اگر قصد بازی با کنسول بازی ps5 دارید پس بهتره اکانت قانونی تهیه کنید!

اگر قصد بازی با کنسول بازی ps5 دارید پس بهتره اکانت قانونی تهیه کنید!

در گذشته معمولا طرفداران بازاری‌های دیجیتالی به سراغ خرید دیسک می‌رفتند اما امروزه پیشرفت دنبال دیجیتال موجب شده است تا این دیسک‌های بازی جای خود را به اکانت‌های قانونی بدهند. هر گیمر با در اختیار داشتن یک اکانت قانونی می‌تواند یک فضای کاملا امن را برای خود داشته باشد. در این میان پلی استیشن یکی از پرطرفدارترین بازی‌های دیجیتالی است که به واسطه خرید اکانت‌های قانونی قابل انجام هستند. اگر می‌خواهید بدانید که اکانت قانونی بازی ps5 چیست و چه کاربردی دارد، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

اکانت قانونی بازی PS5

تفاوت اکانت قانونی با اکانت هکی

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که منظور از اکانت قانونی چیست و چه برتری نسبت به اکانت هکی دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوئیم که اکانت قانونی یک اکانت امن با رمز عبور و مشخصات قانونی شخص است. اگر اکانت گیمر دارای امنیت کافی نباشد ممکن است توسط هکر‌های سودجو مورد حمله قرار گرفته و اطلاعات آن از دسترس خارج گردد؛ این هکر‌ها پس از تغییر مشخصات اکانت، آن را به گیمر دیگر می‌فروشند که به این نوع اکانت، اکانت هکی گفته می‌شود. از مطالب گفته شده می‌توان متوجه شد که به منظور پیشگیری از هک شدن اکانت قانونی، باید امنیت اکانت را به واسطه انتخاب پسورد‌های قوی تامین کرد.

اهمیت خرید اکانت قانونی بازی ps4

با وجود اینکه شاید تا حدودی قیمت خرید اکانت‌های هکی ارزان‌تر از اکانت‌های قانونی باشد اما این موضوع کاملا مخالف با معیار‌های اخلاقی خواهد بود. اگر بخواهیم مسئله را از زاویه دیگر بررسی کنیم باید بگوئیم که اگر گیمری که اکانت او به سرقت رفته، نسبت به این امر به شرکت سونی شکایت کند، پیگیری‌های لازم برای باز پس گیری اکانت او انجام می‌شود.

در اینگونه مواقع کنسولی که اکانت هکی را دریافت کرده باشد برای همیشه بن خواهد شد. با توجه به مواردی که گفته شد، می‌توان نتیجه گرفت که اگر قصد بازی با کنسول ps5 را دارید، بهتر است که به سراغ خرید اکانت قانونی بازی ps5 بروید.

خرید اکانت قانونی بازی ps5 با قابلیت اشتراک گذاری

همانطور که گفتیم استفاده از یک اکانت هکی بسیار خطرناک است چرا که در صورت پیگیری صاحب اکانت، احتمال مسدودی دائم کنسول بازی وجود دارد؛ به همین دلیل بهترین روش برای داشتن یک اکانت مطمئن، خرید اکانت قانونی است. یکی از قابلیت‌های مهمی که با خرید اکانت قانونی به آن دست پیدا می‌کنید، امکان استفاده اشتراکی از اکانت است؛ در واقع به منظور پیشگیری از پرداخت هزینه‌های اضافی چند نفر از اعضای یک خانواده می‌توانند تنها از یک اکانت مشترک استفاده کنند. در واقع فروشگاه‌های معتبر که در زمینه فروش اکانت‌های قانونی فعالیت می‌کنند، قادر به فعال کردن این قابلیت برای افراد خواهند بود.

قابلیت اکتیو کردن اکانت قانونی

در گذشته یک مزیتی که دیسک نسبت اکانت داشت این بود که قابلیت اشتراک‌گذاری یک دیسک با گیمر دیگر وجود داشت اما امروزه این قابلیت نیز به صورت کامل برای اکانت‌های قانونی اجرا شده است؛ به این صورت که گیمر می‌تواند هر آنچه که بر روی کنسول بازی دارد را با یوزر‌های دیگر کنسول به اشتراک بگذارد.

فراموش نکنید که تنها در زمان اکتیو بودن اکانت بر روی کنسول می‌توان نسبت به اشتراک‌گذاری محتویات اکانت اقدام کرد و در این میان یک اکانت تنها در یک کنسول قابلیت اکتیو بودن دارد. زمانیکه با اتصال به اینترنت اکتیو کردن اکانت انجام می‌گیرد، دی اکتیو بودن همان اکانت بر روی کنسول‌های دیگر با استفاده از اینترنت بررسی می‌گردد و به همین دلیل است که اکانت قانونی بازی ps5 تنها بر روی یک کنسول قابلیت فعال بودن دارد.

بازی آنلاین با اکانت قانونی PS5 - گیم سنتر

با ویژگی‌های اکانت قانونی ps5 آشنا شوید!

اکانت ظرفیت یک، اکانت ظرفیت دو و نیز اکانت ظرفیت سه از انواع اکانت‌های قانونی هستند که هر کدام ویژگی‌های ویژه خود را دارند.

اکانت ظرفیت یک

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های بارز اکانت ظرفیت یک، اجرای بازی به صورت‌عدم اتصال به اینترنت است. از طرف دیگر خرید اکانت قانونی بازی ps5 با این ظرفیت هزینه چندانی ندارد. از دیگر ویژگی‌های این اکانت می‌توان به ممنوعیت فروش آن اشاره کرد؛ بر این اساس گیمر‌های فروشنده اکانت ظرفیت یک، مشمول جریمه‌های شرکت سونی خواهند شد.

اکانت ظرفیت دو

قابلیتی که اکانت ظرفیت دو برای گیمر‌ها فراهم کرده است این است کاربران می‌توانند در هر دو وضعیت، اتصال به اینترنت وعدم اتصال به اینترنت، فعالیت خود را انجام دهند. عدم محدودیت در بازی آنلاین و آفلاین یکی از علل‌های پر طرفدار بودن اکانت ظرفیت دو است. از دیگر ویژگی‌های این اکانت می‌توان به قابلیت فروش آن توسط گیمر اشاره کرد؛ جاییکه منعی از لحاظ فروش اکانت، گیمر را تهدید نمی‌کند.

اکانت ظرفیت سه

اصلی‌ترین ویژگی اکانت ظرفیت سه، عدم امکان بازی به صورت آفلاین خواهد بود؛ بر این اساس تنها زمانی می‌توان از اکانت ظرفیت سه استفاده کرد که کنسول بازی به اینترنت متصل باشد. از لحاظ امکان فروش اکانت نیز می‌توان گفت که این قابلیت برای اکانت ظرفیت سه فراهم شده است. همچنین اینکه خریداران اکانت ظرفیت سه باید بدانند که تنها یک یوزر می‌تواند از این اکانت استفاده کند.

نتیجه گیری

با توجه به مطالبی که در بالا ارائه کردیم می‌توان نتیجه گرفت که بهتر است برای بازی ps5 به سراغ خرید اکانت قانونی بازی ps5 بروید. از آنجاییکه هک شدن اکانت قابل پیگیری است، امکان مسدود شدن همیشگی کنسول بازی وجود دارد؛ به همین دلیل پیشنهاد می‌شود که اگر قصد بازی پلی استیشن را دارید، به صورت قانونی اکانت ویژه خود را خریداری کنید. فراموش نکنید که برای حفظ امنیت اکانت خود باید از پسورد‌های قوی استفاده کرده و حتی المقدور آن را در اختیار افراد غریبه قرار ندهید.

گیم سنتر

گیم سنتر گسترده ترین و معتبر ترین فروشگاه اکانت قانونی در ایران با بیش از ۲ سال تجربه در زمینه فروش اکانت میباشد. از ویژگی های فروشگاه گیم سنتر این است که دارای کد ثبت شامد، زیر نظر وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی، تحویل سریع اکانت، پاسخگویی و پشتیبانی دائمی، قابلیت فروش اکانت شما در کانال دارای قسمت حراجی سایت میباشد و برای اگهی اکانت شما در سایت با خرید از گیم سنتر دغدغه فروش اکانتتان را نداشته باشید. چون میتونید اکانتتون رو با اکانت های ما تعویض کنید و یا میتونید با تعیین قیمت خودتون اکانتتون رو اگهی کنیم.

تیم گیم سنتر تلاش میکند خریدی آسان و راحت را برای شما به ارمغان بیاورد. game-center.ir

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments