات فضایی متنوع و داستان‌های متفاوتی وجود دارند. تصمیم‌های که شما در جریان بازی Out There می‌گیرید، تاثیر مستقیمی بر روی سرنوشت بازی دارد. متاسفانه بازی جذاب Out There به صورت رایگان عرضه نشده و برای دانلود آن باید هزینه 5.49 دلار پرداخت شود.

دانلود بازی اندرویدی Out There از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی

مجموعه بازی های اندرویدی (Rusty Lake (Cube Escape

مجموعه بازی های (Rusty Lake (Cube Escape هم یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن برای علاقمندان به بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی محسوب می‌شود. در این بازی شما باید به حل معماهای متفاوتی پرداخته و سعی کنید که مرحله به مرحله اطلاعات بیشتری از شرایط موجود کسب نمایید. سری بازی های اندرویدی Rusty (Lake (Cube Escape بسیار جذاب هستند و هر گیمر علاقمند به بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی را جذب خود می‌کنند. نکته جالب‌تر این است که سری بازی های (Rusty Lake (Cube Escape به صورت رایگان از گوگل پلی استور قابل دانلود هستند.

مراجعه به صفحه دانلود مجموعه بازی های اندرویدی Rusty Lake (Cube Escape) در گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی

دانلود Rusty Lake از مایکت

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی A7 2018

بازی اندرویدی Secret of Mana

بازی Secret of Mana هم یکی از محبوب‌ترین بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی کنونی موجود در گوگل پلی استور محسوب می‌شود. این بازی شیوه خاصی داشته و یک انتخاب مناسب برای افراد حرفه‌ای و همچنین مبتدی است. در این بازی از سبک نقش آفرینی و اکشن هم استفاده شده است. متاسفانه بازی Secret of Mana به صورت رایگان قابل دانلود نیست و برای دانلود این بازی از گوگل پلی استور باید مبلغی در حدود 7.99 دلار را پرداخت کنید.

دانلود بازی اندرویدی Secret of Mana از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی

بازی اندرویدی Shadowgun

بازی اندرویدی Shadowgun علاوه بر اینکه یکی زا بهترین بازی های اندرویدی سبک اکشن و تیراندازی است، می‌تواند یکی از بهترین بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی هم محسوب شود. این بازی که در حقیقت ژانر علمی تخیلی را در بر می‌گیرد از نظر گرافیکی محیطی غنی و قدرتمند دارد. در جریان بازی Shadowgun شما باید به گشت و گذار پرداخته و به دنبال حل معماهای متعددی باشید. در این بین قادر به استفاده از سلاح‌های متنوع و قابل ارتقاء خواهید بود. متاسفانه بازی اندرویدی Shadowgun به صورت رایگان عرضه نشده و برای دانلود آن باید هزینه 4.99 دلار پرداخت شود. خوشبختانه این بازی شامل خریدهای درون برنامه‌ای نمی‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Shadowgun از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی

دانلود Shadowgun: DeadZone از مایکت

مجموعه بازی های اندرویدی تیم Telltale Games

تیم Telltale Games یکی از تیم‌های سازنده بازی های اندرویدی است که اغلب بازی‌های خود را به سبک ماجراجویی طراحی می‌کند. اغلب بازی‌هایی که توسط این تیم توسعه داده شده و در گوگل پلی استور عرضه شده‌اند غیر رایگان هستند، بنابراین برای دانلود آن‌ها باید هزینه‌های مشخصی پرداخت شود. بازی های اندرویدی جذابی همچون Game of Thrones، The Walking Dead Seasons 1 and 2، Tales from the Borderlands و The Wolf Among Us از جمله بازی‌های پرطرفدار این تیم محسوب می‌شوند. همانطور که مشاهده می‌کنید، بسیاری از بازی‌های توسعه داده شده توسط تیم Telltale Games مبتنی بر سریال‌های جذاب خارجی هستند. اگر به دنبال بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی هستید، حتما سری به صفحه دانلود بازی های اندرویدی تیم Telltale Games در گوگل پلی استور بزنید.

مراجعه به صفحه دانلود مجموعه بازی های اندرویدی تیم Telltale Games در گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی

بیشتر بخوانید: تعمیر یا تعویض ال سی دی S9 سامسونگ – G960

بازی اندرویدی This War of Mine

بازی This War of Mine محصول سال 2015 است اما داستان و سبک این بازی به قدری جذاب است که در لیست بهترین بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی سال 2016 ما جای می‌گیرد. در این بازی شما باید برای بقای خود تلاش کنید. تصمیم‌هایی که شم در جریان بازی می‌گیرد بسیار حائز اهمیت هستند و حتی ممکن است منجر به کشته شدن افراد خاصی شوند. شما برای انتخاب‌های مختلف در بازی This War of Mine کملا آزاد هستید و سرنوشت خود را شخصا رقم می‌زنید. متاسفانه بازی اندرویدی This War of Mine به صورت رایگان عرضه نشده و برای دانلود آن باید هزینه 14.99 دلار پرداخت شود.

دانلود بازی اندرویدی This War of Mine از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی

دانلود This War of Mine از مایکت 

بیشتر بخوانید: مرکز تعمیرات آیفون

بازی اندرویدی Ys Chronicles

بازی Ys Chronicles شامل دو نسخه 1 و 2 می‌شود و هر دوی آن‌ها به منظور دانلود کاربر را ملزم به پرداخت هزینه 4.99 دلار می‌کنند. این بازی از سبک ماجراجویی و نقش آفرینی تشکیل شده و یکی از بهترین انتخاب‌های موجود برای گیمرهای علاقمند به بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی محسوب می‌شود. بازی Ys Chronicles شاید از نظر گرافیکی حرف چندانی برای گفتن نداشته باشد اما داستان آن به قدری جذاب است که هر گیمری را مجذوب خود می‌کند.

دانلود بازی اندرویدی Ys Chronicles از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

دوربین سلفی آیفون ایکس

دوربین سلفی آیفون 8 پلاس

قطعات iPhone 7

تعمیرات موبایل

منبع androidauthority

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments